Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pearlx schreef:Hebben jullie dat ook wel eens op openbare plekken waar je voor en achter elkaar moet gaan zitten (bijvoorbeeld een theater, pretpark, wedstrijd etc) Dat mensen dan heel boos omkijken zo van "Hou je benen bij je?". Ik kijk dan ook echt zo terug van "Verder naar achteren kán ik ze niet houden".
Janine1990 schreef:Ik was een keer op stap in Groningen, een of ander smurfenmeisje liep telkens tegen me aan te duwen omdat ze ruimte wilde. Ik duwde telkens terug. Frustratie liep op en we draaiden ons tegelijk om. Ze rende meteen heel hard weg. En ik ben niet eens agressief.
Pearlx schreef:Ik kreeg ooit in een menigte steeds paraplu's van andere in mijn gezicht/ogen geduwd. Dus ik riep op een gegeven moment "AUW" draait een heel erg nors oud mannetje zich om en snauwt: "Dan moet je maar niet zo lang zijn!!!!"
Janine1990 schreef:Ik was een keer op stap in Groningen, een of ander smurfenmeisje liep telkens tegen me aan te duwen omdat ze ruimte wilde. Ik duwde telkens terug. Frustratie liep op en we draaiden ons tegelijk om. Ze rende meteen heel hard weg. En ik ben niet eens agressief.
Anoniem schreef:Ik ben 1,78 maar wat te klein voor dit topic denk ik haha. Al mijn vriendinnen zijn 1,50/1,60 m dus als ik naast hen sta word ik vaak als reusachtig bestempeld, terwijl dat in werkelijkheid dus hartstikke meevalt.
Adindaa schreef:In de kop van Noord Holland barst het van de lange meisjes, gelukkig voor mij.
Maar als ik dan een keer in Drenthe ben, voel ik me echt uit de kluiten gewassen.
SindyKaya schreef:Adindaa schreef:In de kop van Noord Holland barst het van de lange meisjes, gelukkig voor mij.
Maar als ik dan een keer in Drenthe ben, voel ik me echt uit de kluiten gewassen.
Ik kom dus uit drenthe, en ik ken vrij veel mensen, maar ken maar 1 iemand die iets groter is als mij
Mijn moeder, zus en vriendinnen zijn allemaal kleiner en ben het grootste meisje in klas 4..
Vandaar dat ik mij ook heul groot voelde met mijn 1,75 maar dat valt zoals ik het nu lees best mee..