Tsja en toen kwam je er achter

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 10:47

Dat risico is ook heel erg groot.

Maar de manier waarop jij dit communiceert komt heel raar over op mij.
Iets wat getypt is kan heel anders beleefd worden op een beeldschermpje.
En jou eerste reactie met die emoticon er achter komt bijna op mij over alsof je er van geniet.
Alsof je het grappig vind.

En dat vind ik zo ontzettend smerig
Beetje meer inlevingsvermogen zou je zeker niet misstaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 10:54

Ik vind het echt meer dan ongepast om dit soort uitspraken te doen in dit topic. Ik ga temmen.

SG1985

Re: Tsja en toen kwam je er achter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 10:58

Sommige dingen mag je denken... niet typen.. idd, temmen!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 11:02

shilady schreef:
En toen kwam het hoge woord eruit
Hij ging vreemd met mannen! Groepjes georganiseerd sex met mannen, en dit iig al 7 jaar lang, gemiddeld 3 keer per maand! Onveilig

Je weet dat je ook aids kunt krijgen wanneer je vreemd gaat met een vrouw? Overigens gaat het dan meestal om HIV.
Maar nogmaals, dit soort dingen zeg je gewoon niet in een topic.

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 11:07

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 02:06, in het totaal 2 keer bewerkt

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 11:08

En toch heeft ze wel gelijk dat als hij daadwerkelijk zolang met zoveel verschillende mannen is geweest dat het risico gewoon fors hoger is.

SG1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 11:10

Misschien moeten wij deze onderlinge discussie even stoppen.
De test is verricht.... en enkel TS weet straks hoe en wat.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 11:18

Charaz schreef:
En toch heeft ze wel gelijk dat als hij daadwerkelijk zolang met zoveel verschillende mannen is geweest dat het risico gewoon fors hoger is.

Maar moet dat dan zo in het topic gezet worden?
Denk je dat ts dat zelf ook niet weet.

Sommige dingen kan je maar beter voor je houden.

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 11:28

Misschien moeten we vooral nadenken hoe en met welke posten we de ts tot steun kunnen zijn. En inderdaad andere discussies en zijwegen achterwege laten.
Niet alles wat je denkt hoef je te posten en ook hoef je niet te reageren op dit soort opmerkingen.
Een opmerking lijkt me wel voldoende :)

Nadia85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-18 11:37

Om de discussie te beëindigen
Uitslag zal eind komende week er zijn.. (ongeveer 3 a 4 werkdagen)

Bang voor hij/aids ben ik niet direct..(toch hou je er rekening mee hoor) Ruim 2 jaar geleden nog getest ivm zwangerschap.. Toen had ik niks..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 11:39

Idd, ik snap niet dat jullie hier zo over gaan discussiëren, dat vind ik zeer respectloos naar de ts toe en totaal ongepast.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 12:29

TS: hou je haaks. Dat is echt t enige wat ik je kan mee geven. :(:)

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 12:39

Nadia85 schreef:

Bang voor hij/aids ben ik niet direct..(toch hou je er rekening mee hoor) Ruim 2 jaar geleden nog getest ivm zwangerschap.. Toen had ik niks..

En ik zou de uitslag, wat er ook uitkomt hier niet neerzetten. Gaat het boktpubliek ( waarvan een deel schijnt te menen dat het om een amusante soap gaat) geen fluit aan.
Sterkte met je situatie.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 12:53

Ts, veel sterkte met de situatie. Eigenlijk niet te bevatten dat een persoon zijn partner en kinderen gewoon in levensgevaar brengt. Ik hoop voor hem dat hij het aandurft om voor zijn geaardheid uit te komen en jij ook weer je weg vind in het leven. Een andere vrouw kun je de strijd mee aangaan mocht je dat willen, een andere man helaas niet. En geen enkel persoon gaat zolang vreemd met iemand van hetzelfde geslacht voor de kick, dan is er echt veel meer aan de hand.

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 13:16

Wat ontzettend heftig.

Is het niet een idee om even afstand van elkaar te nemen, zodat jij in alle rust even kan bezien hoe je verder wilt? Hij zal zich toch (groten)deels aan jouw gevoel hierbij moeten schikken. Het lijkt mij in ieder geval voornamelijk heel stressvol om degene die de oorzaak van het probleem is, steeds te zien/horen. Even tijd voor jezelf.

Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen!

Ik verbaas mij over bepaalde reacties. Wij staan (gelukkig) niet in ts haar schoenen. Wat wij al dan niet zullen doen, lijkt me voor haar van geen enkel nut. Ze is de enige die dat kan beslissen. Kan je er wel met je omgeving over praten? Dat hoop ik wel voor je.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 13:48

Nadia85 schreef:

Dan heb je tot nu toe echt vet geluk gehad *\o/*
Meid doe het nou veilig met hem als je toch doorgaat met hem want hij liegt al zolang je kan hem niet vertrouwen eens is je geluk op dat moet je begrijpen al zijn het voortaan enkelt nog vrouwen het risico is gewoon zo groot..indirect heb jij het ook met al die mannen gedaan zonder dat het je keuze was.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 13:51

shilady schreef:
Nadia85 schreef:

Meid doe het nou veilig met hem als je toch doorgaat met hem want hij liegt al zolang je kan hem niet vertrouwen eens is je geluk op dat moet je begrijpen al zijn het voortaan enkelt nog vrouwen het risico is gewoon zo groot..indirect heb jij het ook met al die mannen gedaan zonder dat het je keuze was.

Ik vind echt dat jij heel apart reageert, heb je enig idee dat je reacties nogal lacherig over komen?

Ts ik wens je veel sterkte en ik hoop dat jullie er samen uit komen, of jullie nu met elkaar door gaan of niet.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 13:55

shilady schreef:
Nadia85 schreef:

Ik weet niet hoe oud je bent, maar je reageert erg vreemd. TS gaat in ieder geval beter met de situatie om dan jij kan typen.

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 14:03

Wow Ts wat een enorm heftige situatie. Ik heb enorm veel bewondering voor hoe je hier mee omgaat. Ik kan je allerlei advies geven wat te doen, wat ik zou doen etc etc.. maar dat ga ik niet doen. Ik wil je heel veel sterkte wensen met deze situatie en je alleen op het hart drukken om echt aan jezelf te denken.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 16:19

shilady schreef:
Nadia85 schreef:

Misschien is wat meer empathie tonen een goed idee?
TS is een volwassen vrouw die zelf ook kan bedenken dat ze risico heeft op een soa. Ze is al naar de HA geweest om het te testen en krijgt het als het goed over niet al te lang de resultaten binnen. Ze heeft dus alles gedaan wat ze tot nu toe kan doen... En of ze nu nog (onveilige) seks heeft met haar man dat gaat helemaal niemand (dus ook jou niet) wat aan en advies hierin geven is dus ook niet nodig.
Ik snap niet zo goed wat je met je posts wil bereiken. TS bang maken terwijl ze wacht op de resultaten? Dat heeft namelijk totaal geen zin.
Hoe je reageert vind ik werkelijk waar ontzettend ongepast. Misschien is het beter om niet meer hier te posten als je geen empathie kan tonen ;)

SG1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 16:34

@Eileen _/-\o_

De toevoegingen van Shilady slaan nergens op. _-:(

Alsof je zin hebt in sex terwijl je net bedrogen bent.... :? Of wilt horen hoe gelukkig je mag zijn zonder SOA.
En dan nog, dan zijn die tips overbodig :evaw:

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 16:47

shilady schreef:
Nadia85 schreef:

Wat ongelooflijk gevoelloos hoe jij reageert. Ik heb getemd.

Nadia85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-18 19:36

Ik denk dat ik me nog maar even ga inschrijven bij de (huur) woningbouw organisatie.. Zitten er 2, en heel soms is er een huisje in het dorp naast ons..Gelukkig hoef je hier geen jaren ingeschreven te staan. Maar gewoon aantal punten hebben en geluk..(vriendin van mij had met een paar maand haat huisje)

Heb ik iig iets achter de hand, mocht het nodig zijn..

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 19:38

Dat is een goed plan, dan heb je wat achter de hand. Mocht het toch urgentie krijgen kan je dat ook aangeven.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 19:38

Dat is heel verstandig. Je weet helaas niet wat er nog meer boven water kan komen. Helaas weet ik er alles vanaf...