Mloes schreef:janderegelaa schreef:Ik heb van een aantal van jullie eens foto's zitten zoeken en daar zitten behoorlijke grijze muizen bij. Dan heb ik toch liever de vrouw met de opgespoten lippen. No offence verder.
![]()
![]()
Dat een deel hier niks om makeup geeft; je goed recht. Dat ik daar wel om geef; mijn goed recht. Zelfde geldt voor dit soort ingrepen toch? Leven en laten leven.
Ik kan gewoon niet begrijpen dat het je weinig tot niks boeit hoe je eruit ziet. Dat vind ík eerder getuigen van weinig zelfrespect dan bewust en weloverwogen kiezen je lichaam mooier te maken. Je verdient het toch om er mooi uit te zien? Let op, dit is mijn mening.
Ik heb zelf prima volle lippen, maar zo niet dan had ik echt wel interesse gehad hierin. Why not? Niet vanwege weinig eigenwaarde in ieder geval![]()
Vind de lippen van velvetblack supermooi! Gewoon subtiel. Bij Rockey vind ik het wat te obvious, maar prima als zij er blij mee is toch (vind haar reacties hier trouwens super!)!
Jeetje, ja.. je zegt precies wat ik denk.
Er is echt wel een groot gedeelte van bokt dat noooit iets aan zijn/haar uiterlijk doet en het dan ook niet kan respecteren als er andere meiden het dan wel leuk vinden en doen.
Ik heb gelukkig mooie volle lippen (en ben doodsbang voor naalden) maar ik zou het prima gewoon doen hoor als ik dat wilde en het is niet permanent? Who cares.
Velvetblack: prachtig!
Rockey is voor mij wat te extreem maar vind het wel prachtig hoe ze er mee omgaat..
En idd de mannen die zeggen natural mooi te vinden weten waarschijnlijk niet eens de helft van de tijd dat lippen/wangen/kont/weet ik veel gedaan zijn of dat er aardig wat make up op zit.
Alleen de overduidelijke gevallen zullen ze over oordlen.