Afvallen 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 22:18

magda_90 schreef:
Ik heb ook nog steeds spierpijn van dinsdag in mijn buik. _O-
En inderdaad je hebt het wel gedaan!

Qua ontbijt heb ik voornamelijk magere kwark, magere yoghurt (soja als koemelk), havermout, Brinta, volkoren brood met mager beleg. En een stuk fruit en/of rauwkost. Zo kan ik mooi combineren.

Beterschap nog met de griep, duurt altijd wel weer even ja. -O-

Haha klopt zaterdag weer morgen dagje niet sporten aleen met hond naar bos

Dankjewel daar heb ik wat aan
Vnv stampot rauwe andijvie op wel gezond geloof ik

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 22:19

Zertab schreef:
Sporten ging zo niet lekker vandaag :(

Wat dan?

Hier last van de maandelijkse vreetbuien tijd }>

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 22:19

Ik ga niet elke week bijhouden hoeveel ik weeg en op bokt zetten, vind ik niet zo prettig. Een groepsapp vind ik ook niet zo fijn :P dus ik probeer m'n best hier te doen.

Vandaag uiteten geweest en alles. Dusssss vandaag was een slechte dag haha.

Ben wel benieuwd wat nou de voordelen zijn van een Fitbit enzo?

Kosje4

Re: Afvallen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 22:20

Ik vind de groepsapp wel motiverend denk ik

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 22:22

Romeo2007 schreef:
MarlindeRooz schreef:
Vind het wel opvallend hoe veel mensen een excuus erbij zetten waarom ze te zwaar zijn. :)) Enige excuus is voor velen meer vreten dan dat je verbandt! :D
Minder kcal eten dan je verbrandt is ook de enige oplossing! :)

Emoties, zwangerschap, nare gebeurtenissen stoppen het eten niet in je mond. Dat doe je zelf!

Zeg niet dat het makkelijk is want eten is enorm verslavend. Maar dit is voor mij altijd een goede motivatie als ik het lastig heb!

Sorry, maar ik ben 34 weken zwanger, heb een Gastric bypass gehad 2 jaar geleden en ben toch echt 15kg aangekomen terwijl ik op sommige dagen nog steeds amper 1000kcal eet omdat ik niet meer op kan en alles er weer uit komt. Mijn zwangerschap is geen excuus... je lichaam maakt echt gewoon meer vet aan als reserve. Ik baal er echt gigantisch van maar heb mijn gewichtstoename niet onder controle.

Kijk, sommigen gebruiken het misschien als excuus maar dat is echt niet bij iedereen zo. Het is alleen maar net zo hoeveel je het zelf als excuus gebruikt..

Vandaag bijna 12.000 stappen gezet en met 34 weken zwanger voel ik nu echt mijn rug pffff

Volgens mij voel je je een beetje aangesproken maar er staat toch echt: bij veel. Er staat niet: bij iedereen. :(:)

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 22:37

Oeh voor fitbit meld ik me ook.
Is kimberly f. Normaal gezien...
Moet ik hem straks wel nog eens opladen :D

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 22:41

Romeo2007 schreef:
MarlindeRooz schreef:
Vind het wel opvallend hoe veel mensen een excuus erbij zetten waarom ze te zwaar zijn. :)) Enige excuus is voor velen meer vreten dan dat je verbandt!

Sorry, maar ik ben 34 weken zwanger, heb een Gastric bypass gehad 2 jaar geleden en ben toch echt 15kg aangekomen terwijl ik op sommige dagen nog steeds amper 1000kcal eet omdat ik niet meer op kan en alles er weer uit komt. Mijn zwangerschap is geen excuus... je lichaam maakt echt gewoon meer vet aan als reserve. Ik baal er echt gigantisch van maar heb mijn gewichtstoename niet onder controle.

Kijk, sommigen gebruiken het misschien als excuus maar dat is echt niet bij iedereen zo. Het is alleen maar net zo hoeveel je het zelf als excuus gebruikt..

Vandaag bijna 12.000 stappen gezet en met 34 weken zwanger voel ik nu echt mijn rug pffff

Volgens mij voel je je een beetje aangesproken maar er staat toch echt: bij veel. Er staat niet: bij iedereen. :(:)[/quote]

Hormonen denk ik hahahah.
Overigens nu aan een lekker bakje met Japanse mix. Voor morgen staan er spelt banaan pannenkoeken op het menu voor de lunch. Zijn zo lekker!

Iedereen weer veel succes morgen:)
Laatst bijgewerkt door Romeo2007 op 02-01-20 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Skinfaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 22:42

En hoe is het bij jullie vandaag gegaan? Ik heb de hele dag thuis gezeten dus dan wordt de verleiding om te snoepen wel weer groter natuurlijk :)
Wel buikspieren getraind vandaag en wat yoga voor de spierpijn in mijn armen en schouders, erg fijn.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 22:44

maj0 schreef:
Zertab schreef:
Sporten ging zo niet lekker vandaag :(

Wat dan?

Hier last van de maandelijkse vreetbuien tijd }>

Nog niet helemaal fit denk ik.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 22:47

Skinfaxi schreef:
En hoe is het bij jullie vandaag gegaan? Ik heb de hele dag thuis gezeten dus dan wordt de verleiding om te snoepen wel weer groter natuurlijk :)
Wel buikspieren getraind vandaag en wat yoga voor de spierpijn in mijn armen en schouders, erg fijn.

Voor die snoepbuien haal ik bewust komkommer, kleine tomaatjes, wortels, paprika etc. in huis. En heel bewust geen ongezonde snoepdingen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 22:54

Jongens je Fitbit gebruikersnaam is niet je voornaam en de eerste letter haha. Mijne is MarlindeMeijer. Kan jullie dus niet toevoegen. Kan wel een groep aanmaken met iedereen van dit topic!

Baal wel, eerst was mijn gemiddelde 13.000 stappen en nu 9.000. Komt door studeren en had hem soms een dagje niet om. -O-

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 22:55

Hier vandaag de laatste restjes van de feestdagen opgemaakt dus dat was ook niet helemaal gezond

leenbeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 23:03

Jezus wat gaat het hier hard.
Hier vandaag goed dagje gehad,terug gezond eten, veel water drinken, 30 dagen challenge gedownload en wat vriendinnen ingeschakeld als stok achter de deur
(terwijl ik dit aan het typen ben zit mijn vriend een zak chips weg te werken |o) dat is echt een grote verleiding voor mij, chocola mis ik niet zo, maar chips ben ik gek op :o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 23:30

Heb ook echt enorme trek nu... Zou graag die zak borrelnootjes nog op eten. Maar heb net een stukje parmezaanse kaas afgesneden voor de hartige trek. En meer wordt het niet. Mijn maag moet echt weer wennen aan het "normaal" eten na die vreetdagen. :=

En chips moet ik ook echt niet kopen, dan vreet ik alles weg. Haal straks alleen kleine zakjes bij de AH to go met 80 gram oid er in. Meer mag ik dan ook niet. :=

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 23:32

MarlindeRooz schreef:
Heb ook echt enorme trek nu... Zou graag die zak borrelnootjes nog op eten. Maar heb net een stukje parmezaanse kaas afgesneden voor de hartige trek. En meer wordt het niet. Mijn maag moet echt weer wennen aan het "normaal" eten na die vreetdagen. :=

En chips moet ik ook echt niet kopen, dan vreet ik alles weg. Haal straks alleen kleine zakjes bij de AH to go met 80 gram oid er in. Meer mag ik dan ook niet. :=

Is het anders een idee om van die uitdeelzakjes te kopen? Daar zit volgens mij iets van 30 gram in. Heb je toch nog iets voor de hartige trek en zo'n klein zakje kan prima.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 23:33

Of je neemt iets van komkommer met pesto?

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 23:39

MarlindeRooz schreef:
Jongens je Fitbit gebruikersnaam is niet je voornaam en de eerste letter haha. Mijne is MarlindeMeijer. Kan jullie dus niet toevoegen. Kan wel een groep aanmaken met iedereen van dit topic!

Baal wel, eerst was mijn gemiddelde 13.000 stappen en nu 9.000. Komt door studeren en had hem soms een dagje niet om. -O-

Waar vind ik mijn gebruikersnaam dan? Kan hem echt niet anders vinden dan die weergave naam. Of ik kijk er gigantisch overheen! Maar toevoegen lukt idd niet met die namen kwam ik achter.
Groep aanmaken is dan alleen besloten dus zonder dat ik al met iemand vrienden ben heeft dat nog niet veel nut.

Hier vandaag een goede dag gehad. Alleen 's avonds echt de grootste valkuil. Helemaal als er eentje naast je een zak chips leeg zit te eten. Morgen is schoonvader jarig dus dat wordt een uitdaging.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 23:40

Naar je profiel -> persoonlijk -> dan klikken op je weergavenaam -> daar staat je gebruikersnaam.

Als iedereen dan even MarlindeMeijer (mij toevoegt) dan maak ik een groep haha.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 23:42

__Sannne schreef:
MarlindeRooz schreef:

Is het anders een idee om van die uitdeelzakjes te kopen? Daar zit volgens mij iets van 30 gram in. Heb je toch nog iets voor de hartige trek en zo'n klein zakje kan prima.

Als ik mee wil doen, eet ik idd ook zo'n zakje. Want als ik eenmaal begin aan een grote zak, dan eet ik die ook echt helemaal leeg

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 23:43

Ja vreselijk he die bodemdrang. Met borrelnootjes / snoep / chocola kan ik het wel makkelijker wegleggen. Maar chips is vreselijk.

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 23:43

Had nog niet eens is een gebruikersnaam! Vandaar dat ik hem niet kon vinden, maar mijn gebruikersnaam is op de fitbit ook anniekskie.

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 01:10

MarlindeRooz schreef:
Naar je profiel -> persoonlijk -> dan klikken op je weergavenaam -> daar staat je gebruikersnaam.

Als iedereen dan even MarlindeMeijer (mij toevoegt) dan maak ik een groep haha.

Ik denk dat ik je heb toegevoegd (naam is Sannens)! Ik heb eigenlijk maar 1 vriend op Fitbit.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 01:37

Hoi!

Ik wil me ook graag hier melden, vorig jaar goed bezig geweest met afvallen, alleen toen toch weer terug gevallen( ging van 68,6 naar 61,6.) Maar nu weer terug naar nouja ik denk na de feestdagen 70+(durf niet op de weegschaal te gaan staan..)
Morgen even een broodtrommel halen & in elk geval avondeten weer gezond maken, maandag een afspraak staan om samen met een vriendin te gaan sporten, de fitbit wordt weer opgeladen & myfitnesspal ook weer opstarten.

Marlinde, ik voeg je ook toe op fitbit, zou graag in de groep willen:)

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 01:49

MarlindeRooz schreef:

Whoops sorry :+
Zag nergens geen andere naam. Normaal moet je een verzoek van me hebben gehad.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 02:12

Ik had enorme spierpijn van de training maandag, maar vandaag toch wel gegaan! :D
Voel mn spieren nu wel weer flink :=

Ik weeg me +/- om de 2 weken trouwens. Ik weet dat ik geobsedeerd raak als ik het vaker ga doen