Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mrijn schreef:Ik ben er ook echt klaar voor! Ik ga volgens week meten en foto's laten maken. Gaan we dit topic weer een beetje nieuw leven in blazen
Heb je veel aan de recepten uit de database? Ik denk dat ik vel van e kennis die wordt geboden nu ook wel heb, althans over de voeding en macro's. Voor mij werkt pbp als een stok achter de deur en gaandeweg hoop ik door de gedragslessen die stok niet meer nodig te hebben. Over trainen en de juiste schema's kan ik sws nog een hoop leren. Je kunt 100 schema's van internet plukken, maar niet en daarvan is 100% geschikt voor jouw lijf.
Xivura schreef:Mrijn schreef:Ik ben er ook echt klaar voor! Ik ga volgens week meten en foto's laten maken. Gaan we dit topic weer een beetje nieuw leven in blazen
Heb je veel aan de recepten uit de database? Ik denk dat ik vel van e kennis die wordt geboden nu ook wel heb, althans over de voeding en macro's. Voor mij werkt pbp als een stok achter de deur en gaandeweg hoop ik door de gedragslessen die stok niet meer nodig te hebben. Over trainen en de juiste schema's kan ik sws nog een hoop leren. Je kunt 100 schema's van internet plukken, maar niet en daarvan is 100% geschikt voor jouw lijf.
Geloof dat je dat ook wel snel die foto's moet maken. Voor 3 september dacht ik? Of ik ben nu in de war met de betaling.
CarolienR schreef:Natuurlijk kan je je rot zoeken op het internet, maar de macro's en schema's vind ik erg fijn. En als je wilt weten waarom iets werkt of niet werkt, heb je een betrouwbaar antwoord. Daarnaast is het omgooien van een leefstijl naar mijn idee makkelijker als je daarin begeleiding hebt (in de vorm van lessen en een coach).
Maar eerlijk is eerlijk, na dit half jaar ga ik zonder coach verder (denk ik) omdat ik nu genoeg kennis heb om het zonder coach te doen. Schema's en macro's blijven fijn!
Xivura schreef:Aural, ben erg benieuwd naar je foto's! Je mag ze mij wel in de PB sturen.
Ramooontje schreef:Ik wens iedereen die begonnen is of gaat beginnen heel veel motivatie en succes!
Zelf ken ik een aantal gigantische metamorfoses in mijn omgeving dus als je er echt voor gaat en je goed aan de 'regels' houdt dan krijg je zeker resultaat.
Persoonlijk vind ik het een vrij duur programma voor wat je er nu eigenlijk voor krijgt, immers zou je het zelf ook allemaal via het internet kunnen samenstellen.
Maar, ik ben ook van mening dat als het voor je werkt het zeker waard is. Want je gunt jezelf toch wel het beste uit jezelf en het leven te haken
xNathaliee schreef:Komt omdat ik niet al mijn voeding invoer (ook niet correct eet) en ik niet alle trainingen nog heb gedaan dus ligt puur aan mezelf. Coach zegt dat ik wel alles moet invoeren ook al eet ik slecht maar dan kan ze zien waar het fout gaat en me helpen. Blijft soms nog lastig om de motivatie te vinden/verleidingen te weerstaan.
Xivura schreef:Mrijn schreef:Ik ben er ook echt klaar voor! Ik ga volgens week meten en foto's laten maken. Gaan we dit topic weer een beetje nieuw leven in blazen
Geloof dat je dat ook wel snel die foto's moet maken. Voor 3 september dacht ik? Of ik ben nu in de war met de betaling.
xNathaliee schreef:Neemt veel tijd in beslag hoor, eten wegen en invoeren (en opeten), dan nog elke dag trainen, je gedragslessen lezen en bijbehorende opdrachteb maken. Misschien als ik straks meer ritme heb door school dat het makkelijker gaat.
xNathaliee schreef:Neemt veel tijd in beslag hoor, eten wegen en invoeren (en opeten), dan nog elke dag trainen, je gedragslessen lezen en bijbehorende opdrachteb maken. Misschien als ik straks meer ritme heb door school dat het makkelijker gaat.
Mrijn schreef:xNathaliee schreef:Neemt veel tijd in beslag hoor, eten wegen en invoeren (en opeten), dan nog elke dag trainen, je gedragslessen lezen en bijbehorende opdrachteb maken. Misschien als ik straks meer ritme heb door school dat het makkelijker gaat.
ELKE dag trainen, slik... Echt?? Dat gaat mij ook niet lukken. Eten wegen en invoeren is echt een kwestie van handigheid in krijgen. Althans, ik eet vaak dezelfde soort maaltijden die ik als maaltijd opsla en dus kan hergebruiken en verder vooral niet met teveel verschillende ingrediënten koken.
Moet je je eten in de app van pbp invoeren of is er een koppeling met en andere app?
xNathaliee schreef:Ik zit nu in mijn 2e maand en er is voor mijn gevoel nog niet heel veel veranderd. Zou graag wat foto's willen zien als motivatie voor mezelf.