Goed dat je het plaatst, want ik moet echt weer eens mijn korrels verversen en een nieuwe portie maken!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sintara schreef:Mijn huid knapte enorm op van het ophouden met alle middeltjes. Nu gebruik ik gewoon alleen iets als dat nodig is. Is mijn gezicht vies? Dan gebruik ik een klein beetje make-up remover van de etos, eigen merk.. Is mijn huid droog? dan gebruik ik een ´s avonds een heeel klein beetje pure glycerine. Dit trekt heel langzaam in. Daarom moet je het dus overdag niet gebruiken, of je moet het goed uitwrijven. Het ruikt net zo inspirerend als olijfolie, maar is echt heilig voor zielige huid bij mij. Mijn eczeemplekken enzo gaan er ook super van weg. Mijn huid is heel gevoelig en ik ben ook allergisch voor veel soorten parfum.
Een goede huid komt van binnen denk ik! Voldoende vitamine C en goede vetzuren + ruim water drinken en je komt al een heel eind.
Emmaa_ schreef:Ik ben zeker bezig met mijn mentale gezondheid. In Nederland liep ik hiervoor bij een psycholoog, voornamelijk om een trauma van een paar jaar terug en de scheiding van mijn ouders waarin ik heel veel verantwoordelijkheid kreeg (praatpaal voor beiden, wist het voor mijn moeder het wist etc etc) en waardoor ik dichtklapte en het geen plekje meer kon geven. Dat gaat nu gelukkig een stuk beter, maar mijn mentale gezondheid blijft een zwak punt en ik moet daar dus ook op letten. Dat doe ik hier vooral door te mediteren en op te schrijven wat voor gevoelens ik heb als ik het idee heb dat ik overrompeld raak. Mijn vriend helpt me hier gelukkig heel erg veel in, hij geeft me veel rust.