Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Willl65 schreef:Annet dottie een echte tattoo artist bespreekt samen met jou wat je wil en maakt een ontwerp . Samen met jou komt er dan een uniek eigen ontwerp uit
Drunksheep schreef:Zou een andere artiest zoeken dan
xyzutu2 schreef:Als ik google op 'tattoo geranium' en 'tattoo fuchsia' zie ik van allebei mooie (en ook lelijke) voorbeelden voorbij komen, dan kun je ook kijken hoe ze met elkaar combineren qua vorm en kleur.
Lente schreef:Mijn ene oma was een doe-oma. Boswandelingen met de hond en kastanjes zoeken in het park... Dát was wel echt mijn oma... Dus ik kan me voorstellen dat als ik een herinneringstattoo zou zetten ik iets zou doen met een bos of kastanjes of zo...
Dus als ik jou was zou ik gaan nadenken wat voor jou écht jouw oma is... Een knuffeltje, een hobby, al is het een mandarijntje als je die altijd van haar mee kreeg...
DewiRox schreef:Is dat misschien niet juist mooi, 1 hand die een andere hand bij de pols vastpakt? Wellicht is er een artist die dan een 'oude' hand kan maken van de hand die pakt en een 'jonge hand van de andere? Dat jouw oma nu als ware jouw hand pakt om op te tillen, om denkbeeldig mee te kunnen zwaaien.
Annet_Dottie schreef:DewiRox schreef:Is dat misschien niet juist mooi, 1 hand die een andere hand bij de pols vastpakt? Wellicht is er een artist die dan een 'oude' hand kan maken van de hand die pakt en een 'jonge hand van de andere? Dat jouw oma nu als ware jouw hand pakt om op te tillen, om denkbeeldig mee te kunnen zwaaien.
Wauw dat vind ik wel een heel mooi idee.. Ben er een beetje stil van haha. Ik ga het zeker onthouden en zit dan inderdaad ook nog even hoe ik m'n andere oma daar ook in verwerk.
Willl65 schreef:Prima dan niet