Dubbele bekken breuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 12:07

Phoya schreef:
Mijn god dames, wat ontzettend heftig!

TS, sorry ik had je berichten niet allemaal gelezen. Wist niet dat je aan het afkicken was.
Morfine is naar. Nog even doorbijten, dan ben je er vanaf.

Vind jullie allebei heel dapper en moedig.
Wat jullie hebben moeten doorstaan is echt vreselijk.

Dikke knuffel voor jullie allebei!

:(:)

Dank je wel❤ hebben nog een lange weg te gaan.
Ben blij dat ik nu lotgenoten heb gevonden, erover kunnen schrijven op slechte dagen werkt voor mij altijd erg goed, heb een mooi dagboek.

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 2563408079

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-17 12:16

terorita schreef:
Phoya schreef:
Mijn god dames, wat ontzettend heftig!

TS, sorry ik had je berichten niet allemaal gelezen. Wist niet dat je aan het afkicken was.
Morfine is naar. Nog even doorbijten, dan ben je er vanaf.

Vind jullie allebei heel dapper en moedig.
Wat jullie hebben moeten doorstaan is echt vreselijk.

Dikke knuffel voor jullie allebei!

:(:)

Dank je wel❤ hebben nog een lange weg te gaan.
Ben blij dat ik nu lotgenoten heb gevonden, erover kunnen schrijven op slechte dagen werkt voor mij altijd erg goed, heb een mooi dagboek.

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 2563408079

Dankjewel Phoya!

@terorita; ik heb inderdaad in het begin ook hele verhalen op Facebook gezet. Ik ga je even volgen op Facebook! Ben ook heel erg benieuwd hoe bij jou het herstel gaat verlopen. Heb jij ook nog morfine? Hoe gaat dat bij jou? Hoe voel je je daaronder?
Ik ben nu aan het afbouwen maar dat gaat helaas niet zonder slag of stoot. Gisteren voor eerst in tijden weer eens uit eten geweest maar halverwege werd ik zo ziek. Thuis misselijk op bed gaan liggen en na een tijdje lag al dat lekkere eten we weer uit :( echt wat voelde ik me weer beroerd. Ik kan ook bijna niets meer eten omdat ik dus steeds misselijk word van die troep. Ben nu ruim 10 kg afgevallen ( is wel goed voor mijn dikke kont haha)

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 12:41

saga schreef:
Dankjewel Phoya!

@terorita; ik heb inderdaad in het begin ook hele verhalen op Facebook gezet. Ik ga je even volgen op Facebook! Ben ook heel erg benieuwd hoe bij jou het herstel gaat verlopen. Heb jij ook nog morfine? Hoe gaat dat bij jou? Hoe voel je je daaronder?
Ik ben nu aan het afbouwen maar dat gaat helaas niet zonder slag of stoot. Gisteren voor eerst in tijden weer eens uit eten geweest maar halverwege werd ik zo ziek. Thuis misselijk op bed gaan liggen en na een tijdje lag al dat lekkere eten we weer uit :( echt wat voelde ik me weer beroerd. Ik kan ook bijna niets meer eten omdat ik dus steeds misselijk word van die troep. Ben nu ruim 10 kg afgevallen ( is wel goed voor mijn dikke kont haha)

Stuur me maar een vriendschap verzoek.

Ik slik momenteel 3 x daags 2 paracetamol 3x daags 1 diclifinac
2 x daags oxycotin (morfine langwerkende)
Daarbij mag ik.max 6 x daags oxycodon (morfine snel werkend) hebben.
Ene dag neem ik er 1/3 maar op slechte dagen zit ik aan de 6.
Afbouwen heeft volgens m'n artsen nog geen zin.
Ik.slik ze echt op vaste tijden om de spiegel goed te houden.
De snelwerkende , als hetbecht niet gaat kwa pijn, of als ik bepaalde oefeninfen moet doen. Of zoalscvd week even mee ga boodschappen doen..Ik ben er gelukkig niet ziek van ect. Had in het begin alleen enorm last van koorts zweetaanvalen (of zijn het toch opvliegers haha)
Slik ook nog bloedverdunners en maagbeschermer
Ik heb ook nog fraxiparine spuiten gehad tegen trombose, dat was een hel zo pijn. Bleek dat ik daar alergische op reageerde. Goddank heb ik die nu niet meer.

Uiteten . Ik ga er nog niet aan beginnen ik kan thuis al amper zitten.
Laat staan in een restaurant.
Afvallen. Helaas niet...voor mij gevoel groei ik dicht..in het ZH moest ik na 10 dagen op de weegstoel ..was ik 5 kilo aangekomen.ik schrok me kapot heb zitten janken.
En de verpleging maar praten..nee peet dat is vocht je bent geopereerd ect
Na 2 weken weer gewogen op dezelfde stoel..pieuww hadden ze gelijk.
Ik heb bijna wekelijks contact met m'n arts .als er iets is kan ik altijd direct de afdeling bellen. Word meteen op de afdeling gecontroleerd. Dat is echt heel fijn. Geen ellende lange wachttijden ect.

LuckyReining

Re: Dubbele bekken breuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-17 17:00

Ik heb Fentanyl pleisters ipv oxicotin verder had ik inderdaad dezelfde medicatie.ik was ook blij dat ik mocht stoppen met die trombose spuiten, ben dan wel niet allergisch maar evengoed een naar gevoel die spuiten.

Een paar weken geleden lukte het mij ook nog niet om zo lang te zitten hoor en nog kost het me moeite maar in een korte tijd is het wel redelijk vooruit gegaan. En degene die met mij mee waren hebben er ook wel rekening mee gehouden zodat we niet te lang hebben zitten tafelen.

Ik heb je op Facebook een vriendschapverzoek gestuurd,als het goed is kun je dan ook al mijn updates enzo die ik afgelopen tijd geplaatst heb terug lezen.