Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gydja schreef:Gisteren mijn haar geverfd, voor het eerst dat ik het zelf roze doe. Daar voor heeft de kapper het 3x gedaan. Maar dat kost ook een zak met geld en ik dacht dat ik het zelf ook wel kan aangezien ik er naar mijn idee weinig aan kan verpesten. Zolang het maar een andere kleur word dan blond vind ik het wel prima.... maar werd het dat ook maar. De roze kleur is amper in mijn haar gekomen. Ik heb de gebruiksaanwijzing gevolgd maar ik had veel meer van de roze kleur verwacht. Wat doe ik verkeerd waardoor de kleur niet pakt?
Heb deze verf besteld: https://www.attitudeholland.nl/haar/bod ... l-hermans/
En heb alles gedaan zo als de gebruiksaanwijzing zegt.... maar het pakt gewoon niet. Wat doe ik verkeerd(mijn haar is geblondeerd)
Gydja schreef:Gisteren mijn haar geverfd, voor het eerst dat ik het zelf roze doe. Daar voor heeft de kapper het 3x gedaan. Maar dat kost ook een zak met geld en ik dacht dat ik het zelf ook wel kan aangezien ik er naar mijn idee weinig aan kan verpesten. Zolang het maar een andere kleur word dan blond vind ik het wel prima.... maar werd het dat ook maar. De roze kleur is amper in mijn haar gekomen. Ik heb de gebruiksaanwijzing gevolgd maar ik had veel meer van de roze kleur verwacht. Wat doe ik verkeerd waardoor de kleur niet pakt?
En heb alles gedaan zo als de gebruiksaanwijzing zegt.... maar het pakt gewoon niet. Wat doe ik verkeerd(mijn haar is geblondeerd)
gribaldi schreef:Gydja schreef:Gisteren mijn haar geverfd, voor het eerst dat ik het zelf roze doe. Daar voor heeft de kapper het 3x gedaan. Maar dat kost ook een zak met geld en ik dacht dat ik het zelf ook wel kan aangezien ik er naar mijn idee weinig aan kan verpesten. Zolang het maar een andere kleur word dan blond vind ik het wel prima.... maar werd het dat ook maar. De roze kleur is amper in mijn haar gekomen. Ik heb de gebruiksaanwijzing gevolgd maar ik had veel meer van de roze kleur verwacht. Wat doe ik verkeerd waardoor de kleur niet pakt?
Ik denk dat je de verkeerde hebt gebruikt. (deze is sowieso black light)
Maar je hebt er ook een die langer blijft zitten. Ik had blauw en dat zie je nog steeds inmiddels is het 3 maanden geleden dat ik het gebruikt heb.
Vriendin heeft knal roze haar dus het moet werken op blond haar..
Emmaa_ schreef:Het kan zeker op blond, maar er zijn een paar kleine dingetjes die je kan doen om te zorgen dat de kleur feller wordt of het er beter in blijft zitten. Ten eerste raad ik je aan om een potje super felle roze verf te kopen en dat zelf aan te lengen met witte conditioner. De verf uit je link ziet er al vrij licht uit, als je zo'n kleurtje wil zou ik persoonlijk een potje paars en een potje felroze kopen en daar zelf een mengsel van maken.
Daarnaast zou ik het altijd iets donkerder mengen in het bakje dan je het daadwerkelijk wilt hebben. Liever iets feller roze als je het uitspoelt en het vervolgens laten uitspoelen dan gelijk al te weinig kleur hebben. En als laatste tip kan ik je aanraden om de verf er gewoon ongelofelijk lang in te laten zitten. Dek je beddengoed goed af en slaap er een nacht mee ofzo. Door het te mixen met conditioner is het in principe gewoon een maskertje dus dat kan prima.
gribaldi schreef:Net als wat Emma zegt voor een donkere gaan, deze mengen. (blond is leuk maar pakt lichte kleuren wat slechter) Heb ik met blauw toen ook gedaan. En heb van te voren niet mijn haar gewassen en het langer laten zitten dan er op stond. Koud water uitspoelen en dan gaat het goed.
Eerste keer had ik van die potjes classic semi permanente en dat was er best snel uit.
Ik heb trouwens de 2e keer het flesje van manic panic amplified semi gebruikt. Dan blijft hij net wat beter en langer zitten. Daar ga ik de volgende keer weer voor, erg fijn
Ik moet zeggen dat ik je haar wel leuk vindt zo