[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

velvetblack

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 00:21

Hahaha suus :') it's a datee

Ze zegt dat haar lippen natuurlijk zijn.. Hmm

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 00:23

Maar met morphe heb ik wel soms mijn bedenkingen, ze sponsoren ontzettend veel youtubers..
En bv het verschil tussen wat nikkie en tati er van vinden is toch bijzonder en nikkie word gesponserd en tati niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 00:29

Vond haar inderdaad niet geweldig om naar te kijken, maar de video was wel weer informatief, nooit zo mee bezig gehouden. En ik vertrouw ook echt altijd op Tati, als ik ook iets over een product wil weten check ik altijd eerst of zij het gereviewd heeft... moet zeggen dat ik Morphe ook nooit geprobeerd heb. :)

edit: Elke, doet MAC bij jullie ook dat je een bedrag betaalt, ze een full face bij je doen? :))

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 00:39

Heb ook de hele video gekeken en vond het zeker interessant en informatief.. Ze heeft wel een punt. Morphe ken ik wel, maar ook nooit geprobeerd. Nu ik dit extra stukje info heb en ook dat ze veel youtubers sponsoren, zou ik niet snel de reviews vertrouwen en het dus niet snel kopen.

Als Youtubers een product reviewen van een merk die hun sponsoren dan vertrouw ik hun mening eigenlijk meteen al niet. Ik zou dan ook niet Nikkie haar mening over Morphe vertrouwen. Ondanks dat Nikkie overkomt als een goudeerlijke meid, je weet het niet.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 00:57

Ik vond het vreselijk om naar te kijken maar nog verschrikkelijker om naar te luisteren. Ik heb een morphe palette, super blij mee. Geen idee wat ze allemaal in de review verteld want die kon ik echt niet af kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 01:02

Kort samengevat dat er een merk is en die doet aan private labelling wat inhoudt dat ze hun eigen product hebben maar deze kunnen andere merken ook 'kopen' met hun eigen merknaam erop. Ze noemde Drybar als voorbeeld - bekend van de Drybars, maar die hebben nu een lijn met haardrogers van een ander merk, maar hebben daar hun eigen merknaam op staan. Wat ze hier aangaf was dat Morphe hun producten enorm overeen komen met een ander bedrijf die aan private labelling doet alleen hebben ze een aantal dingen extra of minder. Was op zich heel interessant om wat over te horen! (hoop dat ik het een beetje goed heb samengevat :'))

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 01:05

Ah bedankt voor de uitleg!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 08:51

Maar goed... uiteindelijk is dat niets nieuws toch? Er zijn ontzettend veel producten waarbij het enige verschil de verpakking of het label is.
Kan me niet voorstellen dat dat met make up niet gebeurt.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 09:35

Klopt Shizzle, full face is mogelijk. Voor dat bedrag mag je dan producten uitzoeken

Ik kon het ook niet afkijken Kaygee. Op de een of andere manier ergerde ik me enorm aan haar. Plus ik gebruik geen Morphe.
Maar veel vloggers en bloggers worden betaald voor reclame, dus ik neem dat altijd met een korreltje zout

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 09:40

Wat kost full face Elke?

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 10:23

Zoooo ik ben weer bijgelezen! Even op wat dingetjes reageren:

Drunksheep: JOUW HAAR <3 <3 oh my god, waar heb je dit laten doen? Helemaal geweldig!

Elke: Wauw mooi zo'n natuurlijke look! Je zware looks zijn inderdaad heel gaaf en je komt overal wel mee weg volgens mij, maar je bent toch wel echt een natural beauty hoor :j

ElineS: Lastig als je wenkbrauwen al een bepaalde vorm zijn! Ik heb echt een verschrikkelijke wenkbrauwvorm van mezelf, en vroeger veeel te veel geplukt, maar ik heb op gegeven moment eens met een potlood getekend hoe ik mijn wenkbrauwvorm wil, alles eromheen weggeplukt, en sindsdien teken ik wat er 'over' is bij. Klinkt wat heftiger dan het is, maar de natuurlijke vorm bij mij werd hem niet, en dit was eigenlijk de enige manier voor mij toen. Als je je vorm wil behouden, en op zich vind ik je vorm niet lelijk, zou ik er vooral op focussen dat je de voorkant niet of minder invult, zo'n overloop vind ik zelf altijd al een heel verschil maken. :j

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 10:29

Full face applicatie is €60
30 minuten is €35. Dan wordt er bv gefocust op de huid / ogen

Alle bedragen zijn in te wisselen tegen producten

Dankje jodie <3

irisje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 11:43

Is iemand bekend met de foundation Chanel perfection Lumière Teint fluide?

En waar is het mogelijk om te bepalen welke kleur je nodig hebt bij deze foundation?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 11:52

Even naar de douglas gaan iris, dan kun je kleuren proberen. Willen ze je ook mee helpen.

Ik heb vandaag een natuurlijke look en ik ben er wel blij mee. Ik gebruik de blush van i heart en die is beter dan die van de Mac :=
Dus als er iemand nog een Mac blush zoekt, zal even de kleurnaam bekijken thuis maar t is roze.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 12:30

Jodie_ schreef:
Zoooo ik ben weer bijgelezen! Even op wat dingetjes reageren:

Drunksheep: JOUW HAAR <3 <3 oh my god, waar heb je dit laten doen? Helemaal geweldig!

Elke: Wauw mooi zo'n natuurlijke look! Je zware looks zijn inderdaad heel gaaf en je komt overal wel mee weg volgens mij, maar je bent toch wel echt een natural beauty hoor :j

ElineS: Lastig als je wenkbrauwen al een bepaalde vorm zijn! Ik heb echt een verschrikkelijke wenkbrauwvorm van mezelf, en vroeger veeel te veel geplukt, maar ik heb op gegeven moment eens met een potlood getekend hoe ik mijn wenkbrauwvorm wil, alles eromheen weggeplukt, en sindsdien teken ik wat er 'over' is bij. Klinkt wat heftiger dan het is, maar de natuurlijke vorm bij mij werd hem niet, en dit was eigenlijk de enige manier voor mij toen. Als je je vorm wil behouden, en op zich vind ik je vorm niet lelijk, zou ik er vooral op focussen dat je de voorkant niet of minder invult, zo'n overloop vind ik zelf altijd al een heel verschil maken. :j

Ja, ik heb ook veel te veel geplukt vroeger en niet in de juiste vorm, maar hé, onwetendheid. Ik probeer ze nu ook in een bepaalde vorm te laten groeien. Hier en daar komen er haartjes, maar de rest blijft kaal. Ik teken ook de vorm die ik wil, dat omlijn ik, pluk eventueel alles buiten de lijn weg en kleur het dan in. Maar als ik te ver buiten mijn natuurlijke lijnen ga om die ronding te voorkomen dan word mijn wenkbrauw veel te dik. Ik kan het dan wel dunner plukken zodat ik beter kan tekenen, maar dan ziet het er zonder make-up al helemaal niet uit.

Die overloop klopt, vind ik ook mooi, alleen ik krijg dat maar niet voor elkaar, niet goed. Soms wel, maar heel vaak niet.

Gebruikt iemand hier de Wunderbrow? Ik hoor daar veel goede dingen over, maar vraag me af of het wel echt werkt.

@Jolien: Kun je mij de kleurnaam en de prijs opsturen in PB. Ik ben nog op zoek naar een leuke roze blush die wat langer goed blijft zitten dan de blush die ik nu heb.

@Iris: Ik ben niet bekend met die foundation, maar voor kleurbepaling zou ik naar de Douglas gaan. Weet ze even niet waar je anders heen kunt. Je, je hebt wel de DA etc, maar bij Douglas zijn ze iets beter met kleurbepaling denk ik. Hoewel je daar ook maar net de goede moet treffen.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 14:11

M'n JS is in Amsterdam *\o/*

Iris, ga naar een ICI of Douglas voor kleur bepaling, laat van alles aanbrengen en loop naar buiten met een handspiegel om te checken of de kleur daar ook goed is.

M'n neppe LC zijn ook al verstuurd maar daar geen code van gehad dus hopelijk krijg ik die volgende week al.. Optimistisch he :')

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 14:31

Heb trouwens net ook maar even een aantal van jullie toegevoegd op Snapchat (ilse0511)
Elke, heb jij ook snapchat? Heb jou nog niet volgens mij en ben wel fan van je :o

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 14:38

Oja dat wou ik inderdaad nog doen. Ik ben lienzeke op snapchat :D
Begin langzaamaan wat actiever te worden daar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 14:39

Tytonidae schreef:
@Drunksheep, wat is je nieuwe haarkleur gaaaaaf! Love it! :D Past ook echt mooi bij je huidskleur vind ik! :)

@Emmaa_ Zou je zeggen dat Servaas echt de beste kapper is in Utrecht? Ben nog opzoek naar een degelijke kapper en vind het niet erg om er een stukje voor te moeten reizen als de kapper het echt waard is! :)

Ik vind het wel een fijne kapper ja, maar ga er lang niet altijd naartoe. Heb m'n haar al super lang niet laten knippen omdat ik het echt weer even lang wil laten groeien na mijn bleek-avontuur. Vind het gewoon een mooie salon dus het voelt altijd alsof ik mega gepamperd word :') Als ik centen heb ga ik trouwens altijd naar Rob Peetoom in de binnenstad trouwens, dat vind ik echt absoluut de beste kapper in Utrecht

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 16:41

Oh ja leuk, snapchat.

Edit: Pb mij ook maar even voor m'n naam, dan staat het niet zo open. Smart girlsss.

Heb al wel een aantal toegevoegd.
Laatst bijgewerkt door Oyeru op 08-05-16 16:49, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 16:42

Jullie kunnen mij toevoegen op emmaa-w, maar ik post vooral idiote filmpjes/foto's van mijn katten en alcohol :') Oh en idioot veel selfies :+

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 16:45

Haha ik ook, vooral heeel veel gebruik van snapchat filters en m'n katten komen dagelijks langs. Oh en m'n eten :') PB even voor m'n gebruikersnaam, ben toen zo stom geweest om voor + achternaam te doen en die zet ik liever niet op een openbaar forum.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 16:45

Eten, alcohol en selfies. Perfect hahaha :')

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 16:46

Klinkt als een standaard weekend to me! :D

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 16:55

Wow Friemel wel mooie krullen heb je nu !!! Ondanks al die extra haarproducten, ik vind het er mooi uitzien.