Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Time2Tri schreef:lovemaylo schreef:Lekker bezig geweest!
Ik ga straks even op de tacx, uurtje aan de slag met Zwift
Wat is Zwift ?
Magrathea schreef:Hallo dames, ik kom ook weer eens spieken. Ondanks dat ik wat moeite had met weer beginnen met hardlopen ben ik nu aardig op gang, maandag even langs de fysio voor een go voor mijn benen en rug. Vanaf februari ga ik echt knallenHeb gisteren een trainingskalender geklust die ik op ga hangen zodat ik duidelijk kan zien wat ik wanneer ga doen. (Visueel toewerken naar je doel werkt beter, schijnt
)
Ik ben ook zo slim geweest om naast de race die ik wil gaan doen ook nog toe te zeggen op een 1/8e triatlon en deelname in een estafette, allemaal binnen dezelfde maandDe eerste wordt iets onder de 5 km (Batavierenrace, voor wie het kent, 29 april), daarna 21-5 de UT Triatlon in Enschede (ook een studenteniets) en tenslotte een 10k in Delft de 25e. Allemaal erg dicht op elkaar, dus ik ga het zeker in die laatste week erg rustig aan moeten doen om goed te kunnen herstellen. Maar dat lukt denk ik wel, met voldoende voorbereiding
![]()
Ik vraag me iets af, wat doen jullie qua hersteltraining na een race? Ik ben me daar eens in gaan verdiepen maar het enige wat ik kan vinden is voor lopers en dat de herstelperiode evenredig is aan de afstand maar voorbeelden noemen ze niet
MarloesV89 schreef:Goedeavond allen!
@Time2tri: Je bent weer lekker bezig geweest zo te zien, as usual haha!![]()
Workshop mentale sterkte lijkt mij ook zeer interessant. Uiteindelijk zit je grootste belemmering/grens/whatever je wilt noemen toch tussen je oren en dat is het niet zo simpel om gewoon even de knop om te zetten en door te gaan.