Het was erg intensief (en weinig slaap) maar ik denk dat je 24 uur niet met een 3-dagen of week skirm kunt vergelijken. Wij wisten van te voren al dat we de nacht grotendeels zouden doorhalen. We gingen juist ook vanwege de nachtskirm. (jammer genoeg niet iedereen, want begin van de nacht waren we nog met 50% en later nog maar 25% van alle deelnemers) En die is erg goed bevallen. Ik heb dan ook erg veel voordeel van mijn goede nachtzicht. En onze camo deed het erg goed in de nacht!!!
We hebben heel even getwijfeld of we naar de the dirty few dirty skirm zouden gaan over 2 weken (is 3 dagen). We krijgen het niet geregeld met de kids, maar als we zouden gaan, dan zouden we heel erg goed gaan plannen wanneer we onze slaap zouden halen en wanneer we een nachtje zouden doorhalen. Je red het gewoon niet zoveel nachten zonder slaap 
Maar ik was wel erg blij dat ik mijn baby-amoeba erbij had.... ik had het niet gered om mijn 416 ook nog de hele nacht te dragen. Dat is mij vies tegen gevallen.
Ik had gister spierpijn.... moet nog even opzoeken waarvoor je die spieren gebruikt. Manlief heeft me even gemarteld (gemasseerd) en was ook verbaast dat juist die spieren/pezen (ook bij hem) zo veel gebruikt werden. Vandaag voel ik mijn handen/armen.