foto
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:Wat ben jij knap!
Deni11 schreef:Wow jou wimpers ook zonder makeup zijn al super mooi! Mijn wimpers zijn van zichzelf 0.0% gekruld en daar baal ik best van haha
(Dat is dan in de ochtend ook de meeste moeite: wimpers mooi krullen en mascara opdoen zónder dat het inzakt)
soeboenoe schreef:Ayasha, blenden, blenden, blenden! Haha. Een goede zachte blending brush en heel veel zachte laagjes van licht naar steeds donkerder.
Maar moet ook wel toegeven dat het bij mij lang duurt eer ik het zo heb, kan goed 1,5 uur bezig zijn met mijn hele make up als ik het zo "geblend" wil hebben.
_KiMbErLeY_ schreef:Super leuk topic!
Velvet black je bent echt een ander persoon! Mooi! Al vind ik je naturel ook mooi!
Xxflos, wat doe je jezelf aan met die wenkbrauwenik vind het echt verschrikkelijk! Vind je die eerste foto echt veel mooier! Maar je zal er zelf gelukkig mee zijn!
Stavero, idd een verschil in de zomer! Mooie ogen idd!
Celine famke, leuke verandering, behalve je blush, vind ik niet zo mooi
Ierusje, wat een verschil! Je ziet er idd jong uit zonder make up! Fijn dat make up dat voor je kan doen!
Bralindy, lekker simpel maar toch een verandering!
Xxemely, mooie meid ben je
DonnaVZ wat een bijzondere wenkbrauwen heb je! Bij die 2e foro heb je er mooi gebruik van gemaakt!
Larissa96, ik zie weinig verschil met of zonder make up haha, je ogen worden meer oogelicht, mooi
Mooie meid plovesb!
MarJon, je haar verandering is de grootste haha!
Joanne1997, klein en subtiel
Mariska88 ik vind je naturel mooier! Al die make up heb je echt niet nodig!