Meer lange meiden op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ymor

Re: Meer lange meiden op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 03:28

Ik ben altijd in voor een meetng! Wat gaan we doen? Shoppen?!

Amberr09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:17

Ymor schreef:

Ik ook!

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:25

Hebben jullie dat ook wel eens op openbare plekken waar je voor en achter elkaar moet gaan zitten (bijvoorbeeld een theater, pretpark, wedstrijd etc) Dat mensen dan heel boos omkijken zo van "Hou je benen bij je?". Ik kijk dan ook echt zo terug van "Verder naar achteren kán ik ze niet houden".

karinsd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:31

Pearlx schreef:
Hebben jullie dat ook wel eens op openbare plekken waar je voor en achter elkaar moet gaan zitten (bijvoorbeeld een theater, pretpark, wedstrijd etc) Dat mensen dan heel boos omkijken zo van "Hou je benen bij je?". Ik kijk dan ook echt zo terug van "Verder naar achteren kán ik ze niet houden".

ja dat ken ik :j

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:39

Ik was in april bij een concert. En de meiden achter me waren gewoon schaamteloos hardop aan het praten met elkaar over dat ik in hun beeld stond en dat ze zo niks konden zien en dat mn oksels stonken.

Kan ik niks aan doen dat jij zo klein bent dat je met je gezicht precies in mijn oksel staat _O- _O-

plus, volgens mij zweet iedereen als de * bij een concert, en tja, deo mag niet mee :o

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 12:14

Ik was in Barcelona in de metro... Spaanse vrouwen zijn niet zo groot. Ik had ze soms echt letterlijk onder m'n oksel :')

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 12:27

Ik heb altijd als ik bij een voorstelling of wat dan ook ben, ga ik altijd lekker vooraan staan :') Die blikken van die 'kleine' mensen... Alsof ze je rauw lusten _O-

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 12:28

Amberr09 schreef:
Ymor schreef:

Ik ook!

Ik stem ook mee! Nog nooit een meeting gedaan op Bokt, maar dit lijkt me echt leuk! *\o/*

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 13:29

Ik was een keer op stap in Groningen, een of ander smurfenmeisje liep telkens tegen me aan te duwen omdat ze ruimte wilde. Ik duwde telkens terug. Frustratie liep op en we draaiden ons tegelijk om. Ze rende meteen heel hard weg. En ik ben niet eens agressief. :?

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 13:48

Janine1990 schreef:
Ik was een keer op stap in Groningen, een of ander smurfenmeisje liep telkens tegen me aan te duwen omdat ze ruimte wilde. Ik duwde telkens terug. Frustratie liep op en we draaiden ons tegelijk om. Ze rende meteen heel hard weg. En ik ben niet eens agressief. :?

Ik denk dat lange mensen er agressief uit zien :') }:) }:) }:)

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 13:52

Ik kreeg ooit in een menigte steeds paraplu's van andere in mijn gezicht/ogen geduwd. Dus ik riep op een gegeven moment "AUW" draait een heel erg nors oud mannetje zich om en snauwt: "Dan moet je maar niet zo lang zijn!!!!"

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 13:54

Pearlx schreef:
Ik kreeg ooit in een menigte steeds paraplu's van andere in mijn gezicht/ogen geduwd. Dus ik riep op een gegeven moment "AUW" draait een heel erg nors oud mannetje zich om en snauwt: "Dan moet je maar niet zo lang zijn!!!!"

-O-
Wat een asshole!!!!

Zo moest ik eens mee naar de kerk, zat ik voor oudere mensen en ik hoorde ze gewoon zeiken terwijl ik nog zat dat ze niets konden zien. _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:(
En met staan was het helemaal feest... Ben ik nog steeds pissig over.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 15:23

Janine1990 schreef:

HAHA zo herkenbaar!
Zo'n wijfie zat mij de heletijd met haar elleboog tegen mijn onderrug te stoten. Op een gegeven moment werd ik het echt zat en draaide me om met de vraag of ze aub wou stoppen, gewoon heel beleefd. Toen ze omkeek brak ze bijna d'r nek zover ze omhoog moest kijken en ik en een vriendin (die 1.78 of zo is) moesten zo hard lachen dat dat wijfie rood aanliep en ergens anders ging staan met d'r vrienden. :')

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 17:03

Haha heerlijk die uitgaansverhalen! En inderdaad heel herkenbaar.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 20:09

Ymor schreef:

Midgetgolf ~~}>

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 20:10

hahahaha allemaal rugpijn aan t eind van de dag :')

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 21:07

Adindaa schreef:
Ymor schreef:

Midgetgolf ~~}>

Ik ga liever voor basketballen :)*

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 21:18

Anoniem schreef:
Ik ben 1,78 maar wat te klein voor dit topic denk ik haha. Al mijn vriendinnen zijn 1,50/1,60 m dus als ik naast hen sta word ik vaak als reusachtig bestempeld, terwijl dat in werkelijkheid dus hartstikke meevalt.

Proest! Ik ben 1.84 en heb ergens gewerkt met vriendin van me die rond de 1.56 is, we waren het hilarisch duo.
Ik met te korte broekspijpen (bedrijfs kleding) zij met opgevouwen pijpjes.

En jup.. ik ben pony ruiter.. (overigens per ongeluk zo gekomen, ik zoek elke keer groot paard, maar dat lukt niet zo).

Oh en ik ben oud, dus ben allang blij dat er nu zoveel lange meiden zijn, val stukken minder op dan vroeger en durf nu gewoon paar hakken aan te trekken.

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-15 21:21

Wow holy mowly!
Ik ben ook even een paar dagen niet op bokt en gelijk 12 pagina's :wow:
Echt super leuk om te zien dat er zo veel lotgenoten zijn! :D Dacht echt dat ik 1 van de weinige was haha.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 21:23

Carr_friesje schreef:
Wow holy mowly!
Ik ben ook even een paar dagen niet op bokt en gelijk 12 pagina's :wow:
Echt super leuk om te zien dat er zo veel lotgenoten zijn! :D Dacht echt dat ik 1 van de weinige was haha.

Nee, joh!! bergen lange mensen tegenwoordig, we zijn bijna normaal!!! :+

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 22:07

In de kop van Noord Holland barst het van de lange meisjes, gelukkig voor mij.
Maar als ik dan een keer in Drenthe ben, voel ik me echt uit de kluiten gewassen :').

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 22:12

Adindaa schreef:
Maar als ik dan een keer in Drenthe ben, voel ik me echt uit de kluiten gewassen :').

Ik kom dus uit drenthe, en ik ken vrij veel mensen, maar ken maar 1 iemand die iets groter is als mij :+
Mijn moeder, zus en vriendinnen zijn allemaal kleiner en ben het grootste meisje in klas 4.. :P

Vandaar dat ik mij ook heul groot voelde met mijn 1,75 maar dat valt zoals ik het nu lees best mee..

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 22:16

SindyKaya schreef:
Adindaa schreef:

Ik kom dus uit drenthe, en ik ken vrij veel mensen, maar ken maar 1 iemand die iets groter is als mij :+
Mijn moeder, zus en vriendinnen zijn allemaal kleiner en ben het grootste meisje in klas 4.. :P

Vandaar dat ik mij ook heul groot voelde met mijn 1,75 maar dat valt zoals ik het nu lees best mee..

dan ik* :))
1.75 valt wel mee, is mooie lengte toch? :)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 22:18

Sorry :o

Ben er nu opzich wel blij mee, maar als je alleen maar de grootste bent in je omgeving ben je wel eens blij dat je iemand tegen komt die iets groter is :)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 22:20

Dat is waar :j
Met 1.81m ben ik een van de langere meiden in de omgeving hier. Veel langere op school, maar nog veel meer kleinere. In 'mijn wereld' is 1.75m gemiddeld :P