Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pocca_Locca schreef:Trouwens, ik ben benieuwd of er hier nog steeds mensen zijn die denken dat er niet erg veel geld met vaccins wordt verdiend. Wie was dat ook weer die dat in het vorige topic een paar keer zei? Karl? En of ze dat nog steeds vinden..
Pocca_Locca schreef:Kun je de door jou hierboven genoemde 'bewijzen' onderbouwen met cijfers/feiten? Wat ouders met eigen ogen menen te zien en vervolgens op internet delen, geldt namelijk niet als bewijs. Je kunt dan beter spreken van een vermoeden. Bewijs is objectief vastgesteld, een vermoeden is vaag, subjectief en onbewezen, en vaak door emoties gestuurd.Bovendien komen er meer en meer bewijzen dat darmaandoeningen en autisme wel degelijk een link hebben, en meer en meer ouders die met eigen ogen zagen dat hun kind na de BMR vaccinatie én darmproblemen kregen, én een flinke gedragsverandering lijkend op autisme. Dus als je het mij vraagt zal Wakefield ooit nog eens gelijk krijgen.
Pocca_Locca schreef:@Bigone met veel geld verdienen an sich is niks mis. wel is er fundamenteel wat mis als geld belangrijker is dan de waarheid zoals overduidelijk het geval is bij Brian Deer. en al helemaal wanneer het over de gezondheid van mensen gaat en de veiligheid van vaccins
Zoals ik al zei: waar rook is, is vuur. iedereen die de moeite neemt om bijvoorbeeld het interview met Wakefield te bekijken, en dat te vergelijken met de docu’s waarin Brian Deer aan het woord is, zou kunnen zien dat Brian Deer een onbetrouwbare riooljournalist is, in dienst van een zondagskrantje met onfrisse connecties bij big farma, en nu komt het: niet eens een arts!
Pocca_Locca schreef:Bigone dus jij gelooft liever een riooljournalist ( Deer) die op de stoel van artsen is gaan zitten, en gefinancierd wordt door big farma..? Wat is er wetenschappelijk aan.
Pocca_Locca schreef:Bigone dus jij gelooft liever een riooljournalist ( Deer) die op de stoel van artsen is gaan zitten, en gefinancierd wordt door big farma..? Wat is er wetenschappelijk aan.
Pocca_Locca schreef:Vage complottheorieën? Nee hoorBehoorlijk aannemelijke theorieën, als je het tenminste een “theorie” wil noemen dat de zogenaamd onafhankelijke Journalist Brian Deer gewoon werkte in opdracht van de rattige Rupert Murdoch met zijn ( inmiddels bewezen) criminele riooljournalistiek ( zie link) en als leuke verrassing wel héél toevallig een zoon had die bij de farma gigant Glaxo-Smith-Kline werkte als man op de achtergrond die het “ goede” imago van dat bedrijf moest waarborgen.. iedereen met een klein beetje verstand ruikt en ziet hier heel smerige rook.
Of moeten we dit gewoon weer eens “ toeval” noemen?
Bovendien komen er meer en meer bewijzen dat darmaandoeningen en autisme wel degelijk een link hebben, en meer en meer ouders die met eigen ogen zagen dat hun kind na de BMR vaccinatie én darmproblemen kregen, én een flinke gedragsverandering lijkend op autisme. Dus als je het mij vraagt zal Wakefield ooit nog eens gelijk krijgen.
Nog een documentaire over kinderen met darmziekten én autisme en Brian Deer wordt ook nog even aan de tand gevoeld over zijn uitspraken https://youtu.be/id_AxZ3zHAc wat een vreselijke man, die Brian Deer...
_lautje_ schreef:https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Riooljournalistiek
Kortom ik geloof niet dat een serieuze onderzoeksjournalist voldoet aan deze beschrijving.
En als enkel artsen nog geloofd mogen worden kan 98% van door vaccinvrij of andere abt vaccinatie artikelen de prullenmand in.
Pocca_Locca schreef:Bigone dus Wakefield zou bijna voor een “ catastrofe “ hebben gezorgd omdat hij van mening was dat vaccins opsplitsen ( single vaccins) veiliger was dan de BMR combinatie? Hoe dan?
Pocca_Locca schreef:Bigone dus Wakefield zou bijna voor een “ catastrofe “ hebben gezorgd omdat hij van mening was dat vaccins opsplitsen ( single vaccins) veiliger was dan de BMR combinatie? Hoe dan?
Secricible hier er is alvast een
https://youtu.be/HiBjPmf3FC0
Pocca_Locca schreef:@spotless, jij doet een aanname over dat ik kennelijk alle wetenschap wantrouw. Dat is pertinente onzin. ik vertrouw de interpretatie door journalisten zoals Deer in dit geval niet overigens over welke artikelen heb je het precies, die het ongelijk van Wakefield zouden bewijzen? Want ik heb ook juist gegevens waaruit zijn bevindingen bevestigd worden.
Pocca_Locca schreef:Er is nergens bewijs van het bestaan van goede veiligheidsstudies naar vaccins en hun hulpstoffen. Al helemaal niet naar de combinatie van meerdere hulpstoffen en vaccins die samen gegeven worden. Artsen van de WHO hebben dat zelf gezegd in het congres over vaccinveiligheid.[/b]
Pocca_Locca schreef:Bigone wie zegt dat “ antivaxxers “ of kritische prikkers het een goed idee vinden om überhaupt en klakkeloos alle vaccins te geven aan jonge kwetsbare kinderen, dus dan uit zouden komen op tien keer een apart vaccin geven. Ik ben nog steeds heel erg blij dat ik mijn baby destijds ruimschoots borstvoeding heb gegeven ( superieure voeding voor baby’s en ook nog beschermend!) en pas met 3 jarige leeftijd haar Dtp inentingen heb laten geven. Die normaal gesproken op 2 maanden al gegeven wordt.