moeder wil (weer eens) niet meewerken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 16:43

olafgek schreef:
dat wist ik niet (is hier niet zo volgens mij), maar dan nog zulen de kosten voor een kind hoger liggen dan wat ze krijgen en ze offeren toch ene stukje van hun leven op he

Ook in belgië is er onkosten vergoeding. http://www.belgium.be/nl/familie/kinderen/pleegzorg/

Verder, dat is een aanname die je verder niet kunt onderbouwen.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 16:43

Dat heeft juist heel veel met kleine pijntjes te maken....

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 16:44

Maar hoe kan je nu op een topic en gedrag op het internet iemand inschatten? Ik snap dat werkelijk niet, professionele zorgverleners zouden dat niet eens doen laat dan staan dat bokkers hoog van de toren moeten blazen.

dromertje2

Maartje: Dus met andere woorden, pleegouders doen dit alleen voor het geld en steken er geen tijd en dus ook een stukje van hun leven in?

marleen_usar

We horen het hier maar van 1 kant he.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 16:46

Fascinerend hoe het van een knie naar wijzende vingers naar de ouders gaat... Daar kunnen wij niet over oordelen immers.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 16:47

Volgensmij durft ts niet meer te reageren :=

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 16:50

ariannexrich schreef:

En dat is ze ook niet verplicht.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 16:52

olafgek schreef:
En zwaar hebben snap ik helemaal, maar dat heeft niets met kleine pijntjes te maken

Als een emotionele gesteldheid zoals stress een hartinfarct kan veroorzaken, waarom zouden kleine pijntjes dan niet verergerd kunnen worden door een andere emotionele gesteldheid? woede kan er voor zorgen dat men even niets meer voelt, spanning zorgt voor adrenaline waardoor men plotseling enorme krachten bezit.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 16:53

SindyKaya schreef:
ariannexrich schreef:

En dat is ze ook niet verplicht.

Zeg ik dat dan? :?

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 16:55

chanel1985 schreef:
Maartje: Dus met andere woorden, pleegouders doen dit alleen voor het geld en steken er geen tijd en dus ook een stukje van hun leven in?

Natuurlijk niet, dat zeg ik ook helemaal niet.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 16:55

Aangezien jij veel vaker zo op topics reageerd waarbij je het andere wel bijna verplicht. Was het niet zo gek dat ik dat hier ook dacht, toch? :)

Ariannee

Re: moeder wil (weer eens) niet meewerken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 16:57

Ik snap je :P

joyenbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 16:57

ariannexrich schreef:

Waarom schrijf je dit? Ik snap dit echt niet. Meisje is net door allemaal volwassene de grond ingestampt, vind je het gek dat ze even niet meer reageerd ;(

Hoe zou jij je voelen als je allemaal van dit soort reacties zou krijgen?

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 16:58

Niks, ik open niet zulke topics

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 16:59

olafgek schreef:
En zwaar hebben snap ik helemaal, maar dat heeft niets met kleine pijntjes te maken

Juist met de kleine pijntjes heeft het veel te maken.

Mn pb-box staat voor je open ts!

joyenbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 17:02

ariannexrich schreef:

Kan ook bij andere topics gebeuren. Dit verwachtte ze waarschijnlijk niet en dan mag het wel wat subtieler dan dit worden verwoord.(zeker door volwassenen, want hier wordt ik wcht verdrietig van)

Om dan ook nog eens on te wrijven dat ze niet meer reageert.... nee dat vind ik echt niet kunnen.

joyenbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 17:04

Ts, ook mijn pb staat open voor je.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-15 17:04

oke hier worden hele logische dingen gezegd.
Ten eerste ja ik schreeuw soms om aandacht omdat ik die mijn eerste 3,5 levensjaren niet heb gehad. Ten tweede ja ik kan om elk pijntje janken of juist niet omdat ik mijn grenzen nog steeds niet weet.
Ten derde wie zegt dat ik geen respect heb voor mijn ouders? Mijn echte ouders nee want die hebben gruwelijke dingen gedaan. En met gruwelijk bedoel ik ook echt gruwelijk.
Ten vierde ik ben heel prikkelbaar. Ik moest vandaag gewoon een paar keer huilen door al die reacties hier. Hoe denk je dat ik me daarbij voel? Ik ben btw ook gepest en dat is in een ander topic ook al eens langsgekomen. Weer aandacht tekort. (Lijkt het of ik in de slachtoffer rol kom want dat bedoel ik niet zo)
Ten vijfde mijn ouders geven mij genoeg aandacht hoor. Ik weet niet maar ik formuleer dingen vaak verkeerd dat weet ik van mezelf heel goed. En ze verwaarlozen me helemaal niet. Ik kan er gewoon niet tegen als iemand naar me schreeuwt of boos op me is. Wat dus nu ook is omdat mijn ouders denken dat ik overdrijf. Dan voelt het alsof ik iets fout doe en dan ga ik me schuldig voelen en dan ga ik over mijn grens heen. (ik huil alweer)
Ten zesde dat shoppen was smiddags, het ongeluk gebeurde net na het avondeten
En als laatste ben ik totaal niet bang om te reageren maar ik heb hier ook een leven en dingen te doen hoor. Ben geen laptopclaimer ofzo.
O en ik vergeet dat ik inprincipe een engel van een puber ben. Ik heb soms wat trekjes maar voor de rest valt het reuze mee. De meeste dingen denk ik ook alleen maar. Dus dat komt dan hard over als ik dat ineens zeg. Alleen op internet is alles wat makkelijker te zeggen :=

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 17:04

Mijne ook hoor (maar dat wist je vast al :P )

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-15 17:05

ariannexrich schreef:

oke dit is zo'n reactie die dus keihard aankomt. Dit maakt me dus niet bepaald vrolijk. Je had het ook anders kunnen zeggen. Iedereen is anders en dat jij niet zo'n topics maakt is jou probleem, het kan bij elk topic voorkomen

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 17:08

Nou TS, ik vind dat je hartstikke netjes gereageerd hoor :)

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 17:10

Drawerlover mijn respect voor hoe je op deze hoeveelheid nare berichten reageert. Je moet proberen te begrijpen dat de meeste mensen die hier nu zo hard reageren nooit in jouw schoenen hebben gestaan en niet meegemaakt hebben wat jij hebt meegemaakt.

Je komt nu al best sterk over en dat zal alleen maar beter worden. Geloof in jezelf, je bent het waard!

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 17:11

Als ik Cheyenne was had ik een paar mensen hier (laten we het aardig zeggen) goed terechtgewezen :o

OW wat begin ik medelijden te krijgen met mijn ouders :') die moeten de hele tijd mijn gezeik aan horen :o

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 17:11

Juist. Dan lijkt me het nu tijd dat iedereen eens even wat minder gaat oordelen en TS in haar waarde laat. Als zij topics wilt openen over 'pijntjes' laat haar dat lekker doen? Heb je daar geen zin in? reageer dan gewoon niet :D En waarom zou het ongeloofwaardig zijn als ze eens iets heel ergs zou hebben? Zolang ze geen zelfverzonnen diagnoses neer zet, of de boel bij elkaar loopt te liegen.... En idd zoals TS al zegt iedereen is anders, de een opent wel vaak topics over bepaalde dingen de ander niet: Nou en??