Rotgriep :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mand

Re: Rotgriep :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 16:01

Het zonnetje is heerlijk! Ik ben nu richting school in het ov en daar word ik me toch een partijtje benauwd.. Hopelijk hou ik het een half uur vol lol

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 16:20

Wie had het ook alweer over elke dag een cadeautje uitpakken met deze griep? De verrassing voor vandaag is water diarree :+ ik ga toch liever voor een rituals adventkalender volgende keer

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-19 16:26

Ewww gross... Ik heb ook liever de rituals adventkalender :j

Had mezelf vorige week al een pakketje van rituals cadeau gedaan, de ervaring leert dat je soms enorm opknapt van een cadeautje. Werkte dit keer helaas niet.

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 16:26

Hier heeft de griep helaas ook toegeslagen... ondanks de griepprik.
Ik was bijna klaar met mijn intraveneuze thuisbehandeling vanwege een longinfectie (heb CF en gewone antibiotica tabletten werkten niet), totdat de griep afgelopen weekend bedacht er nog een schepje bij bovenop te doen. >;)
Dus ik lig nu weer een tijdje in het ziekenhuis met infuus en zuurstofbrilletje... jeuj... -O-

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 16:34

Ohh heerlijk Janine! Ik heb heel veel klaarstaan maar er moet eerst nog wat verbouwd voor ik het mooi uit kan stallen haha.

Cyrilletje bah wat naar!!! En wij maar klagen hier omdat we eens een keer plat liggen door de griep. Sterkte en beterschap!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-19 16:35

Oh jakkes, en wij maar klagen.... Voor jouw toch een stukje heftiger en met meer impact die griep!
Welkom bij de club, vermaak je je wel wat in het ziekenhuis?

Ik heb net even mijn wc's schoongemaakt. Voel me aardig voldaan, straks nog even de was van het rekje buiten en het bed opmaken (oké, daar krijg ik hulp bij gelukkig), stofzuigen en klaaarrrrr :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-19 16:37

Chocopasta schreef:
Ohh heerlijk Janine! Ik heb heel veel klaarstaan maar er moet eerst nog wat verbouwd voor ik het mooi uit kan stallen haha.

Cyrilletje bah wat naar!!! En wij maar klagen hier omdat we eens een keer plat liggen door de griep. Sterkte en beterschap!

Zal ik je ff jaloers maken... Hamam scrub, hamam handbalm, face oil en ik kreeg er een handverzorgingssetje bij van Karma :D

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 16:39

Chocopasta schreef:
Wie had het ook alweer over elke dag een cadeautje uitpakken met deze griep? De verrassing voor vandaag is water diarree :+ ik ga toch liever voor een rituals adventkalender volgende keer

Bij mij was dat mogelijke bijwerking van de AB maar bij mij is het echt kei en kei en keihard. Ook niet heel fijn :+

Gwenvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 16:40

Ik heb de keuken schoongemaakt *\o/* en net meegeweest boodschappen doen met ml en zl maar werd ondertussen misselijk dus nu weer op de bank. Maar toch een stap vooruit!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-19 16:42

Gwenvd schreef:
Ik heb de keuken schoongemaakt *\o/* en net meegeweest boodschappen doen met ml en zl maar werd ondertussen misselijk dus nu weer op de bank. Maar toch een stap vooruit!

Heeeeerlijk! *\o/*
Wat een overwinning!

Die misselijkheid ervaar ik heel af en toe, is naar mijn idee meer door lage bloeddruk dan door echte misselijkheid, zodra ik ga zitten is het ook weg. Maarja, jij zorgt in je uppie voor twee natuurlijk! Dat is toch wel even een extra belasting.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 16:43

Dwangvoederen? Dat komt er van boven wel weer uit, dus dat heeft weinig nut. Blikje cola is ook weer wat suiker.

Je maakt me al jaloers met wc schoonmaken Janine :D ik zou een moord doen voor zoveel energie ;)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 16:43

Nou, ik ben normaal een echte poetsmiep maar het wil nu gewoon écht niet.

Jeetje met cf ben je nog veel verder van huis natuurlijk! Hopelijk ben je er snel doorheen en kan je naar huis.

Ik heb net even de kinderen van school gehaald. Heerlijk in de zon en frisse lucht ook fijn, maar ben blij dat ik weer in horizontale positie kan

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-19 16:44

x_spekkie_x schreef:
Dwangvoederen? Dat komt er van boven wel weer uit, dus dat heeft weinig nut. Blikje cola is ook weer wat suiker.

Je maakt me al jaloers met wc schoonmaken Janine :D ik zou een moord doen voor zoveel energie ;)

Geniaal, en over een paar weken lees je dit terug en denk je: WTF... Wie vind wc's schoonmaken nu leuk? :')

Nah, als je moet overgeven dan gewoon even niet eten. Werkt bij mij altijd het beste. Maar goed, zo'n mega ervaringsdeskundige ben ik niet :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-19 16:45

benangelique schreef:
Nou, ik ben normaal een echte poetsmiep maar het wil nu gewoon écht niet.

Jeetje met cf ben je nog veel verder van huis natuurlijk! Hopelijk ben je er snel doorheen en kan je naar huis.

Ik heb net even de kinderen van school gehaald. Heerlijk in de zon en frisse lucht ook fijn, maar ben blij dat ik weer in horizontale positie kan

Nou lekker laten dan!

Heerlijk dat je er even uit bent geweest, daar kan je zo van opknappen, ook al lig je nu weer!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 16:49

Ik heb een halfuurtje geslapen even denk ik, net met vriendlief even in de zon een kopje thee gedaan. Voelt eigenlijk alsof dat niet mag ofzo, omdat ik ziek thuis ben := Koffie ben ik normaal verslaafd aan maar moet ik nu niet aan denken :n

Straks m'n werk bellen, denk dat morgen nog niks wordt... Ze willen dat je elke dag even belt, irritant..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-19 16:54

Goldie schreef:
Ik heb een halfuurtje geslapen even denk ik, net met vriendlief even in de zon een kopje thee gedaan. Voelt eigenlijk alsof dat niet mag ofzo, omdat ik ziek thuis ben := Koffie ben ik normaal verslaafd aan maar moet ik nu niet aan denken :n

Straks m'n werk bellen, denk dat morgen nog niks wordt... Ze willen dat je elke dag even belt, irritant..

Juist heel goed om te doen!!!

Maar ik herken het wel hoor... Ik heb jaren lang last gehad van een restje amandel, dus dan was ik best heel vaak ziek. Op den duur lag ik in april in een slaapzak in een tuinstoel van de zon te genieten. Ik knapte er zó van op! Heeft je werkgever veel meer aan dan wanneer je stijfjes in huis blijft zitten, tussen de bècterisch, terwijl je prima even buiten kan zitten.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 16:55

Ritualssssssss ....
Verkeerde topic _O-

Sterkte cyrilletje.

Schuldig chocopasta... Ik heb toch liever iedere dag een ander rituals kadootje dan dit hoor _O-

Iedereen begint weer wat actiever te worden zo te lezen.

Ik lig op de bank met 3 katten in de zon... telt dat ook.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 16:56

Janine1990 schreef:
Goldie schreef:

Juist heel goed om te doen!!!

Maar ik herken het wel hoor... Ik heb jaren lang last gehad van een restje amandel, dus dan was ik best heel vaak ziek. Op den duur lag ik in april in een slaapzak in een tuinstoel van de zon te genieten. Ik knapte er zó van op! Heeft je werkgever veel meer aan dan wanneer je stijfjes in huis blijft zitten, tussen de bècterisch, terwijl je prima even buiten kan zitten.

Bècterisch? Wat is dat?

Gwenvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 17:16

Janine1990 schreef:
Gwenvd schreef:

Heeeeerlijk! *\o/*
Wat een overwinning!

Die misselijkheid ervaar ik heel af en toe, is naar mijn idee meer door lage bloeddruk dan door echte misselijkheid, zodra ik ga zitten is het ook weg. Maarja, jij zorgt in je uppie voor twee natuurlijk! Dat is toch wel even een extra belasting.

Ja dat idee heb ik ook hoor, lage bloeddruk. Krijg hem met moeite goed zeg maar.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-19 17:36

Jeej, bedje weer schoon... bovenverdieping ff voor de snel en de mooi gestofzuigd. zo beneden nog even als mijn was en poekie weer binnen zijn. Was moet in de mand nog maar ff nadrogen :+

Gwen, voor jou dubbel zo lastig natuurlijk!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 18:01

Cyrilletje voor jou helemaal mooi waardeloos..

Ik heb m'n poekie op me liggen nu <3
Werk had me nog niet verwacht, kon beter even uitzieken :)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 18:18

Ik had gisteren ook even gebeld.
Deze week wilde ze me niet zien
Zondag ff contact houden desnoods kon zij mijn vroege dienst van 6 uur overnemen.
Anders zit ik maandag gewoon weer bij mijn eigen huisarts.

Zou zaterdag met mijn lieve dinnetje en de mannen gaan wokken.
Nou het idee alleen al wordt ik al misselijk.
Eet momenteel niet veel en als ik zo half ben vind ik het ook niet gezellig
We schuiven het nu op.
Wat in het vat zit verzuurd niet.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-19 18:33

Katten schijnen ook een helende werking te hebben he? Dat spinnen schijnt niet alleen een uiting van plezier, maar schijnt katten ook te helpen zichzelf en dingen/mensen om zich heen te helen. Door het laagfrequente geluid ofzo.

Mando, niks aan zo... :n

Ik werk via Randstad, vandaag pas mijn ziekmelding gedaan, werd ik net over gebeld vanuit Amsterdam. Die man was zo ontzettend lief om het terug te zetten naar vorige week maandag. "En als ik jou zo hoor ben je ook nog niet in staat om weer te zeggen wanneer je wel kan werken. Weet je wat we doen, jij kijkt maandag of je weer aan het werk gaat, zo ja, doe je een betermelding. Zo nee, dan bel ik je dinsdag even weer."
Ik heb werkelijk nog géén slecht woord voor Randstad... Wat een toporganisatie is dat!

Dandy200

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 18:39

Ook ik mag me hier melden. Dinsdag voelde ik me niet helemaal goed, maar toch nog naar stage gegaan. Door de dag heen voelde ik me steeds slechter en ik was blij dat ik om 17:00 weer thuis was. Direct mijn bed ingedoken en eigenlijk ben ik er de dagen daarna ook niet meer uitgekomen :(

Ook ik kamp helaas met hoest buien, koorts met vlagen, hoofdpijn en geen eetlust. Als ik al jullie verhalen zo lees, ben ik bang dat het lang gaat duren en helaas heb ik toch wel wat leuke dingen gepland. Dus nog maar even afwachten en anders helaas afzeggen.

Beterschap voor iedereen die ook ziek is :(:)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 18:51

Wat fijn Janine dat hij zo begripvol was.

Welkom Dandy bij de keuzen groep.