Ervaring gezocht met uitgezaaide darmkanker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 19:56

Heel veel sterkte Y;(

luuntje

Re: Ervaring gezocht met uitgezaaide darmkanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 09:52

Vndaag is de uitvaart toch?
Heel veel sterkte.

nowylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 12:44

Lieve TS ik heb stilletjes je topic gevolgd. Allereerst gecondoleerd en wil jou en je familie heel veel sterkte wensen. Y;(

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 13:01

Gecondoleerd met het verlies! Heel veel sterkte voor jouw en de anderen!

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-18 00:02

Vandaag is hij begraven idd. Heel kort na het overlijden, maar het is goed zo. Nu kan iedereen aan het verwerken beginnen en mijn moeder buiten het verwerken om, ook weer een beetje op de been komen. Die had voeten zo dik als je maar kunt bedenken. De begravenis zelf was kort maar krachtig. Rond 10.15 was het verzamelen op de begraafplaats. We gingen rond half 11 met mn stiefvader naar het graf en om 11.10 zaten we bij mn moeder thuis aan de koffie. Persoonlijk vind ik het heel fijn gegaan. De dag van overlijden wordt je geleefd en is er veel te regelen, de tweede dag zijn er nog wat dingetjes te regelen, derde dag begravenis, geen dienst gehouden, maar eem klein woord van de dominee, mijn moeder heeft een klein gedicht opgelezen en aansluitend een dankwoord van de begrafenisondernemer voor de buurtzorg en familie die mijn moeder en mijn stiefvader zo geholpen en bijgestaan hebben. Daarna werd de kist gezakken en kon iedereen nog langslopen om afscheid te nemen en toen door naar mijn moeder.
Morgen nog een dagje vrij (mijn vaste vrije dag) dan ga ik even een dagje rustig aan doen en vrijdag weer het gewone leven oppakken.
*edit* ik heb gelijk tegen mijn man en kinderen gezegd dat mocht mij ooit wat gebeuren dat het precies zo mag gaan. Vind het echt heel prettig dat alles zo snel is gegaan.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 12:04

'Fijn' dat het zo snel allemaal is geregeld en dat de dienst kort, maar mooi was. Ik wens jullie veel sterkte met de verwerking.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 14:02

Fijn dat de begrafenis is geweest.
De dagen tot de begrafenis/crematie is druk en heb je nauwelijks tijd voor rouwen.
Doe waar jij je goed bij voelt. Sterkte voor je moeder met haar lijf.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 20:58

Fijn dat de begrafenis goed was en dat je nu kan gaan verwerken. Sterkte nogmaals, ook voor de anderen die met hem begaan waren. Pas een beetje extra op je moeder, zij zal best wel in een gat vallen nu.