XxLMMxX schreef:Esther hoop dat het je snel weer lukken gaat.
Ik ben gister wezen zeilen. Genoten en daarna kapot mijn bed in. Vandaag gelest met mijn jonge pony. Het ging goed en het weer zat ook mee. Thuis even uitgerust en in de namiddag nog een half uurtje hardgelopen. Ging ook niet verkeerd.
Ik ben me eigenlijk al de hele tijd aan het afvragen waarom je steeds specifiek zegt "jonge pony" want ik geloof dat je het altijd over dezelfde hebt
. Hier zijn de leuke en fijne paden voornamelijk door het duin (= afgelegen) en door bosjes, daar loop je gewoon als vrouw zijnde niet zo lekker alleen in het donker. Ik zit dan vrijwel altijd te bellen tijdens het buitensporten, maar alsnog vind ik het niet fijn. Met hond wel en gelukkig wonen mijn ouders maar 400m bij me vandaan, dus er is een oplossing. Maar anders zou ik toch een alternatief gaan zoeken. Als in met iemand gaan sporten, of sportschoolabbo voor de donkere maanden. Overdags lukt niet altijd ivm werk waar ik bijvoorbeel vandaag ook tot 19u zit. Voordat ik thuis ben, heb gegeten en klaar ben om wat te gaan doen is het al half 9.