M_D_H schreef:Oh dat van die zwangere vrouw die bang was voor de bevalling weet ik nog wel ja

Was dat niet bij zo'n programma waar ze mensen voorbereiden op de bevalling? Met zowel huis babyklaar maken als de ouders babyklaar maken?
Ja, volgens mij wel. Maar meer van die types die niet helemaal wisten wat "gaan voor kinderen" nu echt in hield
Magrathea schreef:NoTwixLeft schreef:De "ik moet moeder worden" kriebel heb ik zo'n 10 jaar geleden wel gehad, maar toen was ik nog best naïef en nu heel blij dat ik met m'n toenmalige vriend er nooit serieus voor ben gegaan

Ja, die had ik dus ook. Maar dan iets recenter. Ik moet zeggen dat ik destijds ook nog niet echt stilstond bij het feit dat "niet" ook nog een optie was.
Ik toen ook niet. Maar nu wel, dus vandaar de twijfel 
_lautje_ schreef:IMJ je moet er zeker het kind naar hebben. Een huilbaby doe je dit niet mee.
In de bak is niet zo spannend als het lijkt hoor. Is een binnenbak van 20x75 en als ik binnenrijdt is dat altijd als ik alleen ben en hooguit 1 iemand erbij.
Buiten staat ze naast de bak achter een hele grote plantenbak en een bank. Dus geen beest wat er bij kan.
Ken ook mensen die een box in of naast de bak hebben staan.
TS: twijfel is goed. Want dat maakt je een bewuste moeder als je er aan begint. En iedere ouder kent angst en onzekerheid.
Ik ben nu zwanger van de tweede en lig er soms wakker van hoe ik dit straks allemaal moet doen.
Ik vind het stoer dat je dit toch redelijk alleen voor elkaar bokst! Lijkt me best lastig om dat allemaal maar gepast te krijgen qua tijd.
Daarom betwijfel ik ook dat ik er ooit 100% ja tegen kan zeggen, puur dus door angst en onzekerheid.