Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Penotti schreef:Alle weerwoord wordt verwijderd? Geef eens concrete voorbeelden dan?En dat alle weerwoord word verwijderd op social media maakt het er niet beter op.
_Penotti schreef:Op de ic zou ik het ook niet meer willen.
Volgens die arts in Nederland zou het werken als je nog niet doodziek bent en uiteraard kijken naar de medische geschiedenis naar iemand.
Het zou samen met zink voorkomen dat je op die ic komt, dat is wat hij zegt.
Wat andere in de wereld er van zeggen weet ik niet, heb ik niet gevolgd.
Citaat:Based on real world dialogue the combination of HCQ with oral zinc, often in a triple combination with the antibiotic azithromycin, is obviously already used by some clinical practitioners. In accordance to his own statement and available press reports the medical practitioner Dr. Vladimir Zelenko from Monroe, New York, USA has already treated hundreds of patients with coronavirus-like symptoms with the described triple combination claiming favourable clinical outcome. Based on personal communication the following experimental treatment regimen has been used so far: HCQ 200 mg twice daily, zinc sulfate 220 mg once-daily, and azithromycin 500 mg once-daily, each for 5 days. Detailed analysis of patient outcome is currently ongoing and might support guidance for clinical practice and the design of needed randomized clinical trials.
_Penotti schreef:Ook al een hele poos terug van 2 (duitse?) artsen.
Ook geen alu hoedjes ideeën
Alleen andere visie over de verspreiding.
Ook de facebook groep 1,5 meter waanzin is weg.
uiteraard staat daar een hoop onzin op, maar kom, laat die mensen daar toch lekker samen hun visie uiten.
Beter daar in 1 groep dan overal.
Electra63 schreef:Kinke schreef:Dat zijn typische Blussem reacties, niet reageren op dingen die het tegendeel bewijzen, een tijdje niet posten en dan er weer van die onzin inknallen
Ja, het is duidelijk een rel-account.
_Penotti schreef:Op de ic zou ik het ook niet meer willen.
Volgens die arts in Nederland zou het werken als je nog niet doodziek bent en uiteraard kijken naar de medische geschiedenis naar iemand.
Het zou samen met zink voorkomen dat je op die ic komt, dat is wat hij zegt.
Wat andere in de wereld er van zeggen weet ik niet, heb ik niet gevolgd.
Brainless schreef:_Penotti schreef:Ook al een hele poos terug van 2 (duitse?) artsen.
Ook geen alu hoedjes ideeën
Alleen andere visie over de verspreiding.
Ook de facebook groep 1,5 meter waanzin is weg.
uiteraard staat daar een hoop onzin op, maar kom, laat die mensen daar toch lekker samen hun visie uiten.
Beter daar in 1 groep dan overal.
De Facebook groep (Nee tegen 1,5 meter) is allang weer online... binnen een paar uur alweer.
https://www.facebook.com/groups/242229650519013/
Die Duitse artsen waren "natuur" huisartsen en geen gewone huisartsen.
MarcoBorsato schreef:Brainless schreef:
De Facebook groep (Nee tegen 1,5 meter) is allang weer online... binnen een paar uur alweer.
https://www.facebook.com/groups/242229650519013/
Die Duitse artsen waren "natuur" huisartsen en geen gewone huisartsen.
Zie net dat mijn moeder lid is van deze groep.
_Penotti schreef:Dat onderzoek was dus zonder zink en daarom geen eerlijk onderzoek.
Ik zeg daarmee niet dat het werkt, maar ik beweer ook niet dat het niet werkt
Die arts zat wel in een gebied dat zeer zwaar getroffen was en die hij had behandeld met de chloroquine plus zink niet doorgestuurd hoefde te worden naar het ziekenhuis, andere mensen die hij dat niet meer mocht geven wel door heeft moeten sturen en zelfs enkele dood zijn gegaan.
Nee het waren te weinig mensen om te zeggen het werkt, maar ook geen bewijs dat het niet zou werken.
Mocht ik het krijgen zou ik best willen ondertekenen dat ik op eigen risico die medicijnen zou nemen.
er zijn ook mensen die vrijwillig de vaccinatie willen testen.
Dus waarom zou dit met deze medicijnen niet mogen?
_Penotti schreef:Blacky94
Ik heb het niet over zalenko
Brainless. nee die bedoel ik niet.
Waren echt artsen , meen een neuroloog en nog iets.
Ah dat die groep weer online was wist ik niet.
Mooi, want zo hoort dat ook.
Askja schreef:_Penotti schreef:Alle weerwoord wordt verwijderd? Geef eens concrete voorbeelden dan?En dat alle weerwoord word verwijderd op social media maakt het er niet beter op.
F.y.i., dat bewezen onzin rond Corona weersproken wordt is iets anders dan dat 'alle weerwoord' verwijderd wordt. Wie kaatst kan de bal verwachten.
Als je doelt op de corona conspiracy verhalen uit de alt-right hoek, die door (o.a.) FB verwijderd worden, dat is een discussie op zich (ongewenste censuur of gerechtvaardigd ingrijpen?).
Maar dan heb je het ook wel over behoorlijk extreme en vergezochte ideeën, die bovendien duidelijk bedoeld zijn om de bekende 'objects of hate' vanuit die hoek zwart te maken (Gates, Clinton, big pharma, noem het rijtje maar op).
_Penotti schreef:Dat onderzoek was dus zonder zink en daarom geen eerlijk onderzoek.
Ik zeg daarmee niet dat het werkt, maar ik beweer ook niet dat het niet werkt
Die arts zat wel in een gebied dat zeer zwaar getroffen was en die hij had behandeld met de chloroquine plus zink niet doorgestuurd hoefde te worden naar het ziekenhuis, andere mensen die hij dat niet meer mocht geven wel door heeft moeten sturen en zelfs enkele dood zijn gegaan.
Nee het waren te weinig mensen om te zeggen het werkt, maar ook geen bewijs dat het niet zou werken.
Mocht ik het krijgen zou ik best willen ondertekenen dat ik op eigen risico die medicijnen zou nemen.
er zijn ook mensen die vrijwillig de vaccinatie willen testen.
Dus waarom zou dit met deze medicijnen niet mogen?
MarlindeRooz schreef:8nnemiek schreef:Hoe zie je wie van je vrienden daar lid van is? Kan ik mijn lijst eens wat uitdunnen
Op de leden klikken.
Heb inderdaad 1 iemand verwijderd die ik sowieso al een halve vond. Mijn nicht houd ik, sowieso al voor het vermaak. En het is niet eens mijn meest gekke nicht.