Kayla Itsines Bikini Body Guide

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 20:08

Haha wow Jodie, toen je zei dat je supplementen verslaafd was had ik me er dit nog niet eens bij voorgesteld. :')
Mijn eten vandaag, is opzich wel representatief alleen normaal kook ik 's avonds iets uitgebreider.

O: overnight havermoutpap, magere melk, honing, bosvruchten, banaan
T: 2 rijstwafels
L: couscous, cherrytomaatjes, geitenkaas, gerookte kipfilet, frikandel (dat laatste normaal gesproken dus niet :P )
T: chocomel en een paaseitje, normaal gesproken een banaan oid
A: kipburger, aubergine, tomaatjes, knoflook, citroensap

LindaFleur, ik ken dat wel.. Als je 's avonds laat thuiskomt is de honger vaak ook wel weer weg al... Ik hou wel van koken gelukkig, dus dat scheelt. :)

Lisanne89, niet banketstaaf bedoeld hoor maar ik denk meestal ook dat ik wel 7 minuten gehad heb en dan zit ik maar op 5 ofzo, ben zelf ook niet echt sportief maar haal de 1.5 altijd wel. Dus ik zou misschien wel tijd bijhouden, anders heb je natuurlijk ook veel minder effect. Maar aan de andere kant is het ook wel belangrijker om het goed uit te voeren natuurlijk. :)

Cooling down doe ik meestal wel, stretchen nog nooit. :o LIIS schiet er ook vaak bij in.. Maar het fijne aan dit programma vind ik wel dat je niet iedere dag krachttraining doet, LIIS voelt voor mij wel als een rustdagje en dat maakt het wel makkelijker vol te houden. :)
Heb vandaag trouwens voor het eerst echt buikspierpijn, die oefeningen lukken nooit zo maar heb gister mijn buikspieren echt goed aangespannen gehouden steeds en het heeft geholpen. :):)
Oeh ik heb dinsdag trouwens iets van Kayla's blog gemaakt, de gebakken zalm met het sausje. Was eigenlijk niks nieuws, maar erg lekker. Het sausje was gewoon Griekse yoghurt met knoflook, citroensap, dille, peper en evt zout, heel simpel! Stonk wel uit m'n mond daarna. :')

Casmihra

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 22:04

Ik wil ook volgende week gaan beginnen, heb alles binnen dus ben benieuwd!
Ik merk alleen aan mezelf dat de motivatie bij mij vaak ver te zoeken is, aangezien er altijd wel ''leukere'' dingen te doen zijn :') . Plus het feit dat ik boven een kroeg woon en een biertje en een vette hap ook niet snel af zou slaan..... Wat doen jullie om de motivatie hoog te houden?

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 00:11

@cashmihra: het is maar 30 min! Wat is nou 30 min? Echt niks, dat moet wel ergens in te plannen zijn. (Dat zeg ik altijd tegen mezelf). En mooie plaatjes kijken helpt ook!

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 06:48

Inderdaad bovenstaande! En naar de wekelijkse foto's van mezelf in ondergoed kijken wil ook nog weleens helpen :')

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 07:25

Motivatie is hier vaak ook een probleem. Blijft bij mij gewoon een kwestie van zeggen dat ik moet. De welbekende schoponder mijn hol dus.

Ik lig nog in bed maar ik voel nu al mijn spierpijn! Mijn kont Is het ergste denk Ik.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-15 08:59

laughterline: haha, gepast plaatje. :')

Motivatie heb ik heel erg door elke dag even op Instagram te kijken naar al die mooie fitness plaatjes. Elke ochtend motiveert mij dat heel erg! :j En inderdaad.. 30 minuten. Wat is nou 30 minuten van je hele dag?

W3D4 zit er bij mij op. Heb weer 30 min hardgelopen, maar begin nu wat last te krijgen aan de zijkant van mijn scheen .. Iets te fanatiek geweest dus stapje terug. Morgen weer Full Body van W3. Ben benieuwd. :)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 08:59

Ik heb gister vals gespeeld tegen mezelf :') 13 km gefietst, 400calorieen verbrand maar wel met een bus pringles in m'n hand :oo

Edit: motivatie krijg ik vooral van insta en tumblr, voor en na foto's, en weten waarom ik t doe, knop omgezet :) nou nog volhouden :')

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 09:29

Ik krijg geen motivatie door die strakke meiden op instagram. Ik krijg eerder motivatie door programma's als I used to be fat of obese :o
Vandaag weer resitance op het programma, maar heb vandaag eerst een toets waar ik bang voor ben |(

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 10:20

Volgens mij was het beter geweest als ik begonnen was aan de pre-workout training, het is duidelijk écht zwaar. Maar ik ben toch begonnen en heb nu 11,5 week tot de zomervakantie dus ik ga maar door. Gisteren workout 2 van week 1 toch afgerond gekregen, pushups dit keer wat rustiger aan, op mijn knieën dan doet mijn rug ook niet zo zeer. Daar heb ik namelijk nog steeds een beetje last van na mijn val van paard in januari. De mountain climbers zijn echt killing, eerste keer volgehouden tweede circuit ging ik plat dus maar wat langer situps gedaan.

Ik heb moeite met het optillen van een glas nu en mijn buikspieren voel ik ook goed, dus denk dat ik het wel aardig op mijn niveau heb kunnen doen. Moet dat perfectionistische van mij loslaten, ik ben er gewoon niet klaar voor om de oefeningen helemaal zoals het hoort uit te voeren. Als ik in ieder geval al het halve resultaat krijg van die instagram foto's dan ben ik al blij :)

renateeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 10:33

Hoi! Mag ik gezellig meekletsen? Heb het boek al een tijdje liggen.. Maar ga er nu toch echt mee beginnen. Ben er heel erg benieuwd naar, de zomer komt toch wel erg dichtbij haha! Ooit wel is begonnen en tot week 3 gekomen :'). Hoop nu toch wel verder te komen!

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 10:36

Wat een chocola eten we eigenlijk weg he hahaha! Valt me altijd op dat vrouwen er helemaal gek van zijn!

Hebben jullie trouwens zelf een trainingsschema gemaakt?

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 11:00

Ik volg t schema wat kayla als voorbeeld heeft :)

Ooit wel eens zelf een ander schema gemaakt maar dit vind ik toch wel handig :o

Oh ik heb vanavond koopavond en dan is t altijd weer even kijken wat ik ga eten. Van die opwarm maaltijden zijn vaak niet zo gezond maar had vorige week erwtjes, worteltjes, kip en ..nog iets. Best lekker! Maar nu heb ik zo veel zin in er pizza of pasta :oo letten jullie daar erg op? Eten jullie dat wel eens? Ik heb zoiets van t moet wel leuk blijven, maar heb gister ook al best wel wat pringles op :')

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 15:36

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 18:46

Haha spannend. :))
Wat is dat voor contest?

Ik doe ook Kayla's voorbeeldschema. Soms verschuif ik eens een dagje omdat het dan niet uitkomt, maar in princiepe doe ik gewoon wat Kayla zegt. :D :P

Heb vandaag ipv de full body van week 4 een arms en abs van de pre-training week 2 gedaan, omdat ik het gevoel heb dat de arms en abs me véél slechter afgaan dan benen. Maar het ging echt superlekker nu, ook een work-out (straight leg sit ups) die me de eerste week niet lukte heb ik nu gewoon steeds helemaal goed afgemaakt zonder tussendoor languit op de grond te gaan liggen ofzo. :)) En kon beide circuits steeds helemaal doen en dan nog 3 oefeningen uit elk circuit in 7 minuten, dus bijna twee keer per 7 minuten gewoon. :D Haha dat dit zo goed ging geeft me wel weer vertrouwen erin dat ik ooit een strakke buik zal krijgen, en dat ik het dus wel goed doe omdat alles nu al zoveel makkelijker gaat. :D :D

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 18:53

Ik heb 'm geliket :)
Ik heb vandaag vrij weinig uitgevoerd en ga zo lekker op het terras zitten :o

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 22:07

Hahaha soms moet je van die dagen hebben dat je even niks doet! Zeker met het zonnetje :D

Thanks voor de likes! Je kan een plekje tijdens een modeshow bemachtigen op een festival en je kan wat prijzen winnen!

renateeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 12:24

Hier ook geliket!

Wow, echt ongelofelijke spierpijn in m'n benen en heb morgen wedstrijd :')

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 18:43

en we volgen met cheaten..
Morgen echt beginnen; ook volgende maak abonnementje nemen op de gym een eindje verder.
Ik moet echt mijn lunch op voorhad maken want anders eeet ik sowieso iets ongezonds.
Iemand nog ide¨¨en voor gezonde snacks; buiten fruit en groenten?

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 00:29

Hoihoi!

Ik meld me ook even, ga deze week beginnen in week 1 van boek 1.

Heb het als volgt ingepland voor mezelf:
Maandag LISS cardio (heb een koningsdagfestival in de planning staan dat telt vast ook wel :o )
Dinsdag resistance
Woensdag LISS cardio
Donderdag resistance
Vrijdag LISS cardio
Zaterdag resistance
Zondag LISS cardio

Het strechen laat ik voor wat het is, ik vind het namelijk de normaalste zaak van de wereld om dat na elke training te doen ;)

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 09:14

Ik meld me ook! :D Ik heb de pdf's binnen, ik ga zo meteen een 'before' foto nemen, inlezen en starten :):)

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 09:38

Oh leuk iemand die ter gelijker tijd start, kunnen we elkaar motiveren :)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 10:25

Ik moet de before-foto nog maken, maar ik heb gisteren wel 'les 2' gedaan. De arms en abs liggen mij niet zo geloof ik :') Opdrukken kan ik niet want daar ben ik te slap voor en sit-ups kan ik niet omdat mijn rug dat niet leuk vindt. Die mountain climbers lukte gisteren ook niet, want mijn schoenen waren op de een of andere manier super glad. Het ging niet echt lekker dus :P haha, maar ik heb het wel gedaan en de spierpijn in mijn armen valt mee.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 10:47

Geen liss maat lekker een uurtje zumba. Ook intensief en cardio-achtig := en vanmiddag paardrijden dus ach :')

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 11:02

Annetje schreef:
Ik moet de before-foto nog maken, maar ik heb gisteren wel 'les 2' gedaan. De arms en abs liggen mij niet zo geloof ik :') Opdrukken kan ik niet want daar ben ik te slap voor en sit-ups kan ik niet omdat mijn rug dat niet leuk vindt. Die mountain climbers lukte gisteren ook niet, want mijn schoenen waren op de een of andere manier super glad. Het ging niet echt lekker dus :P haha, maar ik heb het wel gedaan en de spierpijn in mijn armen valt mee.

Heb ik ook heel lang gedacht maar uiteindelijk worden ze toch sterker en kan je makkelijker mee komen! En zeker je rug zal je dankbaar zijn wanneer er meer buikspieren zitten ;) Even doorzetten

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 11:14

Wat fijn Renee! :D Ik heb zo net de eerste les afgerond. Mijn benen waren al stijf van gisteren in de sportschool.. Dus het was wel hard. Maar leuk!

Hoeveel gewicht gebruiken jullie? Ik heb alles met 6 kg gedaan.

Ik heb ook mijn hartslagmeter gebruikt en ik heb 294 kcal verbrand (ik ben 1m60 en weeg 56kg)