Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maris schreef:WillBokkers schreef:Verilis Aleppo zeep
Of zelf maken, dat heb ik laatst gedaan!
Daar was ik mijn haren mee. Maar die vind ik niet " vol" en romig aanvoelen hoor. En ook niet lekker ruiken , jij wel ?
Maris schreef:Marseille zeep is vaak met palmolie en wordt ook anders gemaakt geloof ik ??? Iemand hier die werf zeep gebruikt toevallig ?
Zelf maken klinkt super leuk, maar dat is toch helemaal niet eenvoudig ? Of heb je het met kant en klare zeep gemaakt en niet met loog etc ?
magda_90 schreef:Heb je een recept als voorbeeld?
Maris schreef:En, hoe gaat het met de zelf gemaakte zeep ? Is hij al in gebruik ?
magda_90 schreef:Goedemorgen, vraagje mbt opslag van blokken zeep. Op mijn werk moet ik wel eens douchen en daarvoor heb ik Aleppo zeep, handig voor haar, gezicht én lichaam. Maar waar ik thuis een handig luchtig rekje heb waar ie kan drogen, is dat op het werk moeilijker. Ik heb nu een bakje met deksel die ik open kan laten in mijn kluisje en sluit zodra het blok droog is. Maar dat duurt wel lang ondanks dat ik al een klein stukje daar heb liggen. Weet iemand wellicht nog iets om het luchtiger te kunnen laten drogen? Of een handiger bakje?
magda_90 schreef:Dat is een goed idee. Direct zal dat niet lukken maar wellicht wel met zo'n haakje aan een zuignap. Even puzzelen.
Wat voor een zakje heb jij?