Ohh nu ben ik wel benieuwd hoe je het maakt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMANDRA schreef:@Borstnoot & kiwiwitje: check even de OP. Daar staat een link in om je 'goede' kcal te berekenen. MFP is over het algemeen wat laag in kcal
Ben nu net de docu aan het kijken, en irriteer me al aan het ding dat hij niet eens calorieën telt. Hoe hou je de 'condities' dan gelijk? Hij pakt oa 2,5 portie cereal, en in cereal zit vaak best veel calorieën... Ik durf te wedden dat hij in de suikerconditie al meer kcal eet. Dat kan ook een grote impact hebben.
fleurtjeuh schreef:Maar niemand ervaring met een eiwit of shake dieet, eventueel gecombineerd?
kiwiwitje schreef:Voor de duidelijkheid, om te kijken hoeveel je eet is die myFitnessPal goed, maar het aantal calorieen dat hun aangeven om af te vallen is te weinig? Toch?
Maar wel goed om te kijken hoeveel je binnenkrijgt?
kiwiwitje schreef:Voor de duidelijkheid, om te kijken hoeveel je eet is die myFitnessPal goed, maar het aantal calorieen dat hun aangeven om af te vallen is te weinig? Toch?
Maar wel goed om te kijken hoeveel je binnenkrijgt?
black_kelpie schreef:Ik kom ook weer eens langswaaien voor een flinke schop onder mijn kontIk ben nog steeds stabiel in gewicht, maar ik begin zo langzamerhand wel wat te makkelijk te worden met mijn eten en wil natuurlijk niet dat het weer de verkeerde kant op gaat...
Ik eet de laatste tijd veel teveel ijsjes (want warm), sport minder (want warm) en loop ook een stuk minder met de hond (raad eens waarom
). Ik kan er slecht tegen en dat schiet dus niet op.
Naja... vrijwilligers voor het geven van een flinke trap?
linoleum schreef:Die site geeft aan wat je BMR is. Waar je dus niet onder mag zitten. En wat het aantal kcal is wat je moet eten om gelijk te blijven. Als je daar dus tussenin gaat zitten, val je af.
linoleum schreef:Kiwiwitje, ze geven aan dat als je zoveel kcal eet en zoveel beweegt als je zegt je er zo lang over zou doen. Er staat nergens dat je ook dat aantal kcal moet aanhoudenik negeer dat stukje altijd. Kijk alleen naar BMR en bij hoeveel je gelijk blijft. Dan kun je zelf kijken wat je een fijne hoeveelheid vindt om het vol te houden en af te vallen. Het blijft toch zoeken, aangezien je beweging en verbruik altijd iets zal afwijken van een formule. Ze kunnen simpelweg nooit een goede weergave geven van de werkelijkheid, maar hoogstens een benadering.
Ik ga zo even sporten, maar mijn bedje ligt nog zo lekker. Vanavond uit eten. Vanmiddag even huis schoonmaken. Dan heb ik hierna nog 2 dagen weekend om lekker rustig aan te doen.