Donderdag zwemmen met kerstkoor ...dat zal best een akoestiek zijn dan
.Ik ga morgenvroeg weer , net trainer een email gestuurd of hij me weer een
schema stuurt ...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zwem al enige jaren bij de studentenzwemvereniging hier. Ben ooit begonnen omdat ik niet meer mocht judoën maar inmiddels ben ik daar erg blij mee
De vereniging is heel leuk en zwemmen bevalt me goed. Wel heb ik veel last van mijn astma maar daar moet ik gewoon een goede conditie voor opbouwen.
bedoeld voor mensen die nog nooit waterpolo hadden gespeeld. Ik ws met een team van mijn studentenvereniging, bestaande uit oa een handbalster en een meisje dat ooit een aantal trainingen waterpolo mee had gedaan
linoleum schreef:Ik moet nog weer tot volgende week wachten. Van het weekend erg druk en daarna is natuurlijk kerst. Dus dat gaat pas weer woensdag of donderdag worden.
Onderwater zwemmen kon ik eerder prima, redde 50 meter. Gaat me nu vast niet meer lukken, maar mooie doelstelling om 25 meter te proberen te halen weer.
Shiloh schreef:Ik moet eigenlijk een keertje naar de huisarts. Ik kon vroeger meters en meters onder water volhouden. Was echt een onderwater rat. Maar vorig jaar merkte ik ineens dat ik echt pijn in mijn oren kreeg als ik dieper dan 2 meter het water in ga. Lijkt of mijn trommelvlies niet helemaal goed is

Magrathea ..heb je nog de stap richting triathlon kunnen maken , of is
, dus ben 17:00 naar zwemtraining
doel was rustig aan 45 min zwemmen. Ik heb uiteindelijk 24 lengtes gedaan in het 50m bad in 42 min. Vooral gefocust op techniek. Ik kan alleen schoolslag. Was wel lekker!
leuk dat je weer bezig bent na 8 jaar eruit te zijn geweest!
ik klaag ook niet over de spierpijn hoor, dat hoort er nou eenmaal bij.