Hoe bewaren jullie je shampoobar?
Ik heb hem in zo'n vierkant tinnetje maar vind het zo irritant dat hij zo ontzettend zacht wordt en helemaal uit elkaar brokkelt..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Drunksheep schreef:Ik kom me hier ook meldenheb nu 6 lege verpakkingen en ga dinsdag naar Lush, dus kan er 5 inleveren voor een gratis masker jeej.
Citaat:Zwarte potjes en plastic flessen
Wanneer je 5 schone verpakkingen* naar een van onze winkels terug brengt mag je een gratis vers gezichtsmasker uitzoeken! Wij zorgen ervoor dat het plastic op een verantwoorde manier worden gerecycled.
(Dit geldt voor onze zwarte potjes en verpakkingen van bijvoorbeeld shampoo, douchegel en bodylotion. Kleine testerpotjes, glazen potjes van lipscubs en verpakking van lippenbalsems tellen niet mee). Let op: deze regeling is anders in België, daar kun je alleen de zwarte potten inleveren.
Drunksheep schreef:Dit staat letterlijk op de site:Citaat:Zwarte potjes en plastic flessen
Wanneer je 5 schone verpakkingen* naar een van onze winkels terug brengt mag je een gratis vers gezichtsmasker uitzoeken! Wij zorgen ervoor dat het plastic op een verantwoorde manier worden gerecycled.
(Dit geldt voor onze zwarte potjes en verpakkingen van bijvoorbeeld shampoo, douchegel en bodylotion. Kleine testerpotjes, glazen potjes van lipscubs en verpakking van lippenbalsems tellen niet mee). Let op: deze regeling is anders in België, daar kun je alleen de zwarte potten inleveren.