Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Butterfly schreef:Eloya, ziet er goed uit!en heerlijk gewandeld dus, goed bezig!
Mars, bedankt voor je verhaal! Goed om te lezenik vind het echt heel knap dat je het zo kunt volhouden
arabella2000, Body & Fit zit in Heerenveen ergens langs de snelweg. Wij wonen in Friesland, dat bedoelde ik haha.
Nou, ik heb even gestoeid met Lifesum en MFP en ben bij die laatste blijven hangen. Alles ingevuld en ik ga dus schandalig over de "toegestane" kcal heenmaar dat had ik ook wel verwacht eigenlijk, alleen hoeveel ik daadwerkelijk in mijn mond stop valt me dan toch weer tegen. Echt nog meer kcal dan verwacht.
miccamaaike schreef:Ervaringen delen is altijd goed toch.
Ik ben een aantal maanden terug bij een dietiste geweest. Ik vond dat dus helemaal niet helpenZe ging me vertellen wat gezond eten was. Ik weet dus zelf prima wat wel en niet gezond is. Mijn basis is ook best prima. T is meer wat ik verder nog opeet. Lekkere emotie-eter ook hier. Toen ik vroeg om meer gerichte weekmenu's, kreeg ik een paar standaard weekmenu's doorgestuurd. Dat was helemaal niet aangepast op mijn wensen en behoeftes. Toen ben ik gestopt.
.
Dieuwke_ schreef:Het zal niet de oplossing zijn, maar kun je niet voor jezelf gewoon lekker gezond koken en voor hem een pot sperziebonen open draaien?
Relaxed schreef:Mars, thanks voor je verhaal! Die mindset moet ik ook echt heen, op een verjaardag niet en en en.. Nu is het zo erg dat ik dinsdag bijvoorbeeld de mist in ga (door een gebakje op het werk oid) en dan al denk, laat maar, deze week is toch al verknald, ga maandag wel weer beginnen..Of als ik het weekend een verjaardag of BBQ heb dat ik denk, begin daarna wel.. Maar zo is er natuurlijk altijd wel wat en wordt het ook nooit wat.
Suzanne F. schreef:Maar dan is er wel iets aan de hand met je bloeddruk of suikerspiegel. Dat is niet normaal in ieder geval.