Femke_Tweety schreef:Ben serieuze meelezer, maar reageer niet vaak. Nu toch even wel...
Ik zag iemand als advies Fysio geven. Lijkt me niet onverstandig, juist niet voor harde doorbijtende bikkels, zeg maar...
Wat betreft medisch sporten/fysiotherapie, dus fysio met allerlei fitness apparatuur, dat is er gelukkig wel degelijk bij jou/ons in de buurt.
Zelf niet per se goede ervaringen mee, maar van ander mensen hoor ik wel positieve dingen. Medi-Sports in Ochten, tegenover de huisarts en apotheek.
Die laatste schijnt inderdaad wel goed te zijn.. Ik kijk het nog een weekje aan en dan moet er toch wel verbetering in zitten namelijk. Maar ik zou nu oefeningen hebben gekregen met knijpen met mijn tenen. Dat doe ik uit mezelf al de halve dag. Heb dan liever straks hulp bij het gaan lopen etc, dat lukt nu toch nog niet.
Lielle schreef:bij mij ook juist uitstraling naar mijn been, pijn valt mee. Ze hebben nu alleen een pijnblokkade gezet, die ook de zwelling moet doen afnemen; operatie doen ze zeker niet zomaar en daar ben ik wel blij mee. Nu is het rust houden en gericht bewegen en dan moet het vanzelf goed komen. Voorlopig niet rijden dus en crossen ga ik nog helemaal niet over denken. Ennue staat bij Rob voorlopig en Ukkie heeft vakantie.
(voor de rest, ik ken TS van het crossen en ik ben zelf ook fanatiek crossruiter. Ukkie en Ennue zijn mijn wedstrijdpaarden).
Ik zou die jongen jou wel echt laten helpen, als je valt ben je veel verder van huis. Verder ben ik het met Femke eens, fysio is echt een aanrader. Ik ben vanochtend geweest, heb gerichte oefeniningen meegekregen (en was ook doodop daarna).
@lielle
Wel prettig dat je niet heel erg pijn hebt, maar het niets kunnen is vreselijk. Durven ze bij jou een prognose te geven? (En de hele cross'club' zit wel in de ziekenboeg zeg, hoe krijgen we het voor elkaar?)
Vakantie is ook niet altijd verkeerd voor de paarden . Dakar is er erg van opgeknapt, morgen wordt hij weer voor het eerst gereden sinds 4,5 week. Vriendinnetje komt lngs en klimt erop..
Ik durf zelf ook nog niet aan springen te denken. Ben blij als ik straks mijn Z proefje kan gaan oefenen.