Voor en na foto’s make up

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 22:07

Leuk topic! ook al draag ik nooit makeup. Dit omdat ik er dus helemaal geen verstand van heb en er dus ook niet direct veel geld aan wil hangen. Zal eens aan een van mn vriendinnen moeten vragen om mij eens te helpen ;) of als iemand tips heeft voor iets heel basic, niet al te dure producten.. met tig tutorials op youtube kom ik er ook niet meer aan uit hoor haha

foto

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 22:16

Ondanks dat ik make-up leuk vind ben ik best een noob op dit gebied en ik heb een vraag. Ik zie dat best veel mensen een zwarte streep onder de ogen trekken. Maakt dat nou niet juist de ogen kleiner? Of wat voor effect doet dat precies?

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 22:20

AH, tof om te zien! Ik ga met een gerust hart de deur uit zonder make-up als mijn huid aardig rustig is. Ik heb alleen ook dagen dat het een soort rampgebied is en dan voel ik me net iets lekkerder met make-up op.
Ik ben echt jaloers op sommige skills qua make-up, ik modder vaak maar wat aan namelijk :=

Voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding

plovesb

Re: Voor en na foto’s make up

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 22:26

Wat leuk om te zien allemaal! Ik doe vaak wel wat make up op, niet zoveel maar iig een beetje mascara :)

Zonder
Afbeelding

En met
Afbeelding

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 22:32

Oeh leuk topic!! Ik blijf het toch altijd maar bijzonder vinden hoeveel verschil make-up kan maken bij iedereen.. Leuk dat iedereen ook zo zijn eigen maniertjes heeft!

Ik heb door de weeks als ik moet werken eigenlijk bijna altijd wel make-up op. In het weekend eigenlijk alleen als ik een feestje heb. Ik vind het juist altijd wel lekker om dan even niks op te hebben :j

Hier een foto zonder:

Afbeelding

De make-up voor naar het werk:

Afbeelding

De make-up voor feestjes, eigenlijk is het enige verschil de lippenstift

Afbeelding

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 23:02

Lau schreef:
Wat ben jij knap! <3

Nou wat lief! Altijd leuk om zo’n mooi compliment te krijgen <3

Deni11 schreef:
Wow jou wimpers ook zonder makeup zijn al super mooi! Mijn wimpers zijn van zichzelf 0.0% gekruld en daar baal ik best van haha
(Dat is dan in de ochtend ook de meeste moeite: wimpers mooi krullen en mascara opdoen zónder dat het inzakt)

Hihi, dankjewel! Ik speel wel een beetje vals :+
Ik gebruik wimperserum van de Kruidvat. Werkt echt heel goed! Maakt je wimpers langer en gekrulder. Wel even geduld hebben. Pas na 16 weken is het eindresultaat er. Op de ‘met makeup’ foto gebruikte ik dat nog niet overigens.

Womble

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 23:57

aahhh leuk topic!
wel 2 fotos met een totaal verschillend kapsel haha xD
heb misschien een kleine lipstick verslaving ;)

voor:

Afbeelding

na:

Afbeelding

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 00:51

Wat een gave een mooie looks komen er voorbij <3
Ik draag zelf dagelijks wat oogpotlood, mascara, blush en poeder op mn wenkbrauwen. Met een feestje doe ik wel foundation op.

Zonder:Afbeelding
Afbeelding

Met:
Afbeelding
Afbeelding

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 02:06

Leuk topic dit!

Zonder:
Afbeelding

Alledaags (heel klein beetje ogen en wenkbrauwen. Intensiteit hangt af van de mood :') ):
Afbeelding

Fancy (zwaarder met lippenstift):
Afbeelding

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 02:14

Nou hier ga ik ook hoor. Ik kan zonder make-up nog door voor iemand van een jaar of 12:

Afbeelding

En zo met make up:

Afbeelding

En zo als ik alleen mijn wenkbrauwen doe:
Afbeelding

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 02:23

Neverland schreef:
Ondanks dat ik make-up leuk vind ben ik best een noob op dit gebied en ik heb een vraag. Ik zie dat best veel mensen een zwarte streep onder de ogen trekken. Maakt dat nou niet juist de ogen kleiner? Of wat voor effect doet dat precies?

Klopt :+

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 03:04

Oké na een tijdje meelezen en meekijken durf ik het ook wel aan! :D

Wat een knappe koppen komen hier voorbij en wat gaaf wat sommige met make-up kunnen! Ik ben jaloers, ik kan er niet zo heel veel mee en al helemaal niet netjes. Haha. Maar heb er ook niet zoveel geduld voor.

Voor (sorry niet zo’n duidelijke foto): Afbeelding

En na:
Afbeelding
Afbeelding

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 08:50

Na 12 pagina’s te hebben meegelezen nu zelf :+

Zonder make-up en net wakker;
Afbeelding

Alleen mascara;
Afbeelding

In de zomer alleen mascara (vind persoonlijk mijn oogkleur mooier in de zomer :+ dit zijn geen kleurlenzen Whaha)
Afbeelding

Helemaal in de make-up, wat ik nooit doe... foto van de bruiloft van een vriendin aantal jaar geleden, ook nog met bril :Y)
Afbeelding

Dagelijks dus zonder make-up of alleen mascara..

Darley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 09:51

Ik durfde eerst niet, maar na veel meelezen dacht ik waarom ook niet :')

Zonder make up: (Hier was ik wat zwaarder door ziekte ongewild veel afgevallen)
Afbeelding

Met make up + donkerdere lippen:
Afbeelding

Zonder donkere lippenstift, gewoon dagelijks (slechte foto):
Afbeelding

Leuk hoe iedereen haar eigen look heeft :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 10:31

Make up is altijd leuk! Ik heb van mijn hobby make up mijn werk kunnen maken en ben dol gelukkig als ik iedere dag weer mensen blij mag maken er mee <3

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 10:34

wauw velvetblack! super mooie make up, wou dat ik dat kon :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 10:47

soeboenoe schreef:
Ayasha, blenden, blenden, blenden! Haha. Een goede zachte blending brush en heel veel zachte laagjes van licht naar steeds donkerder.

Maar moet ook wel toegeven dat het bij mij lang duurt eer ik het zo heb, kan goed 1,5 uur bezig zijn met mijn hele make up als ik het zo "geblend" wil hebben.

Oi, nee daar heb ik het geduld niet voor vrees ik. _O- Ik besteed wel de meeste tijd aan mijn ogen maar niet zo lang. :') Maar vind het wel echt prachtig om te zien!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 10:47

KM_Ris schreef:
wauw velvetblack! super mooie make up, wou dat ik dat kon :')

Same :')
Ik voelde mij al trots dat ik 2 kleurtjes kon blenden. :')

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 10:51

Mooi velvetblack! Leuk topic dit, ik lees stiekem mee :))

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 11:18

Ik heb eigenlijk bijna nooit make-up op, maar hier zijn mijn foto's. Van juni vorig jaar dus al ff geleden:

Zonder:
Afbeelding

Met:
Afbeelding

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 11:30

Super leuk topic!

Velvet black je bent echt een ander persoon! Mooi! Al vind ik je naturel ook mooi!

Xxflos, wat doe je jezelf aan met die wenkbrauwen := ik vind het echt verschrikkelijk! Vind je die eerste foto echt veel mooier! Maar je zal er zelf gelukkig mee zijn! :))

Stavero, idd een verschil in de zomer! Mooie ogen idd!

Celine famke, leuke verandering, behalve je blush, vind ik niet zo mooi :)

Ierusje, wat een verschil! Je ziet er idd jong uit zonder make up! Fijn dat make up dat voor je kan doen!

Bralindy, lekker simpel maar toch een verandering!

Xxemely, mooie meid ben je :)

DonnaVZ wat een bijzondere wenkbrauwen heb je! Bij die 2e foro heb je er mooi gebruik van gemaakt! :))

Larissa96, ik zie weinig verschil met of zonder make up haha, je ogen worden meer oogelicht, mooi :)

Mooie meid plovesb!

MarJon, je haar verandering is de grootste haha!

Joanne1997, klein en subtiel

Mariska88 ik vind je naturel mooier! Al die make up heb je echt niet nodig!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 11:34

Wat een leuk topic!!! Sowieso zo leuk om te zien hoe prachtig jullie zijn zonder make-up. En wat zijn sommigen van jullie artiesten met make-up zeg! :oo heel mooi!!

Zelf houd ik het meest van naturel, ik draag wel bijna dagelijks make-up (alleen als ik vrij ben en niks heb niet). Ik vind mezelf er zonder make-up vooral heel erg vermoeid uit zien :)

Ik draag zelf een dun laagje foundation met transparante poeder. De oogschaduw die ik draag is nude /bruintinten, zachtroze tinten of paarstinten. Ik combineer licht met wat accent donker aan de zijkanten van mijn oog. Mijn dagelijkse make-up is daarin heel basic en als ik een feestje oid heb wil ik het wel wat contrasterender doen. Ook zet ik dan mijn mascara wat meer aan, dagelijkse make-up is gewoon een beetje mascara.
Soms breng ik een lijntje onder mijn oog van buiten naar halverwege (nooit helemaal doorgetrokken).

Allemaal heel basic, maar ik ben er geen ster in. :') en dat hoeft voor mij ook niet.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 11:39

_KiMbErLeY_ schreef:
Super leuk topic!

Velvet black je bent echt een ander persoon! Mooi! Al vind ik je naturel ook mooi!

Xxflos, wat doe je jezelf aan met die wenkbrauwen := ik vind het echt verschrikkelijk! Vind je die eerste foto echt veel mooier! Maar je zal er zelf gelukkig mee zijn! :))

Stavero, idd een verschil in de zomer! Mooie ogen idd!

Celine famke, leuke verandering, behalve je blush, vind ik niet zo mooi :)

Ierusje, wat een verschil! Je ziet er idd jong uit zonder make up! Fijn dat make up dat voor je kan doen!

Bralindy, lekker simpel maar toch een verandering!

Xxemely, mooie meid ben je :)

DonnaVZ wat een bijzondere wenkbrauwen heb je! Bij die 2e foro heb je er mooi gebruik van gemaakt! :))

Larissa96, ik zie weinig verschil met of zonder make up haha, je ogen worden meer oogelicht, mooi :)

Mooie meid plovesb!

MarJon, je haar verandering is de grootste haha!

Joanne1997, klein en subtiel

Mariska88 ik vind je naturel mooier! Al die make up heb je echt niet nodig!

Dat je een mening kan en mag geven, betekent niet dat je die ook hoeft te geven..

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 11:48

Ik vind het bij Velvet zeker niet lelijk, maar wel te veel. Met make-up ben je niet meer herkenbaar in vergelijking zonder make-up. Dan vind ik het al snel het masker effect. Als make-up je onherkenbaar maakt vind ik persoonlijk dat je te veel gebruikt.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 11:52

Wauw @Velvetblack, wat een prachtige make up! :o al ben je zonder make up ook mooi (:

Ik heb eigenlijk een vraag aan de mensen hier. Zo af en toe gebruik ik eyeliner, alleen elke x zijn de wings er halverwege de avond af, dat vind ik zo jammer... wie weet echt goede, waterproof eyeliner, die gewoon goed blijft zitten?
Want om nou ‘s avonds op een feestje na wat mixjes die eyeliner bij te werken, lijkt me niet heel verstandig.