Ik zou er idd gewoon op staan dat je hem eruit wil hebben dan gewoon naar de seh gaan dat je het niet meer houdt dan maar vanavond in het ziekenhuis. Ik sta echt met een mond vol tanden hoe makkelijk ze met je omgaan dat je dan maar tot zaterdag moet wachten.
J1995
Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-18 12:45
Nou, ik had wel gelijk... Ze hebben overlegd en ik moet toch vandaag komen. Moet er om 3 uur zijn
Maar wat ik me afvraag.. je hebt nu zoveel pijn door die katheter, elke keer zelf katheteriseren (een aantal keer per dag lijkt mij) blijft die plasbuis toch irriteren Dan wordt er juist vaker wat ingedaan in plaats van de verblijfskatheter die op zijn plek blijft. En aangezien de verblijfskatheter geen optie is lijkt het me dan logisch om te zorgen dat je beide niet meer nodig hebt. Hopelijk lukt het je om nu goed op je strepen te gaan staan TS! Ik zal voor je duimen.
Oh wat poedersuiker. Maar je moest er om 15.00 zijn. Het is nu 16.00. Ik heb er geen verstand van. Maar kan het niet gewoon zijn dat je nog niet hoefde te plassen? Of zou dat meteen moeten gebeuren als dat ding eruit gaat?
Ik denk dat ze eerst gekeken hebben hoe vol haar blaat zat, of zelfs haar blaas gevuld hebben surelee
Shona_
Geplaatst: 15-08-18 16:16
Ach jee.. maar ze moeten je ook wel even de tijd geven om het te proberen! Bij mijn laatste poging om zonder katheter te kunnen, heb ik de eerste 2, 2 1/2 uur ook niet direct kunnen plassen.
He wat poedersuiker zeg! Hopelijk gaan ze nu hele concrete stappen ondernemen en je helpen.
Maflinger_S
Geplaatst: 15-08-18 16:23
Ik begrijp best dat er een en ander niet lukt, zeker niet onder spanning en/of op commando. Maar ze kunnen je echt niet zo maar weer wegsturen zonder dat er iets gedaan is. Ze moeten je echt in de gaten houden en tijd en rust gunnen om de boel op gang te helpen. Laat je niet wegsturen zonder een gedegen behandelplan! Dit kan zo niet blijven voortduren.
Ik moest eerst naar de verpleegkundige. Katheter verwijderen deed gruwelijk veel pijn Was er gewoon misselijk en duizelig van. Plassen lukte niet. Toen met de verpleegkundige erbij zelf geprobeerd te katheteriseren, lukte niet, deed teveel pijn. Daarna heeft verpleegkundige het geprobeerd, dat lukte, maar was zo pijnlijk. Kreeg even wat te drinken om bij te komen Daarna alleen nog geprobeerd met een dunnere katheter, maar het wil niet, doet veel pijn en ik voel me gewoon niet lekker dan.
Dus ze heeft overlegd wat te doen. Had daarna gesprek met de Co assistent. Die zag ook wel dat het niet gaat en ik heb eerlijk gezegd wat ik er van denk... Hij heeft overlegd met de uroloog en het resultaat:
Ik ben opgenomen op de Acute opname. Geen katheter meer. Moet proberen te plassen, lukt dat niet gaan ze kijken hoeveel er in zit, bij 350 cc gaan ze katheteriseren. Lukt het wel, dan kijken hoeveel er nog in zit.