Dag 10 zit erop. Zonder problemen. Krijg alleen beetje last van slechte motivatie. Vind 't niet echt leuk meer om te doen. Zo eentonig. Haha. Maar even doorzetten nog zijn op 1/3e
Ik heb dag 8, rustdag. Vandaag ook maar ff geen crosstrainer. Voelde gisteren met lopen steeds een steek in mn enkel. Vanochtend rustig met de hond gelopen en toen voelde ik het nog steeds. Dus maar ff rustig aan
Ga nog even met mijn man door, die moet nog paar dagen, dus doe ik zijn dagen mee zeg maar. En daarna willen we de springtouw gaan doen. Heb daar alleen nog geen fijne app voor gevonden, dus denk dat ik dat schema gewoon uitprint.
Verder wil ik de buikspieren wel bij gaan houden, anders is alles voor niets geweest.
Hier dag 6 gehad, ook nog wel prima te doen. Mijn buik doet wel altijd !#$@$% veel pijn in het begin, bij de sit-ups, maar de andere oefeningen gaan daarna wel oké. Hier ook nog geen spierpijn gehad.
Dag 7 weer gedaan. Had vandaag echt geen zin maar goed, braaf mijn oefeningen gedaan . Die crunches blijven wel echt pittig en ik twijfel ook echt of ik ze goed uitvoer....
De situps, chrunches, en leg raises gaan me nog makkelijk af (dag 7). Maar planken vind ik echt heel zwaar. En dan niet eens perse in m'n buik, maar vooral m'n rug, benen, en armen.. Zou ik iets fout doen?
Ik vind juist chrunches het meest zwaar. Met de leg raises moet ik goed mijn rug recht houden. Vandaag een rustdag heb net al pittig getraind bij de sportschool.
Ik ben behoorlijk benieuwd of het ook ergens mee helpt bij het paardrijden eigenlijk ik ga pas weer vrijdag paardrijden (2,5 week niet gereden). Ben benieuwd Ik ga nu nog crunches en sit ups doen, oeps!
spatter
Geplaatst: 11-02-16 12:22
Dag 9 vandaag en voelde vooral mijn bovenbenen, die bleven even nabranden. Buikspieren blijken onder mijn vetbuik, nog niet zo slecht te zijn, nergens last van.
Ik ga even een dag omdraaien.. vandaag rustdag in plaats van morgen. Ik voel me echt beroerd. Misselijk enzo. Heb net even wat sit ups geprobeerd maar dat ging m echt niet worden. Even vroeg mn bed in en morgen nieuwe kans.