Ja alles is goed verlopen alleen meteen vanaf het wakker worden al mega veel pijn door het gas. We zijn nu onderweg ... ik wil niemand bang maken maar op dit moment is het nog ff helemaal niet de beste keuze uit mijn leven Haha. Wat en hell dit .. Maarja ze zeggen dat deze dag het slechts is
Mijn moeder vond het de eerste 2 dagen vreselijk... ook veel pijn. Moest daarom ook nacht langer blijven. Maar nu zou ze niet anders meer willen... Succes!
Alleen paracetamol. Net moest de trombose prik erin.. leuk als je het zelf moet doen terwijl je een naalden fobie heb. De laatste weken gaat het goed als ik bloed laat prikken maar zelf.. lukt me gewoon echt niet. Elke x als ik het wou doen blokkeerde mijn hoofd gewoon.. net dikke paniek huilen en trillen in bed. Gelukkig wou mijn vriend het doen. Wat moet ik toch zonder hem?! Prikt ff zichzelf en zn vriendin die alleen maar kan roepen nee nee nee .... tja.. nog 8 dagen trombose prikken te gaan
Ik had zo mega veel pijn van dat gas (nogsteeds) dus ik vroeg of ik wat anders mee mocht ipv PCM zei ze nee.. dan moet je hier nog een nacht blijven slapen dan krijg je het hier. Ik zei mag ik ook geen tramadol? Nee mocht ook niet
Ah sterkte met de pijn.... probeer regelmatig te bewegen. Lopen. Al is het maar naar de keuken en terug of even naar buiten. De lucht moet eruit voor of achteruit maar door te bewegen komt het in de beweging om je lichaam te verlaten. Ook voorkom je hiermee trombose benen. Ook al heb je daar misschien soms geen zin in (ik viel gelijk flauw toen de zuster zei ga maar over de gang lopen) maar het helpt ècht! De eerste dagen zijn zwaar vanwege de pijn maar het wordt minder en dan wordt je ook blijer. Succes.
Inderdaad zoveel mogelijk gaan wandelen voor het gas. Dan ben je het het snelste kwijt. Ik heb er gelukkig geen last van gehad, wel opgelazen gevoel maar geen pijn. Wordt nu alleen maar beter. De eerste horde is genomen! Heel veel beterschap aan jullie beiden!
Dank jullie wel voor jullie advies enzo.. als ik over berichtjes heen heb gelezen sorry maar de laatste 2 dagen heb ik best een beetje stoned van de narcose en morfine geleefd. Gister en eerste hadden we heel veel pijn van het gas. We lagen met in totaal 4 op de kamer waarvan de oudste Mvr rond de 70 het minst last had en eigenlijk vrij snel weer rond liep. Bij ons 2 gaat het sinds we net wakker zijn geworden weer wat beter. We hebben nu 2 dagen geroepen waarom hebben we dit gedaan... maar nu denk we nou dit is al een stuk beter.
Al mijn verhalen zullen wel heel vaag zijn Maarja Haha hoop dat jullie dat snappen
cissy
Geplaatst: 17-05-17 19:01
Ik snap m helemaal, been there done that! Lekker rustig aan doen en goed herstellen.