Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
  Ik merk wel echt dat mijn conditie een stuk vooruit is gegaan. Ik vond dee les wel wat pittig, vooral de eerste 6 minuten hardlopen, maar ik moet er ook vaak even doorheen, want daarna ging het weer prima ^^                                                         

Heb gelijk het gevoel dat ik voor niks heb gelopen. 
 Wil hem alleen niet nog een keer lopen, maar kan er heel slecht tegen dat er bij die les geen vinkje staat. 
 probabeest schreef:Stacey, zo heb ik ze ook gekocht, stukje lopen op een korte baan, daar word ook een filmpje van gemaakt en dan door een computer geanalyseerd hoe je je voeten neerzet en daarop word dan een schoen geadviseerd.
Ik was volgens mij ook wel iets van tussen de €100 en €150 kwijt voor mijn schoenen maar moet zeggen dat ik tot nu toe ook nog totaal geen last heb van mijn benen of voeten tijdens het lopen.
Hier vanochtend les 25 gelopen, 5,95 km/9.2 km p.uur
Best lekker, had 1,5 week niet gelopen, ff te druk met andere dingen maar had ook echt wel weer ff zin om te lopen, heerlijk!
Ben heel benieuwd naar mijn volgende trainigsweek, ik zit nu bijna aan het einde van de eerste 5 km en het half uur aan een stuk lopen komt steeds dichterbij......
Daarna door met de 5 km gevorderd, trainingsschema bij evy al aangeschaft.

Ik kijk donderdag wel of ik hem alsnog ga doen of dat ik dan toch overga naar de volgende week.                                                         

mag toch hopen dat ik dan dik oven de 5 km uitkom  

Uiteindelijk zelf wat aangeklungeld en niet gewandeld en zo 4.8 km in 32 minuten afgelegd. Vond dat best knap van mezelf, dus afgelopen zaterdag weer zonder Evy gelopen. Dacht dat ik ruim boven de 5 km zat, maar had maar 4,1 km afgelegd. 
 Wel in 26 minuten. Dus was wederom best trots.