Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 12:03

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 21:36

Ik weet niet of hier ook nog mensen zijn die fanatiek zwemmen?
Ik probeer dat nu weer wat op te pakken en in een bikini fanatiek de baantjes zwemmen is niet heel ideaal

Maar een badpak, maakt me meteen weer zo plat..

Wie heeft er een badpak die je niet echt zo plat maakt :+

AnnaXBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 21:58

Mariska88 schreef:
Ik weet niet of hier ook nog mensen zijn die fanatiek zwemmen?
Ik probeer dat nu weer wat op te pakken en in een bikini fanatiek de baantjes zwemmen is niet heel ideaal

Maar een badpak, maakt me meteen weer zo plat..

Wie heeft er een badpak die je niet echt zo plat maakt :+

Ik had dit zo geschreven kunnen hebben, ben namelijk ook druk op zoek naar een goed badpak. Ging laatst even duiken en mijn bikini zat ineens heel ergens anders.. ;(

xSCWx

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 23:07

Ik heb gewoon een badpak waarin ik plat lijk, jammer dan, zwem comfort gaat voor. Is wel een badpak met een leuk printje maar verder echt ontworpen om goed te blijven zitten tijdens het zwemmen. Ik heb het van het merk funkita, blijft echt heel goed na jaren zelfs. Verkleurd niet en blijft soepel en elastisch. Ik heb er ook een sport top met zwembroekje van en ook die blijft op zijn plek zitten met duiken etc.

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 08:22

Ik heb het al eerder gezegd, maar bikini's die ontworpen zijn voor surfen blijven echt goed zitten, minitiet of niet. In mijn badpakken lijk ik ook 12, maar met baantjes trekken zal dat me eerlijk gezegd wordt wezen.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 08:27

Gisteren in de stad op zoek gegaan naar een bikini, wat een drama -O-
H&M had nog de meeste keus maar van de 4 modellen hadden er 2 vreselijke inkijk en 1 drukte alles helemaal plat maar trok er wel de aandacht naar.
Uiteindelijk degene gepakt die nog ergens op lijkt, had nog BHs willen kopen maar was er echt helemaal klaar mee.

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-18 14:33

Als je geen wedstrijden of iets dergelijks zwemt, maar gewoon voor jezelf, dan kan je kiezen voor een surf bikini, die heb ik ook (ging toevallig ook surfen :') ) maar kon het dus wel gelijk testen en die blijven heel goed zitten. In de zee met sterke stroming en hoge golven, dus baantjes trekken moet ook kunnen :j

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 15:35

Azmay schreef:
H&M had nog de meeste keus maar van de 4 modellen hadden er 2 vreselijke inkijk en 1 drukte alles helemaal plat maar trok er wel de aandacht naar.
Uiteindelijk degene gepakt die nog ergens op lijkt, had nog BHs willen kopen maar was er echt helemaal klaar mee.

Naar is dat he? :(

Opzich mag ik niet heel erg klagen met m’n 65C want dat is in feite een 70B met een kortere band.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 15:43

NYC2B schreef:
Azmay schreef:

Naar is dat he? :(

Opzich mag ik niet heel erg klagen met m’n 65C want dat is in feite een 70B met een kortere band.

Heb officieel 75AA maar moet dus in 75A zoeken anders is er gewoon niets. Zit nu aan het zwembad, bikini was geen miskoop maar ben er ook niet 100% comfortabel mee moet ik zeggen.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 09:28

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 15:38

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 11:46

Hoe zit het nu met 80A is de cup daarvan iets wijder? Ik draag nu een 80a ipv 75a en als bikini vind ik mijzelf 75B mooier staan dan 75A omdat ik niet heel smal ben. Maar mijn linker borst is echt een stuk kleiner.

SuperZodiaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 18:24

Janinevv schreef:
Hoe zit het nu met 80A is de cup daarvan iets wijder? Ik draag nu een 80a ipv 75a en als bikini vind ik mijzelf 75B mooier staan dan 75A omdat ik niet heel smal ben. Maar mijn linker borst is echt een stuk kleiner.

Ja het werkt zo ongeveer dat 5 cm omtrek kleiner 1 cupmaat groter dezelfde maat is.
Ik draag dus 70B of 75A

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 12:48

Tip voor andere mensen met 65C: Sapph heeft vrij veel basics in de uitverkoop met veel korting en deze vallen heel mooi smal! :)

Verder zit een 70B mij vrij beroerd. Deze snijden bij m'n oksels en als ik buk, komt de cup los. 65C zit super, mooi aangesloten en schuurt niet :) Ik zou het dus niet helemaal willen vergelijken...

SuperZodiaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 13:44

Ja daarom zei ik ook "zo ongeveer", als je niet weet welke maat je precies moet hebben geeft het wel een richtlijn welke je kan passen

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 16:30

Celestial schreef:
Tip voor andere mensen met 65C: Sapph heeft vrij veel basics in de uitverkoop met veel korting en deze vallen heel mooi smal! :)

Verder zit een 70B mij vrij beroerd. Deze snijden bij m'n oksels en als ik buk, komt de cup los. 65C zit super, mooi aangesloten en schuurt niet :) Ik zou het dus niet helemaal willen vergelijken...

Ik ga maar eens kijken! Had laatst bij zalando 1 besteld maar die zat bij de cup veel te ruim!

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 21:35

NYC2B schreef:
Celestial schreef:

Ik ga maar eens kijken! Had laatst bij zalando 1 besteld maar die zat bij de cup veel te ruim!

Hopelijk zitten ze bij jou net zo mooi! Ik vind de cup normaal vallen, maar hij rond mooi af waardoor hij bij mij heel mooi aansluit. Ik heb ook nog ergens een promotiecode!

Myrth97

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 23:21

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd steeds vaker aan een borstvergroting zit te denken. Heb er momenteel natuurlijk het geld niet voor, maar misschien iets om voor te sparen. Ben doodsbenauwd voor ziekenhuizen en alles eromheen, en toch overweeg ik dit.

Ik har vandaag bijvoorbeeld een super mooie jurk aan, mooie kont erin en dan aan de voorkant ben ik net een kindje

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 23:40

Myrth97 schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd steeds vaker aan een borstvergroting zit te denken. Heb er momenteel natuurlijk het geld niet voor, maar misschien iets om voor te sparen. Ben doodsbenauwd voor ziekenhuizen en alles eromheen, en toch overweeg ik dit.

Ik har vandaag bijvoorbeeld een super mooie jurk aan, mooie kont erin en dan aan de voorkant ben ik net een kindje

Je bent hartstikke mooi. Ik wil je geen borstvergroting afraden ofzo, maar echt; mannen vinden jou zo ook mooi (of vrouwen natuurlijk als je daar op valt). Voor die ene keer dat je zo’n jurkje draagt kan je een bijpassende BH zoeken (plak BH?) dat ze iets groter lijken. Ik ben mezelf ook echt na 25+ pas veel meer gaan accepteren (en de dames zijn in die tijd ook nog wat gegroeit). Nu ben ik eigenlijk blij dat ik geen borstvergroting heb gedaan.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 08:47

Ik zit ook in dat schuitje, heb in totaal 15 jaar getwijfeld of ik er wat aan ging laten doen (maatje 80AA/A met ruimte over }:0 Voor de rest gewoon een sportief gebouwd lichaam met wel wat achterwerk maar het blijft uit verhouding). Ik wilde mezelf ruim de tijd geven om het zo te gaan accepteren, en ben in principe tegen opereren aan een gezond lichaam- en stikbenauwd voor operaties. Echter ben ik inmiddels al 35, en ik moet bekennen dat ik het nog steeds niet geaccepteerd heb en ook niet zie dat ik dat ooit nog voor elkaar ga krijgen. Dus hier is het geen twijfel meer maar is de knoop een paar maanden geleden doorgehakt. Ik ben de mogelijkheden aan het onderzoeken of er nog iets van financiële bijdrage kan komen qua verzekering (ik voldoe aan de voorwaarden die sinds 2018 gesteld zijn dus er is een kans, nu alleen nog uitzoeken of dat daadwerkelijk kan), stevig aan het sparen en uitgebreid me aan het verdiepen in de opties en risico's. Het doel is om tegen eind 2019 onder het mes te gaan, mits financieel haalbaar.

Voor de rest kan ik prima leven met mijn lichaam, putjes en ongewenste spekkies en littekens en melkflesheid en al :+ Maar ik ben het feit dat ik al sinds mijn 15e zit te wachten totdat de voorgevel eindelijk eens in de post zit meer dan zat, zo wil ik geen 80 worden :)

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 20:17

Ik zie dat dit topic eigenlijk al wat ouder is. Toch zou ik er graag weer nieuw leven in blazen :+

Hier ook maar een A helaas. Al vraag ik me soms welleens af. Als borstvergrotingen niet mogelijk zouden zijn. Zouden we dan blijer kunnen zijn met wat we hebben? Ik zie steeds meer borstvergrotingen voorbij komen. Daardoor krijg ik steeds meer het gevoel dat ik straks als enige nog met A loop... ik denk dat dat mij nog het meest onzeker maakt. Natuurlijk kan het een fijne oplossing zijn! Alleen het lijkt alsof het tegenwoordig zo makkelijk gaat, dat er bijna niemand meer met een A loopt straks... :+ Blij dit topic gevonden te hebben. Toch fijn om te zien dat ik lang niet de enige ben!

Dat je borsten tot je 26ste doorgroeien, dat zou fijn zijn. Alleen ik denk niet dat er ook maar iets gebeurd... ze zijn gegroeid tot mijn 11de, toen werd ik ongesteld en daarna is het nooit meer gegroeid. Helaas.

Ik heb misschien nog wel een leuke tip, voor ieder van jullie die ook op ziet tegen strand en bikini's etc. Ik heb namelijk zelf een onzettend leuke bikini jurk gekocht. Beetje hippie stijl, dus druk gebeuren en diep uitgesneden. Hierdoor krijg je toch wel een leuk effect, die ergens een beetje afleid van je borsten. Wat betreft de bikini eronder heb ik dan gewoon iets neutraals gekozen, maar wat eventueel ook mooi zit zonder de strandjurk. En ik heb wat leuke sieraden(enkelbandje etc.). Alles bij elkaar leid het veel af van je borsten vind ik. Dus ik ga dit jaar toch een klein beetje vrolijk het strand op. Ik hoop dat jullie iets kunnen met deze tip. Het is best even een zoekwerk, maar je krijgt wel een leuk resultaat vind ik!

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 22:38

Vientje schreef:
Ik zit ook in dat schuitje, heb in totaal 15 jaar getwijfeld of ik er wat aan ging laten doen (maatje 80AA/A met ruimte over }:0 Voor de rest gewoon een sportief gebouwd lichaam met wel wat achterwerk maar het blijft uit verhouding). Ik wilde mezelf ruim de tijd geven om het zo te gaan accepteren, en ben in principe tegen opereren aan een gezond lichaam- en stikbenauwd voor operaties. Echter ben ik inmiddels al 35, en ik moet bekennen dat ik het nog steeds niet geaccepteerd heb en ook niet zie dat ik dat ooit nog voor elkaar ga krijgen. Dus hier is het geen twijfel meer maar is de knoop een paar maanden geleden doorgehakt. Ik ben de mogelijkheden aan het onderzoeken of er nog iets van financiële bijdrage kan komen qua verzekering (ik voldoe aan de voorwaarden die sinds 2018 gesteld zijn dus er is een kans, nu alleen nog uitzoeken of dat daadwerkelijk kan), stevig aan het sparen en uitgebreid me aan het verdiepen in de opties en risico's. Het doel is om tegen eind 2019 onder het mes te gaan, mits financieel haalbaar.

Voor de rest kan ik prima leven met mijn lichaam, putjes en ongewenste spekkies en littekens en melkflesheid en al :+ Maar ik ben het feit dat ik al sinds mijn 15e zit te wachten totdat de voorgevel eindelijk eens in de post zit meer dan zat, zo wil ik geen 80 worden :)

Wat zijn die nieuwe voorwaarden van 2018?

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 16:36

Ik meld me ook. Ik heb zelf 70a en probeer vooral push-up bh's te dragen zodat het lijkt of ik iets heb. Soms 'schaam' ik me er wel voor en voel ik me minder vrouw. Ook de gedachte van een borstvergroting had ik. Echter de laatste tijd kan ik me er meer bij neer leggen dat ik nou eenmaal geen grote borsten heb.

Vorig jaar bij, volgens mij, h&m een hele leuke push-up bikini gekocht. Heel blij mee :)

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 16:02

Als ik het geld en de mogelijkheid had, had ik het allang gedaan..
Gewoon omdat ik het zelf mooi vind
Nu een a of een b cup. Maar zou tekenen voor een volle c cup

Myrth97

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 16:14

Ik de ene dag wel en de andere dag niet. Het geld is er niet, dus ik hoef er niet over na te denken op dit moment. Maar soms sta ik voor de spiegel en dan baal ik toch wel heel erg. Vriendin van me heeft het gedaan en ik ben toch wel af en toe super jaloers op haar. Ik heb gelukkig inmiddels wel uitgevonden hoe ik me moet kleden om te laten lijken alsof het toch wat is. Maar soms zou ik gewoon een lekkere diepe V-hals willen dragen en alles showen wat ik dus niet heb :+