Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chocopasta schreef:Ohh heerlijk Janine! Ik heb heel veel klaarstaan maar er moet eerst nog wat verbouwd voor ik het mooi uit kan stallen haha.
Cyrilletje bah wat naar!!! En wij maar klagen hier omdat we eens een keer plat liggen door de griep. Sterkte en beterschap!
Chocopasta schreef:Wie had het ook alweer over elke dag een cadeautje uitpakken met deze griep? De verrassing voor vandaag is water diarreeik ga toch liever voor een rituals adventkalender volgende keer
Gwenvd schreef:Ik heb de keuken schoongemaakten net meegeweest boodschappen doen met ml en zl maar werd ondertussen misselijk dus nu weer op de bank. Maar toch een stap vooruit!
x_spekkie_x schreef:Dwangvoederen? Dat komt er van boven wel weer uit, dus dat heeft weinig nut. Blikje cola is ook weer wat suiker.
Je maakt me al jaloers met wc schoonmaken Janineik zou een moord doen voor zoveel energie
benangelique schreef:Nou, ik ben normaal een echte poetsmiep maar het wil nu gewoon écht niet.
Jeetje met cf ben je nog veel verder van huis natuurlijk! Hopelijk ben je er snel doorheen en kan je naar huis.
Ik heb net even de kinderen van school gehaald. Heerlijk in de zon en frisse lucht ook fijn, maar ben blij dat ik weer in horizontale positie kan
Goldie schreef:Ik heb een halfuurtje geslapen even denk ik, net met vriendlief even in de zon een kopje thee gedaan. Voelt eigenlijk alsof dat niet mag ofzo, omdat ik ziek thuis benKoffie ben ik normaal verslaafd aan maar moet ik nu niet aan denken
Straks m'n werk bellen, denk dat morgen nog niks wordt... Ze willen dat je elke dag even belt, irritant..
Janine1990 schreef:Goldie schreef:Ik heb een halfuurtje geslapen even denk ik, net met vriendlief even in de zon een kopje thee gedaan. Voelt eigenlijk alsof dat niet mag ofzo, omdat ik ziek thuis benKoffie ben ik normaal verslaafd aan maar moet ik nu niet aan denken
Straks m'n werk bellen, denk dat morgen nog niks wordt... Ze willen dat je elke dag even belt, irritant..
Juist heel goed om te doen!!!
Maar ik herken het wel hoor... Ik heb jaren lang last gehad van een restje amandel, dus dan was ik best heel vaak ziek. Op den duur lag ik in april in een slaapzak in een tuinstoel van de zon te genieten. Ik knapte er zó van op! Heeft je werkgever veel meer aan dan wanneer je stijfjes in huis blijft zitten, tussen de bècterisch, terwijl je prima even buiten kan zitten.
Janine1990 schreef:Gwenvd schreef:Ik heb de keuken schoongemaakten net meegeweest boodschappen doen met ml en zl maar werd ondertussen misselijk dus nu weer op de bank. Maar toch een stap vooruit!
Heeeeerlijk!![]()
Wat een overwinning!
Die misselijkheid ervaar ik heel af en toe, is naar mijn idee meer door lage bloeddruk dan door echte misselijkheid, zodra ik ga zitten is het ook weg. Maarja, jij zorgt in je uppie voor twee natuurlijk! Dat is toch wel even een extra belasting.