Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blussem schreef:Leuk om te lezen.
Zelf ben ik aan de ene kant wel verbaasd over hoe vol het staat met slechte ervaringen met relaties.
Ik ben ook heel lang happy singel geweest. Ik kon er van genieten doordat ik alles kon doen wat ik graag wou. Maar op gegeven moment heb je alles al een keer gedaan en ik misde ook een stuk intimiteit.
Sinds kort ben ik heel gelukkig in een relatie en van al nadelen die jullie noemen herken ik niet. Al komt dat ook doordat we elkaar heel vrij laten, alleen elkaar willen aanvullen/beste naar boven halen, heel open na elkaar zijn en we wonen niet samen.
Wel moet ik zeggen dat ik mijn paard niet boven mijn vriend stel . Mocht wat zijn dan is er altijd wel iemand anders die mijn paard kan voeren en in de wei vermaakt die zich ook prima.
Andersom staat mij vriend ook altijd klaar voor mij wat erg fijn is.
Ik heb zelf idee als naar sommige vriendin kijk dat die al bezet zijn door hun paard of hond.
En over samen wonen en trouwen heeft voor en nadelen. Zelf merk ik dat een lat relatie het beste voor mij werkt op dit moment gezien ik dan niet de nadelen heb.
Het zelfde geld voor paarden aan huis wat 9 van 10 betekent een hele hoge hypotheek en dat je geen geld en tijd meer over houdt om leuke dingen. Voor sommige mensen werkt dat, ik wordt er heel ongelukkig van.
Juist gemak dat ik alleen naar stal hoeft te bellen en het gebeurt vind ik heel fijn.
Tancreda4 schreef:Ailill schreef:Alleenstaand klinkt ook zo zielig, ik ga voor enkellopend
Maar ik loop op m'n voeten en niet op m'n enkels.... Haha, mijn hoofd kon dit echt even niet aan![]()
Maar vind hem wel mooi gevonden!
VuurVleugels schreef:Blussem schreef:Leuk om te lezen.
Zelf ben ik aan de ene kant wel verbaasd over hoe vol het staat met slechte ervaringen met relaties.
Ik ben ook heel lang happy singel geweest. Ik kon er van genieten doordat ik alles kon doen wat ik graag wou. Maar op gegeven moment heb je alles al een keer gedaan en ik misde ook een stuk intimiteit.
Sinds kort ben ik heel gelukkig in een relatie en van al nadelen die jullie noemen herken ik niet. Al komt dat ook doordat we elkaar heel vrij laten, alleen elkaar willen aanvullen/beste naar boven halen, heel open na elkaar zijn en we wonen niet samen.
Wel moet ik zeggen dat ik mijn paard niet boven mijn vriend stel . Mocht wat zijn dan is er altijd wel iemand anders die mijn paard kan voeren en in de wei vermaakt die zich ook prima.
Ik heb zelf idee als naar sommige vriendin kijk dat die al bezet zijn door hun paard of hond.
En over samen wonen en trouwen heeft voor en nadelen. Zelf merk ik dat een lat relatie het beste voor mij werkt op dit moment gezien ik dan niet de nadelen heb.
Het zelfde geld voor paarden aan huis wat 9 van 10 betekent een hele hoge hypotheek en dat je geen geld en tijd meer over houdt om leuke dingen. Voor sommige mensen werkt dat, ik wordt er heel ongelukkig van.
Juist gemak dat ik alleen naar stal hoeft te bellen en het gebeurt vind ik heel fijn.
Je bent echt al nummer 100 die aankomt met "maar mijn relatie is wel leuk!" en nummer 100 waarvan we zeggen "ga dan lekker naar een topic over leuke relaties!"
Blussem schreef:Blijkbaar heb je eerste stuk niet gelezen![]()
Tweede zeg ik toch ook niet over mensen die hier hun verhalen posten over slecht ervaring met relaties.
Wat ben jij zuur zeg.
Leef en laten leven
Blussem schreef:VuurVleugels schreef:
Je bent echt al nummer 100 die aankomt met "maar mijn relatie is wel leuk!" en nummer 100 waarvan we zeggen "ga dan lekker naar een topic over leuke relaties!"
Blijkbaar heb je eerste stuk niet gelezen![]()
Tweede zeg ik toch ook niet over mensen die hier hun verhalen posten over slecht ervaring met relaties.
Wat ben jij zuur zeg.
Leef en laten leven
Winged schreef:Blussem schreef:Blijkbaar heb je eerste stuk niet gelezen![]()
Wat ben jij zuur zeg.
Leef en laten leven
Je mist compleet het punt. Het gaat hier om dat hier een groep vrijgezellen zit die even helemaal genoeg heeft van iedereen in een oh-zo-blije-relatie die het topic gaan bestormen dat een relatie oh -zo-leuk is.
Een relatie hebben is even niet het doel in dit topic. Het gaat er in dit topic om dat er mensen blij zijn met het singleleven en de status die ze hebben. Laat ons daar even lekker mee. De mensen die hier zitten zitten ook niet in de happy-de-peppie-relatie-topics te spuien hoe ontzettend fijn het is om geen relatie te hebben.
NoeskaMoos schreef:Nog even terugkomend op de vakantievraag:
Ik ben een aantal keer in mijn eentje meegegaan in "gewone" groepsreizen (dus niet persé bedoeld voor singles) voor avontuurlijke vakanties en dat is heel goed bevallen. Denk aan een cursus bergsport, trektocht te paard midden door Ijsland en een keer Ierland, duikvakantie, of sneeuwschoentrektocht in Lapland (inclusief buiten slapen in de sneeuw).
Dat soort avontuurlijke reizen trekt types met een gezamelijke interesse, waardoor het makkelijk klikt, en vanwege de avontuurlijke aard komt er een fijn gemixt en vaak niet te moeilijk publiek op af: veel alleen, soms broer/zus, vrienden/vriendinnen, vage kennis van vorig jaar een vakantie etc. Stellen waren vaak in de minderheid, want je moet het maar allebei leuk vinden om een berg te beklimmen of in de vrieskou een sneeuwhol te graven. En vanaf dag 1 worden meestal eerdere goede reizen besproken, dus je gaat geheid naar huis met inspiratie voor je volgende vakantie
![]()
Dus mocht iemand nog niet weten wat te gaan doen en wel in zijn voor wat avontuur, zoek eens wat avontuurlijks op(na een bepaalde pandemie dan
)
Blussem schreef:Leuk om te lezen.