Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Nou, ik ben net naar de shop geweest om mijn double forward helix te laten wisselen, en dat deed ZEER... Mijn helix verwisselen heb ik zelf gedaan en deed niet echt zeer, maar deze..Piercer zei zelf ook dat de onderste echt vastzat, en hij heeft echt met tangetjes moeten werken om hem eruit te krijgen, en hij zat zo vast dat dat niet zomaar ging, maar uiteindelijk is het gelukt. Het is gaan bloeden en voelde daarna ook nog echt heel pijnlijk aan. Nu voel ik ze niet echt meer, alleen mijn oor is nog een beetje rood. Straks even zeezouten, en dan laat ik ze gewoon even met rust.
Danique schreef:Nou schiet mij maar lek... Ik heb een helix sinds 11 maanden en het ding is altijd braaf geweest. Ik heb een ringetje.
Nu heb ik er eergisteren een diamantje ingestopt met een draaiballetje. Hij is niet te kort of te dik en ook geen materiaal waar ik niet tegen kan (zelfde spul als het ringetje). Echter kan ik er niet op slapen en de hele dag doet het pijn.
Ik heb dus gisteren mijn ringetje er weer in gedaan en vanaf het moment dat hij er in zit; geen pijn! Kan er op slapen en aan draaien etc. Heel gek.
Suliko schreef:Danique schreef:Nou schiet mij maar lek... Ik heb een helix sinds 11 maanden en het ding is altijd braaf geweest. Ik heb een ringetje.
Nu heb ik er eergisteren een diamantje ingestopt met een draaiballetje. Hij is niet te kort of te dik en ook geen materiaal waar ik niet tegen kan (zelfde spul als het ringetje). Echter kan ik er niet op slapen en de hele dag doet het pijn.
Ik heb dus gisteren mijn ringetje er weer in gedaan en vanaf het moment dat hij er in zit; geen pijn! Kan er op slapen en aan draaien etc. Heel gek.
Ik heb dus exact hetzelfde.Komt echt doordat er dan te veel druk op staat als je slaapt.
![]()
Maar je kan wel slapen met een ringetje, en dan in de ochtend er iets van een knopje in doen, dan heb je er als het goed is geen last van.
Blacky94 schreef:Suliko schreef:
Ik heb dus exact hetzelfde.Komt echt doordat er dan te veel druk op staat als je slaapt.
![]()
Maar je kan wel slapen met een ringetje, en dan in de ochtend er iets van een knopje in doen, dan heb je er als het goed is geen last van.
Is het ringetje wel dezelfde dikte? Want anders ben je ip gewoon aan het stretchen