Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loez schreef:Die vind ik voor de onderrug fantastisch![]()
Ik heb meestal nog gewicht wat ik tegen mijn borst gedrukt houd zeg maar.
[ [url=m/rlVKVD.png]Afbeelding[/url] ]
Twilight schreef:ja ik doe t voor nu sowiesow zonder gewichten eerst. ook om te zien hoe me knieen er onder zijnprobeer in de spiegel iets te kijken of ik goed zit. maar toch blijf je twijfelen
Jolien87 schreef:Ik begin altijd met fietsen om op te warmen maar sluit altijd af met de loopband want dan heb ik de meeste moeite om het nog even af te maken en de loopband die dwingt me min of meer om door te gaan. Met fietsen vind ik het lastiger om door te zetten en heb ik mezelf er al op betrapt dat ik dan weleens een tandje lichter ga fietsen terwijl dit niet de bedoeling is.
Eulogy schreef:Ik doe cardio alleen na krachttraining, dus heb daar geen last van. Cardio om op te warmen voor krachttraining heeft niet per se heel veel zin dus misschien kun je het beter omdraaien, als je het vervelend vindt?
Jolien87 schreef:Eulogy schreef:Ik doe cardio alleen na krachttraining, dus heb daar geen last van. Cardio om op te warmen voor krachttraining heeft niet per se heel veel zin dus misschien kun je het beter omdraaien, als je het vervelend vindt?
Ik doe het enkel om even warm te worden, 7 minuutjes maar niet op volle kracht. Dus precies wat je zegt, Irkoontje.
Cocodox schreef:Loez, over die oefening had ik laatst nog een mooie discussie haha. Is die echt puur gericht op je onderrug of ook op je billen? Want werkelijk, ik kan hem dus op twee manieren uitvoeren: voor m'n rug (dan pak ik ook extra gewicht) of extra spanning in mn billen zegmaar.
x_Jeanine_x schreef:Gisteravond niet geweest maar een goed uur gewandeld met de honden. Had vracht uitpak dienst op het werk dus al heel veel getild en karton geruimd etc. Dus nu mn sportkleren aan en ga nu de deur uit.
Vandaag Milon Cirkel en daarna mn schema a.d.h.v pijn in mijn rug