Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boheme schreef:Ik vind wat Germie schrijft echt een schreeuw om aandacht... ja deze situatie is ronduit vervelend, ja ik wil ook nog heel veel. Ja ik ik vind sommige dagen ook weggegooid. Maar he, ik ben gezond, de rest komt wel. Al zou de wereld een jaar stilliggen.
Boheme schreef:Ik vind wat Germie schrijft echt een schreeuw om aandacht... ja deze situatie is ronduit vervelend, ja ik wil ook nog heel veel. Ja ik ik vind sommige dagen ook weggegooid. Maar he, ik ben gezond, de rest komt wel. Al zou de wereld een jaar stilliggen.
moonsparkle schreef:Boheme schreef:Ik vind wat Germie schrijft echt een schreeuw om aandacht... ja deze situatie is ronduit vervelend, ja ik wil ook nog heel veel. Ja ik ik vind sommige dagen ook weggegooid. Maar he, ik ben gezond, de rest komt wel. Al zou de wereld een jaar stilliggen.
Maar sommige kunnen zo helaas niet denken, de rest komt wel. Ik wou dat die minister in Duitsland ook zo had gedacht die er een eind aan maakte. Voor sommige is relativeren en accepteren niet zo goed mogelijk.
germie schreef:Boheme schreef:Ik vind wat Germie schrijft echt een schreeuw om aandacht... ja deze situatie is ronduit vervelend, ja ik wil ook nog heel veel. Ja ik ik vind sommige dagen ook weggegooid. Maar he, ik ben gezond, de rest komt wel. Al zou de wereld een jaar stilliggen.
Jij kunt er in berusten. Ik niet. Dat is het verschil. Het heeft niets met roepen om aandacht te maken, het is gewoon hoe ik me voel. En als je denkt dat het onzin is, reageer dan liever niet. Maar dit gaat over sociale onthouding en wat het psychisch met je doet. Sommigen weinig, anderen heel veel.
Maar ik denk er wel echt over na dat de wereld gewoon doorgaat als Germie er niet meer is. Er zal dan niet om gerouwd worden, en sommigen zullen zelfs de vlag uithangen. Je vergooit nu levens zoals die man op ad.nl schreef.
Daarnaast, je weet nooit of je er volgend jaar nog in dezelfde staat bent. Kijk maar naar Nouri. En anderen die ineens een hartaanval kregen terwijl ze gezond waren. Dus je moet het niet willen dat je je leven op slot zet zoals nu gebeurt. Dit is gewoon heel erg zwaar. En daarom is er dit topic ook. Je mag reageren, hoeft niet. Maar je mag hier wel je ei kwijt.
germie schreef:Ze zijn niet kwetsend bedoeld, maar soms voel je je gewoon rot. Maar ik begrijp al dat er ook hier in dit topic geen begrip voor is. Jammer. Ik dacht dat je juist in dit topic je ei kwijt kon.
Echwel schreef:Durf jij je echt met Anne Frank te vergelijken?
mnka schreef:Hier gaat het ook niet zo lekker, wordt iedere ochtend wakker met paniek aanvallen![]()
Op een of andere manier heb ik heel erg de angst om te horen dat het niet goed gaat met mijn paard, heb haar nu al 3 weken niet gezien door corona.
De tip hier in het topic om proberen een dag structuur te houden, helpt mij heel erg. Geeft toch een soort van hou vast. Maar heb ook nog dagen dat ik mijn bed niet uitkom en dan zit ik mij zelf weer heel erg te straffen in mijn hoofd.
Vind het heel erg om te lezen dat je het leven niet meer ziet zitten Germie, aantal maanden geleden heb ik door depressie in het zelfde schuitje gezeten. Wil alleen tegen je zeggen dat het echt allemaal beter wordt, hou vol! En voor de rest ben ik het helemaal eens met het bovenstaande van Air
moonsparkle schreef:Ik zat net voor corona overspannen thuis en juist nu zit ik er echt helemaal doorheen. Ik lees dat bedrijven in m'n branche failliet gaan en heb nu zoveel angst erbij gekregen dat ik straks geen baan meer zou hebben. In de avond, zelfs al denk ik niet echt aan iets, kan ik alleen maar huilen en ook als ik naar bed moet huil ik omdat het me zoveel energie kost om alleen maar naar boven te gaan. Ik heb al hulp gezocht, de wachtlijst voor de psych is zo'n 120 dagen...
Popstra schreef:Ik denk alleen dat die minister in Duitsland niet zo zat te zaniken alvorens de zelfmoord. Mensen die dat echt doen lijden immers in stilte.
belle_boef schreef:Waarom straf je jezelf in je hoofd? Omdat je je bed niet uit komt?
Popstra schreef:En waarom kan je niet naar je paard MNKA?
Het is toch niet verboden naar je paard te gaan?