Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CarinaR schreef:Ik ken het storm. Ik heb wat huilend met mn dochter rondgelopen terwijl zij krijsend van de pijn tegen me aamgekropen lag.
Zij Had t gelijk na de geboorte, met een week of 6 kwam ik er achter. Met 14 maanden is ze er gelukkig overheen gegroeid.
Knuff hoor!
kwita schreef:CarinaR schreef:Ik ken het storm. Ik heb wat huilend met mn dochter rondgelopen terwijl zij krijsend van de pijn tegen me aamgekropen lag.
Zij Had t gelijk na de geboorte, met een week of 6 kwam ik er achter. Met 14 maanden is ze er gelukkig overheen gegroeid.
Knuff hoor!
jou berichtje aan ts geeft hoop hier kind 2 ....drama vooral in de nacht . toen aan de hypo allergene fles voeding en een wereld van verschil, de pepti is nog beter! (maar jou kindje is ouder )
Maar och arme ts en dochter, ik hoop dat het iets simpels is als een ander recept of zo.
Maar nicje87, zijn die druppels geen symptoom bestrijding ipv een oplossing van de oorzaak?
Resistance schreef:Is ze verder niet lactose intolerant ofzo? Dat het niet meer alleen melk is maar heftiger is geworden? Allergieën kunnen zich ontwikkelen...
egnie schreef:Wat fijn dat je de oorzaak hebt gevonden. Misschien een tip bij een volgende keer. Als je met iets nieuws begint geef dan eerst een klein beetje en kijk hoe ze reageert. Het zal je vast nog wel vaker gebeuren dat ze iets binnen krijgt waar ze niet tegen kan.
secricible schreef:Allergie en intoleranties blijft gewoon zo ontzettend super moeilijk. Bloedtesten zeggen niet alles, alternatieve opties kunnen hulp bieden, maar ook je nog veel verder laten verdwalen in allergieën en intoleranties die er helemaal niet zijn.
De beste manier blijft de eliminatie/provocatie methode. Los van of het een allergie is of een intolerantie of een ander naampje. Goed kijken naar de klachten en niet teveel tegelijkertijd veranderen. Bij twijfel (meerdere groepen tegelijk) uitsluiten en na een paar weken weer 1 voor 1 introduceren. Kijken, kijken, kijken (en bij jezelf, voelen voelen voelen, maar dat is voor een ander moeilijk natuurlijk)
Darmen zijn een mysterie, ook voor diegene die er voor geleerd hebben. Volg je gevoel vooral.