Mijn eten vandaag, is opzich wel representatief alleen normaal kook ik 's avonds iets uitgebreider.
O: overnight havermoutpap, magere melk, honing, bosvruchten, banaan
T: 2 rijstwafels
L: couscous, cherrytomaatjes, geitenkaas, gerookte kipfilet, frikandel (dat laatste normaal gesproken dus niet

T: chocomel en een paaseitje, normaal gesproken een banaan oid
A: kipburger, aubergine, tomaatjes, knoflook, citroensap
LindaFleur, ik ken dat wel.. Als je 's avonds laat thuiskomt is de honger vaak ook wel weer weg al... Ik hou wel van koken gelukkig, dus dat scheelt.

Lisanne89, niet banketstaaf bedoeld hoor maar ik denk meestal ook dat ik wel 7 minuten gehad heb en dan zit ik maar op 5 ofzo, ben zelf ook niet echt sportief maar haal de 1.5 altijd wel. Dus ik zou misschien wel tijd bijhouden, anders heb je natuurlijk ook veel minder effect. Maar aan de andere kant is het ook wel belangrijker om het goed uit te voeren natuurlijk.

Cooling down doe ik meestal wel, stretchen nog nooit.

Heb vandaag trouwens voor het eerst echt buikspierpijn, die oefeningen lukken nooit zo maar heb gister mijn buikspieren echt goed aangespannen gehouden steeds en het heeft geholpen.

Oeh ik heb dinsdag trouwens iets van Kayla's blog gemaakt, de gebakken zalm met het sausje. Was eigenlijk niks nieuws, maar erg lekker. Het sausje was gewoon Griekse yoghurt met knoflook, citroensap, dille, peper en evt zout, heel simpel! Stonk wel uit m'n mond daarna.