Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Castilja schreef:antje_vip schreef:Wat leuk dat jullie Club Power doen, ik geef die lessen
Ah wat vet!!! Wat voor opleiding heb je daar voor moeten doen? Waar geef je les?(En welke gewichten raad je aan voor een nog niet al te sterke vrouw die een uur wil beuken maar ook nog wil lopen de volgende dag
)
FlameHorse schreef:Vandaag wat rustiger aan gedaan. Heb abs van gisteren afgemaakt, triceps/biceps kort. Rug wel even goed getraind want die begon weer lastig te doen (hypermobiliteit/blessure). Vannochtend ook paardgereden, paard deed het geweldig maar over mijn houding gaan we het niet hebben..Misschien had ik legday beter een dagje kunnen uitstellen hehe.
Eulogy schreef:Kelly, als er echt iets mis is met je knieen zou ik dat eerst overleggen met een fysio oid, weet niet of je dat al gedaan hebt? Geen idee of knee sleeves dan helpen.
Mijn bench sessie ging echt bagger gister, ben al blij als ik over anderhalve week op wedstrijd 50kg haal als het zo gaatMaar goed, squats gingen wel weer heel lekker maandagavond.
MadelonSunny schreef:Haha
Dat is de reden dat ik eiwitshakes neem op de dagen dat ik sportIk kom nooit aan al die calorieën die ik verbrand met gezond eten. Ik krijg het simpelweg niet naar binnen
Nu houd ik het wel liever bij eiwitten omdat ik die eerder te kort kom dan koolhydraten maar je hebt ook weight gainers. Daar zitten voornamelijk koolhydraten(/vezels/vetten) in en wat eiwitten. > https://xxlnutrition.com/nl/nld/weight-gainers En anders kan je ook een whey gainer (de gewone eiwitshake) nemen. De hoeveelheid eiwit verschilt per soort dus als je er 1 neemt met wat minder eiwitten (70%) en wat meer koolhydraten(/vezels/vet) dan zou dat misschien ook een idee zijn. De samenstellingen verschillen heel erg dus bedenk goed wat je wilt en dan is het uitproberen
Castilja schreef:Lous wat een gave vooruitgang!! Is dat diehard 5 keer per week sporten of heb je er de tijd voor genomen en het rustig aan gedaan? Super knap! Alle foto's zijn verder gaaf trouwens, ik ga er ook een maken als mijn nieuwe sportsetje binnen is (MORGEN WAARSCHIJNLIJK WIEHOE) alleen is er nog niet zoveel spier te zien. Lol. Maakt ook niet uit.