Ik lees al even mee en wil je graag enorm veel kracht wensen in de komende periode. Er gebeurt nogal wat en dat grijpt aan. Weet dat je ook om psychologische begeleiding kunt vragen als je daar behoefte aan hebt. Ook kun je voor vervoer naar het ziekenhuis wellicht gebruik maken van de zorgtaxi, desgewenst samen met een naaste. Zeker bij de dagelijkse bestralingen kan dat fijn zijn. De arts of verpleegkundige kan je daarover informeren en de zorgverzekeraar ook. Veel sterkte Fenja! Stap voor stap, je kunt het!
Hee wat leuk! Ik woon daar redelijk in de buurt, de stoomtrein komt achter mijn huis langs. Elke keer weer leuk om naar de te kijken. Geniet van je dag!
Heel veel sterkte maandag. Zijn allemaal erg behulpzaam op die afdeling in t umcg. Bewaar de bonnetjes vh parkeren. Kan je va bepaald bedrag aftrekken vd belasting.
Sterkte en succes TS! En hou voor ogen dat dit alles is om beter te worden. En uit eigen ervaring. Die weken lijken nu lang, maar gaan toch heel erg snel voorbij.
1e bestraling gehad nu net aangekomen in martini voor de eerste chemo. Bestraling voelde ik niks van en duurde langer om me goed naar te leggen dan de bestraling zelf. Later vandaag weer een update
Net thuis eerste chemokuur gehad en dat duurde best wel lang. Volgende keer koptelefoon op en een film kijken vandaag waren mijn ouders er bij. Volgende keer gaan ze lekker tussendoor wat anders doen. Tot nu toe geen klachten. Laten we hopen dat dat zo blijft.
De kop is eraf TS. De uiteindelijke start van de strijd tegen die tumor.
Sterkte de komende weken. ik hoop dat je je goed blijft voelen en in de gelegenheid blijft om te blijven updaten.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 19-09-16 13:26
Mijn buurvrouw is ook met chemo bezig (moet nog 1 kuur) en ik zie haar dan meestal rond 9 uur 's ochtends weg rijden en rond drie uur s'middags weer terug komen. Bij haar viel de eerste kuur erg mee. Daarna werd het wel erg lastig. Soms is ze een hele week doodziek en slaapt ze alleen maar, maar soms zit er ook een 'makkelijke' kuur tussen.
Luister goed naar je lichaam! Sterkte!
Shirley
Geplaatst: 19-09-16 13:27
Hopen dat je je lekker blijft voelen! Laat je maar een beetje verwennen, dat doet iedereen goed