Ben al tijdje aardig zuinig, noodgedwongen. Maar dat gaat me nog goed af! Eigenlijk niks wat ik echt wil hebben. Koop nu alleen als vervanger als iets op is. Scheelt me wel een heleboel geld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
adecuada schreef:Hmm beetje jammer dat het zo duur is om Kat von D online te bestellen bij Sephora.
Zou een "groepsbestelling" niet interessant zijn?
Of is het net als bij Victoria's Secret dat hoe hoger het orderbedrag is, hoe hoger de invoerkosten e.d. worden?
Suus, had je die MAC verpakking nog ontvangen?
adecuada schreef:Hmm beetje jammer dat het zo duur is om Kat von D online te bestellen bij Sephora.
Of is het net als bij Victoria's Secret dat hoe hoger het orderbedrag is, hoe hoger de invoerkosten e.d. worden?
Emmaa_ schreef:adecuada schreef:Hmm beetje jammer dat het zo duur is om Kat von D online te bestellen bij Sephora.
Ik heb er ook wel eens aan gedacht om dat te opperen. Mijn tattoo liner is ook op en ik wil ook heel graag een nieuweIk heb alleen zelf geen creditcard dus kan alleen mee bestellen met anderen