En toen lag je in Brabant, ver van huis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saab99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-19 07:06

Astorga schreef:
Dat is balen! Mag je nog wel borstvoeding blijven geven met deze antibiotica?
Hoop dat je snel opknapt. Y;(

Gelukkig wel! Meneer krijgt er alleen wat meer krampjes door. Vannacht hebben ze hem echter zonder overleggen de fles gegeven, meneer had eerst krampjes dus ze namen hem even mee om hem te troosten aangezien ik veel moet rusten momenteel. De afspraak was dat ze me wakker zouden maken als hij honger had maar dat hebben ze dus niet gedaan.
Toen ik hem net aanlegde was hij aan het begin ook best gefrustreerd...

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 07:22

_-:(

Kan erg slecht tegen zulke dingen.
Zou er echt niet blij mee zijn als ze zulke beslissingen zonder mij zouden nemen.

Toen ik bij de geboorte van mijn dochter in het ziekenhuis lag huilde ze de nacht veel en wouden ze haar graag even mee nemen zodat de andere moeder op de kamer en ik konden slapen. Ik heb er duidelijk bij gezegd dat ze der niet mochten laten huilen omdat ik niet vind dat zulke kleine baby's maar weg gelegd worden en laten huilen.
Na een poos kwamen ze terug ze bleef maar huilen zeiden ze. Ze was zeker meer dan een uur weg geweest was daar dus niet blij mee. Heb der toen ook dicht bij me gehouden. Ons kind onze beslissingen en 'op'voeding.

Saab99

Re: En toen lag je in Brabant, ver van huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-19 17:30

Sinds vanmiddag zijn we weer thuis, nog geen duidelijkheid over wat het geweest is maar de antibiotica is goed aangeslagen en ik heb een kuur meegekregen. Volgende week krijg ik de uitslag van de kweekjes dus ik ben benieuwd.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 19:13

Fijn dat je weer thuis bent, hoop dat je snel opknapt en nu eindelijk kan gaan genieten.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 14:15

Fijn dat je weer in huis bent. Hopelijk gaat alles nu weer de goeie kant op.