Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gomir schreef:Wat vervelend allemaal zeg...
Je zou voor de kramp in je kuiten pragmatisch een magnesiumsupplement en eventueel een multivitamine tablet kunnen slikken om evt. tekorten door het ziek zijn en de periode met gewichtsverlies/weinig intake aan te vullen. Magnesium helpt soms ook voor zulke klachten zonder dat je een tekort meet in het bloed.
Liselot schreef:Waarom zit je uberhaupt niet in de ziektewet? Als je zo stuk gaat van een halve dag hoor je absoluut niet op de werkvloer thuis. Heb je al een arbo arts gezien?
genja schreef:Klinkt echt niet goed lijkt mij heel verstandig om
Naar de huisarts te gaan en te overleggen.
En heb je al nagedacht hoe je het in oktober wilt gaan doen? Weet niet of je andere baan ook bij een andere werkgever is?
Denk namelijk dat het best spannend wordt of het haalbaar gaat zijn. Als ik lees hoe de uren er nu al in hakken.
mariekeoo schreef:genja schreef:Klinkt echt niet goed lijkt mij heel verstandig om
En heb je al nagedacht hoe je het in oktober wilt gaan doen? Weet niet of je andere baan ook bij een andere werkgever is?
Denk namelijk dat het best spannend wordt of het haalbaar gaat zijn. Als ik lees hoe de uren er nu al in hakken.
Het is gelukkig een zelfde werkgever (ziekenhuis), ik switch van de ouderen naar de kindjes. Het voordeel is dat ik gedurende mijn inwerkperiode (6 weken) nog gekoppeld sta met een verpleegkundige. Ik ben van plan om morgen die afdeling in de te gaan lichten. Kijken wat ze mij kunnen bieden qua opbouwen en ruimte tot herstel.
Liselot schreef:Ik zou absoluut niet therapeutisch gaan werken als je nog geen arbo arts hebt gezien, die bepaald juist of je daar al wel weer aan toe bent en maakt met jou een opbouwschema.
Huisarts bellen, volledig de ziektewet in en eisen dat je de arboarts te spreken krijgt hoor!
genja schreef:mariekeoo schreef:[quo
Klinkt echt niet goed lijkt mij heel verstandig om
Het is gelukkig een zelfde werkgever (ziekenhuis), ik switch van de ouderen naar de kindjes. Het voordeel is dat ik gedurende mijn inwerkperiode (6 weken) nog gekoppeld sta met een verpleegkundige. Ik ben van plan om morgen die afdeling in de te gaan lichten. Kijken wat ze mij kunnen bieden qua opbouwen en ruimte tot herstel.