Ze zegt dat haar lippen natuurlijk zijn.. Hmm
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jodie_ schreef:Zoooo ik ben weer bijgelezen! Even op wat dingetjes reageren:
Drunksheep: JOUW HAAR![]()
oh my god, waar heb je dit laten doen? Helemaal geweldig!
Elke: Wauw mooi zo'n natuurlijke look! Je zware looks zijn inderdaad heel gaaf en je komt overal wel mee weg volgens mij, maar je bent toch wel echt een natural beauty hoor
ElineS: Lastig als je wenkbrauwen al een bepaalde vorm zijn! Ik heb echt een verschrikkelijke wenkbrauwvorm van mezelf, en vroeger veeel te veel geplukt, maar ik heb op gegeven moment eens met een potlood getekend hoe ik mijn wenkbrauwvorm wil, alles eromheen weggeplukt, en sindsdien teken ik wat er 'over' is bij. Klinkt wat heftiger dan het is, maar de natuurlijke vorm bij mij werd hem niet, en dit was eigenlijk de enige manier voor mij toen. Als je je vorm wil behouden, en op zich vind ik je vorm niet lelijk, zou ik er vooral op focussen dat je de voorkant niet of minder invult, zo'n overloop vind ik zelf altijd al een heel verschil maken.
Tytonidae schreef:@Drunksheep, wat is je nieuwe haarkleur gaaaaaf! Love it!Past ook echt mooi bij je huidskleur vind ik!
![]()
@Emmaa_ Zou je zeggen dat Servaas echt de beste kapper is in Utrecht? Ben nog opzoek naar een degelijke kapper en vind het niet erg om er een stukje voor te moeten reizen als de kapper het echt waard is!