[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 22:07

Annet dottie een echte tattoo artist bespreekt samen met jou wat je wil en maakt een ontwerp . Samen met jou komt er dan een uniek eigen ontwerp uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 22:17

Willl65 schreef:
Annet dottie een echte tattoo artist bespreekt samen met jou wat je wil en maakt een ontwerp . Samen met jou komt er dan een uniek eigen ontwerp uit

Snap ik maar als ik met zulke vage informatie aan kom en twijfel over wat ik precies wil kan ze niet echt iets gaan ontwerpen zonder ideeën :D

Willl65

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 22:28

Kunnen ze geloof me maar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 22:31

Willl65 schreef:
Kunnen ze geloof me maar

Die van mij niet ;) was ook niet m'n vraag :+

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 22:35

Zou een andere artiest zoeken dan :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 22:36

Als ik google op 'tattoo geranium' en 'tattoo fuchsia' zie ik van allebei mooie (en ook lelijke ;) ) voorbeelden voorbij komen, dan kun je ook kijken hoe ze met elkaar combineren qua vorm en kleur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 22:36

Mijn ene oma was een doe-oma. Boswandelingen met de hond en kastanjes zoeken in het park... Dát was wel echt mijn oma... Dus ik kan me voorstellen dat als ik een herinneringstattoo zou zetten ik iets zou doen met een bos of kastanjes of zo...

Dus als ik jou was zou ik gaan nadenken wat voor jou écht jouw oma is... Een knuffeltje, een hobby, al is het een mandarijntje als je die altijd van haar mee kreeg...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 22:43

Drunksheep schreef:
Zou een andere artiest zoeken dan :=

Helemaal niet, ging toch ook niet over de artist? Ben er vorige maand geweest maar ze merkte aan mij dat ik twijfelde over wat ik precies wil dus heb ik afgesproken dat ik weer contact op neem met haar als ik een concreet idee heb.
Ondanks dat ik nu de bloemen noem is dat geen concreet idee want als ik een roos wel mooi vind als tattoo maar een fuchsia niet (noem maar ff wat) dan is de herdenk tattoo dus niet compleet en moet ik verder denken.
Plus zij heeft het druk genoeg en ik denk niet dat ze voor het idee even een ontwerp tekent als ik niet zeker van m'n idee ben.. :)

xyzutu2 schreef:
Als ik google op 'tattoo geranium' en 'tattoo fuchsia' zie ik van allebei mooie (en ook lelijke ;) ) voorbeelden voorbij komen, dan kun je ook kijken hoe ze met elkaar combineren qua vorm en kleur.

Hmm heb ik niet echt kunnen vinden, wat ik echt mooi vind dan, zal nog eens kijken maar ben beetje meer aan het nadenken over misschien een ander idee. Mag best beetje cliché zijn maar dan met persoonlijke twist maar ik loop al een tijdje vast met ideeën (ook best veel aan m'n hoofd..)

Lente schreef:
Mijn ene oma was een doe-oma. Boswandelingen met de hond en kastanjes zoeken in het park... Dát was wel echt mijn oma... Dus ik kan me voorstellen dat als ik een herinneringstattoo zou zetten ik iets zou doen met een bos of kastanjes of zo...

Dus als ik jou was zou ik gaan nadenken wat voor jou écht jouw oma is... Een knuffeltje, een hobby, al is het een mandarijntje als je die altijd van haar mee kreeg...

Thanks, mijn ene oma was gehandicapt en ziek en was vooral ziekenhuis in ziekenhuis uit, wel wandelen enz maar veel meer konden we ook niet echt doen. Ja herinnering is bijvoorbeeld dat ik altijd langs hun huis fietste oma zat recht tegenover het raam in haar stoel, altijd en ik zwaaide dan al fietsend en zij moest dan haar pols pakken (verlamde arm) en zwaaide dan altijd al was ik dan alweer voorbij zeg maar. Zal m'n moeder ook nog eens vragen en m'n albums door spitten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 22:58

Tja om nou een verlamde hand op je huid te laten tatoeëren is ook weer zoiets... Maar misschien een raam om je sterren heen en onder de sterren een herinnering aan je andere oma?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 23:02

Lente schreef:
Tja om nou een verlamde hand op je huid te laten tatoeëren is ook weer zoiets... Maar misschien een raam om je sterren heen en onder de sterren een herinnering aan je andere oma?

Dat is best een idee inderdaad! Ik zal er eens over denken in m'n hoofd uitwerken haha :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 23:03

Succes :)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 23:40

Is dat misschien niet juist mooi, 1 hand die een andere hand bij de pols vastpakt? Wellicht is er een artist die dan een 'oude' hand kan maken van de hand die pakt en een 'jonge hand van de andere? Dat jouw oma nu als ware jouw hand pakt om op te tillen, om denkbeeldig mee te kunnen zwaaien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 23:44

DewiRox schreef:
Is dat misschien niet juist mooi, 1 hand die een andere hand bij de pols vastpakt? Wellicht is er een artist die dan een 'oude' hand kan maken van de hand die pakt en een 'jonge hand van de andere? Dat jouw oma nu als ware jouw hand pakt om op te tillen, om denkbeeldig mee te kunnen zwaaien.

Wauw dat vind ik wel een heel mooi idee.. Ben er een beetje stil van haha. Ik ga het zeker onthouden en zit dan inderdaad ook nog even hoe ik m'n andere oma daar ook in verwerk.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 23:46

Annet_Dottie schreef:
DewiRox schreef:

Wauw dat vind ik wel een heel mooi idee.. Ben er een beetje stil van haha. Ik ga het zeker onthouden en zit dan inderdaad ook nog even hoe ik m'n andere oma daar ook in verwerk.

Jouw hand zou dan nog de lievelingsbloem van je andere oma vast kunnen houden :)

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 23:49

Stille meelezer van eerdere topics meld zich :D

Ik weet nu eindelijk wat ik wil laten zetten, dus binnenkort eens zien hoe duur het gaat worden. Nu ik weet wat ik wil, wil ik hem ook gauw hebben := Ik wil een trompet, vlinder en zonnebloem laten zetten (maar dan als 1 geheel, trompet waar de zonnebloem uitkomt en de vlinder bovenop de trompet zit om het even zo te zeggen). Iets langer dan een half jaar geleden is mijn oom overleden, vorige maand is mijn opa overleden dus zeer kort op elkaar. Van moeders kant hebben we maar een kleine familie (ons gezin, mijn opa en oma en mijn oom) wat een extra grote impact heeft gehad op ons allemaal.

Ik heb door mijn oom een hele grote liefde opgebouwd voor Australië. Ook hadden wij samen een favoriet liedje wat Vlinder heet, dus heb ik voor een vlinder (die veel in Australië voorkomt) gekozen. Nou is mijn opa dus recent overleden en leek het mij mooi om iets voor hun alle 3 te laten zetten. De trompet staat dus symbool voor mijn opa, de zonnebloem wordt het symbool voor mijn oma (waarvan ik hoop dat zij nog heel lang met ons mee gaat).

De plaats wordt mijn rechter onderarm, al heb ik bij het tekenen van mijn ontwerp er niet aan gedacht dat hij rechts kwam en is mijn tekening eigenlijk enkel geschikt voor links :+ Of ik moet hem spiegelen, maar dan klopt hij weliswaar niet (trompet is niet aan 2 kanten hetzelfde, maar deze kant is het mooist). Links op mijn arm gaat hij waarschijnlijk niet passen omdat ik daar ook een litteken heb zitten (en eigenlijk al voor in de toekomst wat anders in mijn hoofd had voor die kant :+ ) Dus even bedenken hoe ik dat ga doen!

@Annet_dottie: Ik vind het idee van DewiRox heel tof, denk dat dat erg mooi zou zijn!

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 09:56

Annet_Dottie schreef:
Willl65 schreef:
Kunnen ze geloof me maar

Die van mij niet ;) was ook niet m'n vraag :+

Prima dan niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 10:00

Willl65 schreef:
Prima dan niet

:') waarom gelijk zo kinderachtig reageren?
Lees eens goed wat ik vraag, ik ben op zoek naar een herdenkingstattoo en misschien worden het bloemen maar misschien wat anders, ik vraag dus hier even of mensen misschien nog ideeën hebben of mee willen denken, is gelijk een goede afleiding voor me nu mijn relatie net voorbij is om even ergens anders mee bezig te zijn ;)

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 11:31

Annet, ik denk eigenlijk dat een herdenkingstattoo zo persoonlijk is dat het heel lastig is voor anderen om hier bij te helpen. Ideeën aandragen kan, maar eigenlijk kan alleen jij bedenken wat je uiteindelijk wil. En als je niet meteen iets kan bedenken forceer het dan niet maar laat het even los, dan komt het juiste idee vanzelf :o

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 11:44

Ik vond het voor mijn oma ook ontzettend lastig om iets te bedenken. Uiteindelijk ben ik bij de zonnebloem uitgekomen, beide onze favoriete bloem en zij is altijd mijn zonnetje en lichtpuntje als ik ergens mee zit.

Dus wellicht iets verder proberen te brainstormen? Het is voor ons inderdaad lastig om ideeën aan te dragen omdat het ontzettend persoonlijk is.

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 12:04

Ik meld me ook even in dit topic. Misschien dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb voor mezelf al een concept van wat ik wil hebben. Maar ik zoek nu een tattoo artiest die in de stijl die ik mooi vind, dieren kan zetten.

Het word een totempaal van 5 verschillende dieren boven elkaar op mijn onderbeen.

Iemand die een artiest kent of ervaringen heeft?

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 13:04

Tja een herdenkings tattoo is zó persoonlijk
mensen zullen ook nooit in 1 keer raden wat mijn tattoo betekend precies, dat de vogel voor mijn oma staat omdat een kolibrie het symbool van het diabetesfonds is en zij zo'n vogeltje aan een ketting heeft hangen al jaren. dat de kleuren rood en blauw de geboorte maand en dag stenen zijn van mijn opa en de iris bloem voor mij staat.

Er kan zoveel betekenis in iets kleins zitten, maar jij moet die wel echt voelen, en niet bedenken om het bedenken.

@Marlonnando, wil je het realistisch of heb je voorbeeld qua stijl wat je zoekt?
mandy denise kan erg goed realistisch van on edge, verder kan Flaviu roua ook bij on edge ook wel veel stijlen maar zou niet weten of hij dit zou kunnen

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 13:06

Wat voor stijl wil je de dieren? Simpel en cartoon of meer realistisch? Kleur of zwart wit?

Ik vind bijvoorbeeld suflanda op Instagram echt super leuke dieren zetten, maar dat is een hele specifieke simpele zwart witte stijl. Plus ze zit in Hamburg, maar wel af en toe guest spots hier.

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 13:28

Voor realistische dieren kan ik je ook Marsha van Point Blank in Weert aanraden. Maar wil je realistisch?

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 14:05

Hoi,
Ik ga in januari een ontwerp van Black Bear laten zetten, ik ben helemaal enthousiast! Maar ik kom maar niet uit over de plek waar ik hem moet zetten. Is er iemand die met me mee wil denken (via PB)? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 14:13

Wat ga je laten zetten? Je mag mij evt wel een pb sturen..