KarinX schreef:Huertecilla schreef:
Zijn
haha oepsie! ik zie het op je profiel inderdaad![]()
![]()
En WAT een kwali-tijd samen met mijn zoon.
Ik hou hem ook regelmatig ILLEGAAL

Door dat extra geleerde heeft hij van zijn 13de al een bijbaantje. Dat is wederom illegaal en daardoor noodgedwongen zwart en wederom leert hij heelveel meer van leven en maatschappij dan hij op school doet.
De tijd die onder de vleugels van zijn

Door die 'kinderarbeid' in balans met school, thuisscholing is hij en heerlijk kind en heerlijk zelfstandig/verantwoordelijkheidsbewust.
Het is een normaal joch, niets bijzonder intelligent, maar hij spreekt wel 3 talen goed en een 4e een beetje. Bijvoorbeeld.
Oh en hij heeft met 13 leren autorijden. Ilegaal maar oh zo veilig en handig in noodgeval.
We wonen heel bewust hier op het 'platte' land in de bergen

In NL zou ik de grootst mogelijke problemen met de onderwijsinspectie, politie, kortom Staat hebben over goed opvoeden van mijn eigen zoon

Ondertussen zouden we er nog steeds graag een 'ouder' BIJ hebben. Meer handen maken nu eenmaal lichter werk en meer denkramen maken beter doordachte keuzes.
@Verootje: vader, man heeft ook dat recht

In het kader van deze draad zou een man/vader ook bewust alleenstaand ouder kunnen zijn. Wetenschappelijk onderzoek naar kwalitei van ouderschap heeft als verrassend resultaat aangetoond dat mannen het beter doen als alleenstaande ouder dan vrouwen.
Voor de slechte begrijpers: Dat is gemiddeld/modaal/opgeteld en NIET op elk individu van toepassing