Lippen opvullen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 01:32

Mloes schreef:
janderegelaa schreef:
Ik heb van een aantal van jullie eens foto's zitten zoeken en daar zitten behoorlijke grijze muizen bij. Dan heb ik toch liever de vrouw met de opgespoten lippen. No offence verder.

:j :')

Dat een deel hier niks om makeup geeft; je goed recht. Dat ik daar wel om geef; mijn goed recht. Zelfde geldt voor dit soort ingrepen toch? Leven en laten leven.
Ik kan gewoon niet begrijpen dat het je weinig tot niks boeit hoe je eruit ziet. Dat vind ík eerder getuigen van weinig zelfrespect dan bewust en weloverwogen kiezen je lichaam mooier te maken. Je verdient het toch om er mooi uit te zien? Let op, dit is mijn mening.

Ik heb zelf prima volle lippen, maar zo niet dan had ik echt wel interesse gehad hierin. Why not? Niet vanwege weinig eigenwaarde in ieder geval :D
Vind de lippen van velvetblack supermooi! Gewoon subtiel. Bij Rockey vind ik het wat te obvious, maar prima als zij er blij mee is toch (vind haar reacties hier trouwens super!)!

Jeetje, ja.. je zegt precies wat ik denk.
Er is echt wel een groot gedeelte van bokt dat noooit iets aan zijn/haar uiterlijk doet en het dan ook niet kan respecteren als er andere meiden het dan wel leuk vinden en doen.

Ik heb gelukkig mooie volle lippen (en ben doodsbang voor naalden) maar ik zou het prima gewoon doen hoor als ik dat wilde en het is niet permanent? Who cares.

Velvetblack: prachtig!
Rockey is voor mij wat te extreem maar vind het wel prachtig hoe ze er mee omgaat..

En idd de mannen die zeggen natural mooi te vinden weten waarschijnlijk niet eens de helft van de tijd dat lippen/wangen/kont/weet ik veel gedaan zijn of dat er aardig wat make up op zit.
Alleen de overduidelijke gevallen zullen ze over oordlen.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 07:13

Ik moet wel lachen om de mannen mening die hier dan zo belangrijk zou zijn. Ik werk als pedicure. Wanneer mannen dat horen zeggen ze altijd dat ze vrouwen met onverzorgde voeten walgelijk vinden. Echter in mijn praktijk zijn alle klanten (vrouwen) met lelijke, jaren onverzorgde en probleem voeten, getrouwd. Of hebben een partner. Ook hebben ze heel vaak kinderen. Kortom die man maakt het niet zoveel uit als dat hij zegt. En ik denk dat dat met die lippen ook zo zal zijn.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 08:28

Willl65 schreef:
ik vind de foto's van de lippen heel mooi
In ieder geval een stuk mooier dan wat je tegenwoordig in het straat eens ziet; getekende wenkbrauwen nep wimpers nep nagels nep haar .
Daar lig ik nou soms echt dubbel om

Als je mijn fotos bedoeld: toevallig heb ik alles wat jij noemt op die foto's op. Ik teken mijn wenkbrauwen, ik draag atlijd nepwimpers en ik heb weaves (nep haar). Alleen de nepnagels heb ik niet! Ik hoor bijna altijd dat het er alsnog 'natuurlijk/echt' uit ziet als ik vertel dat veel nep er aan is. Ik kan prima zonder de toevoegingen maar ik vind het gewoon mooier/leuker met!

Supervixen

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 08:37

Ik persoonlijk vind het echt niks, dat gespuit in je gezicht. Maar wie ben ik, ik heb zelf drie tatoeages en een vierde staat in de planning. Dat vinden anderen weer helemaal niks. Prima toch. De één wordt gelukkig van wat verbouwingen aan het lichaam, de ander niet.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 08:53

sureido schreef:
Zo, wat een reacties in dit topic zeg :') Denk dat hier nu precies het probleem van Bokt te zien is...
Wat een onzin... er staan genoeg positieve reacties tussen... Dat generaliseren in het negatieve gaat ook maar zo ver hoor...

Overigens, ik vind de reactie van Rockey super. Ik geef eerlijk toe dat ik bevooroordeeld zou zijn als ik haar ergens zou tegenkomen. Dan zou ik mijn mening er (bewust of onbewust) over hebben.. Door dit topic ben ik wat dat betreft weer goed op mn plek gezet. Het gaat niet om uiterlijk...

De keuze van TS is helemaal haar keuze. Of dat een leeftijdsding is, vind ik lastig. Wanneer mag iemand ergens zelf over beslissen.. Voor een tatoo mag je vanaf 16 met een briefje van je ouders doen wat je wil. En dat is permanent. Als je mooie fillers laat zetten, en je word er gelukkig van, why not.

En waarom is het zo raar om blij te zijn met je uiterlijk en daar iets aan te willen veranderen als dat kan? Zelf ben ik ook bij een plastieker geweest om iets te laten veranderen, en ik zou het zo weer doen. En fillers en botox.. waarom niet.. Ieder zn ding hoor.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 09:24

velvetblack schreef:
Willl65 schreef:
ik vind de foto's van de lippen heel mooi
In ieder geval een stuk mooier dan wat je tegenwoordig in het straat eens ziet; getekende wenkbrauwen nep wimpers nep nagels nep haar .
Daar lig ik nou soms echt dubbel om

Als je mijn fotos bedoeld: toevallig heb ik alles wat jij noemt op die foto's op. Ik teken mijn wenkbrauwen, ik draag atlijd nepwimpers en ik heb weaves (nep haar). Alleen de nepnagels heb ik niet! Ik hoor bijna altijd dat het er alsnog 'natuurlijk/echt' uit ziet als ik vertel dat veel nep er aan is. Ik kan prima zonder de toevoegingen maar ik vind het gewoon mooier/leuker met!

Vind het er heel natuurlijk uitzien bij jou

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 09:58

Cer schreef:
sureido schreef:
Zo, wat een reacties in dit topic zeg :') Denk dat hier nu precies het probleem van Bokt te zien is...
Wat een onzin... er staan genoeg positieve reacties tussen... Dat generaliseren in het negatieve gaat ook maar zo ver hoor...

Overigens, ik vind de reactie van Rockey super. Ik geef eerlijk toe dat ik bevooroordeeld zou zijn als ik haar ergens zou tegenkomen. Dan zou ik mijn mening er (bewust of onbewust) over hebben.. Door dit topic ben ik wat dat betreft weer goed op mn plek gezet. Het gaat niet om uiterlijk...

De keuze van TS is helemaal haar keuze. Of dat een leeftijdsding is, vind ik lastig. Wanneer mag iemand ergens zelf over beslissen.. Voor een tatoo mag je vanaf 16 met een briefje van je ouders doen wat je wil. En dat is permanent. Als je mooie fillers laat zetten, en je word er gelukkig van, why not.

En waarom is het zo raar om blij te zijn met je uiterlijk en daar iets aan te willen veranderen als dat kan? Zelf ben ik ook bij een plastieker geweest om iets te laten veranderen, en ik zou het zo weer doen. En fillers en botox.. waarom niet.. Ieder zn ding hoor.

Ik had wel verwacht dat er gesnapt werd dat ik het over zo'n reactie had waar rocky lelijk genoemd word en het eerste deel in dit topic...
Maar... omdat alles hier altijd heel letterlijk moet gezegd moet worden zal ik de volgende keer alle negatieve reacties voor je in een quote zetten :)
Edit: en dat bedoel ik nou weer precies met 'het probleem', alles word uit elkaar getrokken, stevig doorspit om te kijken of er ergens iets op in te haken valt. Je moet hier heul letterlijk zijn anders word het niet 'gesnapt'. Maar of dat nu niet snappen of gewoon zin om te zeuren is weet ik niet..
Edit 2: nu heb ik het natuurlijk niet over iedereen *dekt zichzelf in*

Met de rest van je reactie ben ik het eens.
Laatst bijgewerkt door sureido op 15-02-17 10:02, in het totaal 1 keer bewerkt

evelienn28

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 10:01

Ik volg even.
Heb er ook wel eens overnagedacht en zitten rond kijken.
Ben daarom ook wel benieuwd naar ervaringen!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 10:02

sureido schreef:
Maar... omdat alles hier altijd heel letterlijk moet gezegd moet worden zal ik de volgende keer alle negatieve reacties voor je in een quote zetten :)

Nee, je generaliseert... en je hoeft niet 'alle negatieve reacties' in een quote te zetten (want ik snap inderdaad heus wel wat je bedoelt :j ) maar het is een kleine moeite om niet te generaliseren.
(je doet het overigens weer :D "alles hier altijd".. ) .

Hele bevolkingsgroepen worden daar kwaad om, met rechtszaken en al.. :') Het is toch niet zo heel veel moeite om niet te generaliseren?

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 10:03

Jezus wat een gezeur zeg. Zeiken doen we op de wc hoor, niet op internet.

Ik vind het wel bijzonder dat je jezelf niet voor anderen moet verbouwen, maar als je het voor jezelf wil is het argument dat anderen het niet mooi vinden :') Beetje tegenstrijdig.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 10:04

Cer schreef:
sureido schreef:

Nee, je generaliseert... en je hoeft niet 'alle negatieve reacties' in een quote te zetten (want ik snap inderdaad heus wel wat je bedoelt :j ) maar het is een kleine moeite om niet te generaliseren.
(je doet het overigens weer :D "alles hier altijd".. ) .

Hele bevolkingsgroepen worden daar kwaad om, met rechtszaken en al.. :') Het is toch niet zo heel veel moeite om niet te generaliseren?

Kijk even mijn edit 2 heb ik speciaal toegevoegd en daarna las ik je reactie pas :D. volgens mij gaan we nu off topic dus mochten er nog opmerkingen zijn graag via PB :D

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 10:06

Nee joh :D nergens voor nodig..

OnTopic: Ik zit zelf te denken aan fillers, is dat hetzelfde ongeveer qua behandeling als fillers voor je lippen eigenlijk?
Wat me tegenhoud is die zwelling.. dan moet je je eigenlijk een dag of wat verstoppen

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 10:18

Iedereen moet het zelf weten. Als jij je lippen wil laten opvullen, doen.
Check wel of je leeftijd geen probleem is.

Ik vind fillers eng.
Ik zie op tv weleens prgramma's met mislukte plastische chirurgie.
Wat eens filler was is dan witte harde troep die uit een gezicht wordt gehaald.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 10:37

enamorada schreef:
Klein gelukje dat ook op vrouwen val :o
Zonder gekheid, ik doe dit compleet voor mezelf. Ik weet dat anderen het misschien niet mooi vinden, maar ik vind het wél mooi en daar gaat het me om.

Dank jullie wel weer voor de reacties!

Ik ga je pb sturen Ney :)

Het filmpje van beautygloss ga ik ook bekjjken.

Even voor degenen die het vreemd vinden dat ik zo jong al met mijn uiterlijk bezig ben: met mijn uiterlijk bezig zijn vind ik heel leuk, ik denk dat ik het wel een hobby zou kunnen noemen. Ben gek op make-up opdoen en ermee experimenteren, maar ga net zo goed zonder iets op mijn gezicht de deur uit als ik er geen zin in heb. Een tijd lang ben ik er obsessief mee bezig geweest, maar daar wil ik me niet over uit laten zo openbaar. Pb mag natuurlijk.

Mijn persoonlijke advies is om er nog even mee te wachten tot je 18 bent. Dit omdat je nog jong bent en omdat je (zie quote) hebt aangegeven in het verleden wel obsessief bezig te zijn geweest met je uiterlijk. Hoewel ik de situatie natuurlijk niet ken vind ik dat wel reden om extra voorzichtig te zijn. Natuurlijk is de ene 16-jarige de andere niet, maar zoals je al zegt; je bent bijna 17, dan is 18 echt niet zo ver weg en dan heb je wel nog de tijd om te kijken of je er over een jaar nog hetzelfde over denkt. :j Ik vraag me ook af of klinieken jongeren onder de 18 behandelen, maar goed, je kan natuurlijk altijd navraag doen.

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 10:54

Dat je met je uiterlijk bezig bent is een goede zaak, maar besef goed dat je lippen heel prominent je uiterlijk bepalen, dus als de behandeling zou mislukken (dat risico is er helaas altijd met fillers etc.) hoe sterk sta je dan in je schoenen? "Kun je dan nog verder leven?"

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 10:59

Mloes schreef:
benangelique schreef:
Wat ik me nu afvraag, zijn de filters in je lippen dezelfde als die ze bijvoorbeeld ook in je wangplooi of fronsrimpel spuiten? Of is botox daar dan weer goed voor?

Ik moet me er eens goed over laten voorlichten. Ik frons extreem en heb daarom vaak hoofdpijn. Het was de huisarts die botox als mogelijke oplossing noemde, maar i vind iets verlammends in laten spuiten heel eng

Ik heb ook vanwege hele erge hoofdpijn botox laten spuiten! Je zag er niks van (bij mij i.i.g. niet) en het hielp als een malle! Hoofdpijn en fronsen was stressgerelateerd, inmiddels iets minder stressvolle baan en ik let nu heel erg op dat ik niet teveel frons (bijv. bij eerste zonnestraaltje al je zonnebril op, in meetings meerdere keren voorhoofd ontspannen). Het gaat nu best goed zonder botox. Vond het toch wel veel gedoe elke 3 maand naar het ziekenhuis enzo dus blij dat het zonder weer oke gaat.

kreeg je dat vergoed? anders is het best een dure grap. Ik wil namelijk ook niet zo'n glad gezicht. Nou ja, vind ik best mooi maar gezien ik 36 ben, is dat niet meer helemaal waarheidsgetrouw :+

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 22:50

benangelique schreef:
kreeg je dat vergoed? anders is het best een dure grap. Ik wil namelijk ook niet zo'n glad gezicht. Nou ja, vind ik best mooi maar gezien ik 36 ben, is dat niet meer helemaal waarheidsgetrouw :+

Ja ik kreeg het vergoed! Na wel heel uitgebreide gesprekken, is natuurlijk niet de bedoeling dat je voor de mooi gratis botox laat spuiten :D In het UMC Utrecht wordt veel onderzoek gedaan naar botox tegen hoofdpijn- en migraineklachten.
Ik was toen 26 en ik heb gelukkig nog geen rimpels, dus je zag er echt niks van. Ik was ook bang dat je het wel zou zien, maar niks gelukkig. Ze spoten het bij mij ook alleen maar in de fronsrimpel, niet hele gezicht ofzo ;-)

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 12:57

Én in oksels en handpalmen om overmätig zweten tegen te gaan....

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 13:36

Zo doen ze dat echt? Ideaal :')

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 14:36

Een goede vriendin van mij heeft dat idd gehad op plaatsen gehad waar je overmatig zweet. Maar als jij je tshirt 5x op een dag moet veranderen omdat je door alles heen zweet op een normale dag zonder zware inspanningen dan is botox ook je reddingsmiddel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 14:39

Het nadeel aan botox laten inspuiten in je zweetklieren is dat je ze in principe alleen maar 'verstopt' waardoor het zweet er op een andere kant weer uit komt. Het kan dus fantastisch zijn voor mensen die het heel vervelend vinden als ze onder hun oksels zweten maar het weer niet erg vinden als ze op bv hun rug zweten, maar anders is het helaas geen wondermiddel.

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 17:22

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 17:49

Emmaa_ schreef:
Het nadeel aan botox laten inspuiten in je zweetklieren is dat je ze in principe alleen maar 'verstopt' waardoor het zweet er op een andere kant weer uit komt. Het kan dus fantastisch zijn voor mensen die het heel vervelend vinden als ze onder hun oksels zweten maar het weer niet erg vinden als ze op bv hun rug zweten, maar anders is het helaas geen wondermiddel.

Dat kan maar dat hoeft niet. Daarnaast kunnen je oksels veel meer zweet produceren dan andere zweetklieren dus in de praktijk valt het mee.

mnka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 18:44

Crazy_boon schreef:
Een goede vriendin van mij heeft dat idd gehad op plaatsen gehad waar je overmatig zweet. Maar als jij je tshirt 5x op een dag moet veranderen omdat je door alles heen zweet op een normale dag zonder zware inspanningen dan is botox ook je reddingsmiddel.

Ik heb dit ook laten doen. Ik zweet soms zoveel dat ik op school zelfs begon te stinken. Maakte mij erg onzeker en ook dat ik in de winter zelfs geen lekkere warme trui aan kon in de klas.

Nu is het een stuk minder en ik merk niet dat ik op andere plekken meer zweet. :D

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 19:02

Ik vind je een beetje als een zeur overkomen a3a1..

Geloof ook dat ts herhaaldelijk heeft gezegd wat haar bedoeling met dit topic was en alles wat jij deelt heeft daar niets mee te maken.

Ts, ben erg benieuwd naar of er al mogelijkheden voor je zijn en zeker hoe het er uiteindelijk uit komt te zien.