Levenslang depressief

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Depressief

Re: Levenslang depressief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-20 16:34

Jullie zijn schatten :+: . Zodra ik kan betaal ik het terug.

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 16:35

Fijn dat jullie kunnen helpen, ik heb het ook overwogen maar ik ben helaas maar arme student en heb dus zelf niet zo veel reserves. Hopelijk hoeven jullie nu vanavond niet op straat te slapen, daar is het veel te koud voor. :(:)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 16:51

Depressief schreef:

Niet nodig, jullie hebben het harder nodig dan mij.
Hopelijk kun je er iets mee, en hopelijk staat het snel op je rekening.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 16:54

Matheno schreef:
Depressief schreef:

Niet nodig, jullie hebben het harder nodig dan mij.
Hopelijk kun je er iets mee, en hopelijk staat het snel op je rekening.

Mag ik even zeggen dat ik jou echt een kanjer vind <3

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 16:59

Pay it forward ;-)

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 17:01

Super lief zeg!

Ts jeetje zeg... Ik hoop zo dat er een oplossing voor je komt. Je bent natuurlijk wel een beetje plaats gebonden ivm school van je zoon?

Depressief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-20 17:07

Ik ben inderdaad plaatsgebonden. De camping was op anderhalf uur reistijd van school, dat is toch wel het maximale. School is momenteel de enige vastigheid die hij heeft, dus ik moet er inderdaad op letten dat hij daar nog naar toe kan.

Verder is jullie steun weer overweldigend. Mijn zoontje merkt het ook aan mij. De steun die ik hier ervaar is van onschatbare waarde. Zowel de financiële hulp als de morele steun zijn voor mij echt een grote hulp. Mijn dank is dan ook groot.

Ik heb een hotel gevonden waar we vanavond terecht kunnen. Moest het financieel niet gaan vandaag, dan mag ik eventueel morgenochtend betalen.

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 17:12

Wat fijn dat jullie voor vanavond elk geval een plek om te slapen hebben! Maar jee wat een stress weer, net als je denkt dat je alles geregeld hebt...

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 17:30

TS als je mij je rek nr in pb stuurt dan maak ik vanavond ook een bijdrage over

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 18:03

Lieve TS, fijn dat je voor vanavond in elk geval een slaapplek hebt. Mocht je nog meer steun nodig hebben dan kan je mij altijd PB-en.

Als je me een berichtje stuurt dan kan ik eventueel met je meedenken voor een meer structurele oplossing?

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 18:07

Dat vind ik een heel mooi aanbod. Wat financiële steun is fijn, maar een oplossing voor de langere termijn is natuurlijk veel beter.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 18:13

Wat verschrikkelijk dat je zomaar op straat kan staan. Dat kan toch niet met een kind? Er moet toch ergens wel een opvang te regelen zijn?
Ik wil je ook wel helpen als je je tekort komt. Maar het probleem is dat het dan maar tijdelijk is. Er moet gezorgd worden dat je weer ergens een plekje hebt.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 18:17

De Nederlandse regeling is dat je een postadres moet hebben voor een uitkering.

Bijvoorbeeld de diakonie van de kerk (je hoeft echt geen lid te zijn) kan dienst doen als postadres.

Depressief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-20 18:43

Ik heb een politieke partij gevonden die zich morgen wilt inzetten voor een lange termijn oplossing *\o/*

Voor de rest ben ik doodmoe, al die spanning en die stress van de laatste dagen. Hopelijk slaap ik vannacht weer beter, dankzij alle lieve bokkers.

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 19:10

Jeetje wat een update TS! Ontzettned lief dat bokkers je willen helpen en het hotel je tegemoet komt!

Maar jij doet het ook goed! Je gaat er niet bij neer zitten, maar gaat actief en creatief opzoek naar oplossingen! Hopelijk kan de politieke partij jullie helpen, en hebben jullie hopelijk snel weer een fijn plekje!

Depressief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-20 14:55

Dankzij de lieve bokkers hebben we een goede nacht gehad. Ik heb, in afwachting van een permanente oplossing, een plaats gevonden waar we voorlopig kunnen blijven . Ook krijg ik hier wat extra begeleiding, daar heb ik zelf om gevraagd.

Nu weer proberen om tot rust te komen. Alles op een rijtje te zetten en energie op te doen om weer verder te gaan.

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 15:05

Dat is echt fijn om te horen. Ik duim voor je. Hoop dat het tij nu definitief zal keren.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 15:06

Depressief schreef:
Dankzij de lieve bokkers hebben we een goede nacht gehad. Ik heb, in afwachting van een permanente oplossing, een plaats gevonden waar we voorlopig kunnen blijven . Ook krijg ik hier wat extra begeleiding, daar heb ik zelf om gevraagd.

Nu weer proberen om tot rust te komen. Alles op een rijtje te zetten en energie op te doen om weer verder te gaan.

TS ik heb echt respect voor alles wat je voor elkaar bokst.
Wat fijn dat je voor de komende tijd een plek hebt en wat extra ondersteuning.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 18:32

Goed bezig meid.. Dat fix je toch maar weer “even”, ondanks dat je je zo rot voelt. Respect _/-\o_

Wipher

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 09:55

Knap geregeld dame!!!

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 11:41

Fijne updates TS!

Depressief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-20 21:01

Dank jullie wel.

Donderdag heb ik mijn intake om begeleid te gaan wonen. Na dat gesprek weet ik hoeveel mensen voor mij zijn. Door de omstandigheden krijg ik wel de nodige voorrang.

Mijn uitkering is ook veilig gesteld. Dus een financiële catastrofe blijft gelukkig uit. Dat geeft al een hele rust.

Verder zit ik momenteel nog vrij diep, maar krabbel beetje bij beetje weer overeind. Ik ga wel weer iedere avond wandelen, even mijn hoofd leeg maken en gewoon een momentje me-time.

Misschien wel nog een leuke noot op het einde van de update.
De dochter van een inmiddels goede vriendin (zij hebben ons voorlopig opgevangen) is hoogzwanger. Het is voor alle dagen en ik ben gevraagd als Meter. Wat een eer is dat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 22:42

Omdat je het waard bent <3
Petje af voor jou, ondanks de omstandigheden toch de regie in eigen handen nemen +:)+

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 22:44

Wat een fijne update. Dit is nu heel vervelend allemaal maar het klinkt alsof je heel daadkrachtig bent en dat je het wel weer op de rit krijgt.

En wat een enorme eer voor jou. Gefeliciteerd

Depressief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-20 08:43

Vanmorgen om 6uur ben ik trotse Meter geworden van een prachtige jongen!!! Alles is in orde met moeder en zoon. Vanmiddag lekker baby knuffelen.

Gisteren weer een moeilijke dag gehad. Ik zat mezelf weer in de weg en ik had de energie niet om mezelf bij elkaar te rapen en de schouders te rechten. Ik kon nergens tegen en heb meerdere keren de eenzaamheid en de stilte opgezocht. Dat deed wel goed, maar zodra ik weer onder mensen kwam was het al snel weer teveel. Vannacht ook weer slecht geslapen, maar ik voel mij nu weer wat beter.