Hevige pijnklachten ondebuik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-15 18:36

Ik heb zowel directrice als jobcoach een mail gestuurd met kort daarin mijn voorstel en de vraag morgen gezamenlijk even contact te hebben om het even duidelijk te krijgen.
Hoop dat directrice schappelijk is en ermee akkoord gaat. Meer kan ik nu gewoon niet bieden.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 09:35

Directrice geeft aan begrip te hebben voor de situatie, me veel sterkte en beterschap te wensen en mijn verzoek morgen mee te nemen in het overleg met HR en mijn Jobcoach :=
Spannend dus... Hoop dat ze akkoord gaan en ik toch uiteindelijk mijn contract krijg.

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Re: Hevige pijnklachten ondebuik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 07:09

Hoe gaat t nu met je?
Vandaag gesprek, toch? Succes!

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 08:35

He Quir,

Het gaat wel. Gisteren was een niet zo'n goede dag. Toch een hele middag van half 12 tot half 5 thuis gewerkt.
Heb wel bezoek gehad van mijn zusje en het baasje van mijn verzorgpony's dat was dan wel weer leuk!
Hopelijk vandaag een betere dag! Zit nu weer braaf achter mijn werk laptop.

Hoe gaat het met jou? Jij had ook niet zulke goeie dagen he :(:)

Klopt gesprek is vandaag. Vrijdag mailde HR nog dat ze me het laatste kwartier erbij wilde hebben. Gisteren appte mijn Directrice dat ze mijn verzoek om thuis te werken mee zou nemen en me zou bellen.
Ik heb HR gisteren nog gemaild of ik toch nog moest komen want dan regelde ik vervoer. Maar dat wilden ze toch liever niet i.v.m. mijn gezondheid. Begrijpelijk maar ook wel moeilijk want kan mijzelf niet verkopen of verdedigen.
Ik moet het maar op me af laten komen! Na half 1 word ik iig gebeld.
Laatst bijgewerkt door bowena_84 op 09-06-15 08:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 08:38

Spannend.
Ik zal voor je duimen!

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 08:40

Dankjewel Hannanas!
Ik heb me stiekem al op het ergste voorbereid :=

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 09:34

Spannend inderdaad! Ik hoop dat ze een beetje eerlijk tegenover je zijn en je voorstel inderdaad mee nemen, beetje geluk kun je nu wel gebruiken!

Inderdaad ook niet zo'n goede dagen, gisteren zelfs heel slecht. Donderdag ochtend om kwart voor 7 in t ziekenhuis zijn voor de operatie, mag als eerste. En t is voor ons bijna 2 uur rijden met de auto, pff.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 16:17

Helaas helaas :n
Maandag willen ze met mij lunchen en mag ik al mijn spullen inleveren. Ze vinden het 'risico' te groot en kunne nu niet op mij 'bouwen'.
Ik ben dus weer werkeloos....
Godzijdank heb ik mijn Wajong nog... Nu eerst maar beter worden en dan maar weer op naar een nieuwe uitdaging.

Ik vind het maar knudde allemaal.
Mijn jobcoach heeft nog steeds geen contact met mij opgenomen, heb haar al geappt en gebeld, geen gehoor.
Ik ben toen maar zelf in gang gegaan. Heb mijn arbeidsdeskundige op de hoogte gesteld en het UWV gebeld.
Ik heb HR vezocht om een korte referentiebrief (geen probleem gelukkig) en een ontslagbrief voo naar het UWV. Wat ik mij daarbij voorstelde en wat daar in moest :roll: _-:(
Haar verteld wat ze erin moest zetten en gezegd dat er spoed bij zit want het wijzigingsformulier moet vóór vrijdag binnen zijn, anders krijg ik eind deze maand de helft minde uitkering :=

Wat een spanning :x
Ik heb iig wel besloten als ik hersteld ben eerst vrijwilligerswerk te gaan doen en vanuit daar weer te gaan kijken naar betaald werk. Even druk van de ketel.
Dit kortgesloten met arbeidsdesk. en me aangemeld bij de centrale.

En nu ga ik me echt focussen op mijn gezondheid en herstel!

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 16:28

Poeh wat naar zeg. Nu eerst snel op knappen en beter worden, hopelijk dan snel weer aan t werk.

Komt er wel nog even lekker er bij zeg. Vind t heel naar voor je. Veel sterkte.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 19:32

Ik ben er wel verdrietig om maar doe er niet veel aan :n
Koppie omhoog en weer verder :)

Hoe gaat het nu met jou?

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:31

bowena_84 schreef:
Ik ben er wel verdrietig om maar doe er niet veel aan :n
Koppie omhoog en weer verder :)

Hoe gaat het nu met jou?

Dat is ook wel zo, goede instelling! :)

Ik heb mijn dag helemaal niet vandaag. Pff, niks binnen kunnen houden (avondeten is beetje gelukt gelukkig) en ongelooflijk veel pijn. Nog één dag volhouden! Nu met lading slaap pillen naar bed.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 22:37

Ach meid wat naar :(:) Hopelijk kom je de nacht en morgen door! Ik hoop dat de pilletjes en pijnstillers aanslaan. Als ik ook maar iets kan doen om je morgen door de dag heen te slepen staat mijn pb box open!

Ik had vandaag ook weer een zeer pijnlijke dag, vervelend als je geen houding meer weet te vinden :(
Morgen naar de anesthesist, ook best spannend.
Daarna kijken naar een scooter want door de inkomens terugval kan ik mijn autotje niet aanhouden. Heb een mooie op het oog en paps gaat gelukkig mee :)
En dan maar weer lekker de bank op met mijn poezen dames <3

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 23:12

Ach jeetje.
Mag ik even zeggen dat ik stiekem er van overtuigd ben dat je blij moet zijn dat het stopt bij deze werkgever?
Ik ken natuurlijk alleen jouw kant.
Maar een werkgever die op deze manier met jou om gaat en het zo kil en koel afhandelt vind ik ver beneden peil en de goodwill en hersens tonen van een verrekte drol.

Laat je niet kisten.
Je wilt enorm graag, (maar niet meer zo over je grenzen gaan hoor!) en heb zin in leren en ervaring kweken en dat is het belangrijkste.
Als jouw buikie weer in orde is mag de volgende werkgever in z'n handjes knijpen met jou!

Heel veel beterschap!

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-15 14:33

Dankje Hannanas :o Doet me wel goed om te horen!

Ik ben stiekem ook wel opgelucht := Weer even de tijd in mijzelf steken.
Ik ben nog het een en ander aan het regelen zodat ik na mijn operatie even nergens mee aan hoef te denken!
Vanochtend bij de anesthesist geweest, daar een fijn inleidend gesprek gehad. Weet nu nog wat bete wat me te wachtend staat en ik krijg een fijn pilletje voor de narcose.

Ik heb dinsdag ochtend nog een intake gesprek bij een fantastisch bedijf die vrijwilligers plaatsen bieden aan mensen met een beperking. Hier zou ik misschien vanaf augustus aan de slag kunnen.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:43

Fijn dat t gesprek bij de anesthesist fijn gegaan is. Dat pilletje (diazepam/valium denk ik?) Helpt meestal heel erg goed, vaak slaap je al half voor je op de OK ligt. Hihi. Tenzij je heel erg nerveus/zenuwachtig bent, dan maakt t je wel heel rustig.
Ik vind m altijd vervelend, omdat ik alles veel te interessant vind, haha.

Gaat dezelfde anesthesist ook de operatie doen? :)

Weet je ook wat voor narcose je gaat krijgen? Spannend hoor!

Ben benieuwd hoe de intake dinsdag gaat, dat zou wel heel erg fijn voor je zijn zeg! Ik ga voor je duimen!

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-15 14:54

Ik hoop dat ik al ver weg ben als ze bezig gaan met het infuus := Ik hoef er echt niets van mee te krijgen :o Ik was al tijdens het gesprek aan het hypeventileren :+ Nu doe ik dat bijna constant, maar ik vind het echt zoo spannend!

Dezelfde anesthesist gaat ook de operatie doen ja. Ik weet niet welke narcose, alleen dat het via infuus gaat. Gelukkig ben ik retegoed te prikken dus dat komt wel goed.

Het zou mooi zijn als ik bij dat bedrijf terecht zou komen, ik ben er helemaal lyrisch over! http://detwee.gezusters.org/

Hoe gaat het met jou Quir?

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 15:08

Scheelt wel veel als je makkelijk te prikken zijn, bij de anesthesie kunnen ze heel erg goed prikken! Infuus zit vaak er zo in.

Ik ben extreem moeilijk te prikken, eerste keer lukte het helemaal niet en hebben ze me onder narcose gebracht met gas en onder narcose is ze t uiteindelijk wel gelukt (wel rot plek binnen kant van onderarm net onder de elleboog. Dus als je t echt niet wil, kan je vragen of ze t zo willen doen. :)

Mij kunnen ze nu niet meer met gas doen, omdat ik daar niet tegen kan. Dus ik hoop dat ze t infuus er morgen wel in krijgen. Laatst hebben ze 9 keer geprikt voor ze goed zaten. :')
Maar goed, gelukkig geef ik verder niet zoveel om. Bij de trombose dienst moesten ze eigenlijk ook altijd meerdere keren prikken. En dan word ik ook nog ongelooflijk snel blauw. :') hahaha

Is ook spannend hoor! Pilletje zal je goed helpen! En de mensen op de anesthesie ook, altijd hele leuke en vriendelijke mensen die je goed geruststellen!
Heb je een leuke anesthesist? Dat scheelt ook heel erg veel! De mijne praat aan een stuk door en continue grapjes maken, haha. Wel fijn. Ik vroeg ook wat alles was en hij legde t allemaal uit een liet Alles zien, dat vond ik heel leuk. :)

Super leuk als je daar terecht mag komen zeg! Ga echt hard voor je duimen, je verdiend t!

Mij gaat t niet zo geweldig, ik heb hoge druk klachten én lage druk. Enorm verwarrend en ik word er echt gek van. :(
Morgen ochtend gaat de drain eruit, ik was niet echt zenuwachtig meer, maar nu toch wel een beetje... straks alleen nog wat soep eten en dan nuchter blijven! Mijn buik is op dit moment echt een hel, altijd al veel problemen mee... maar nu met die antibiotica, pff.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 09:04

Ik wil je niet flauw maken, maar ze prikken je van te voren wel een infuus ivm narcose e.d. En ja, het is heel even een k*tprik, maar daarna voel je er niks meer van. Succes!

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-15 09:35

Aii wat vervelend dat je zo moeilijk te prikken bent Quir, lijkt me al helemaal geen pretje!
Ik heb je nog een pbtje gestuurd, ik hoop dat alles goed gegaan is. Ben flink beroers geweest maar heb de hele tijd aan je gedacht!
Ontzettend fijn en lief dat je zo met me meedenkt en voelt! Het kaarsje brand nog voor je!

Ik heb de prik al eens gehad leffroi, toen kreeg ik verdovingsspul op mijn hand en heb ik het bijna niet gelukt. En ach het is maar even toch! Even bikkelmodus aan haha. Dankjewel :)

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 10:39

Ik lees een tijdje meee.

Ik wens je veel sterkte.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-15 13:36

Dankjewel Deugenietje :) Voelt fijn dat mensen met je mee denken en voelen :j

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 19:15

Hoe is het nu met je?
Lukt het met de warmte?

Zelf ben ik ook ziek. Lange leve de chronische voor en bijholte ontstekingen.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-15 22:48

He Deugentietje dat is ook naar! Heb je er nu ook extra last van?

Met mij gaat het verrassend goed vandaag, bijna geen pijn dus ik heb het er even van genomen. Wat nieuwe plantjes gekocht voor op het balkon en begonnen met een diy foto op hout projectje.
Nu voel ik me wel weer wat beroerder dus als vriendlief er zodalijk is lekker naar bedje.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 23:08

Fijn dat het vandaag een stuk beter met je gegaan is!
Dadelijk lekker naar bed. :(:)

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 10:08

Fijn dat je even geen last had.

Ik heb zeker meer last. Veel meer dan ik had verwacht, maar vind het fijn. Hopelijk maandag over, want heb drukke week.