Yeeeeeah, lotgenoten! Hier ook een diehard nagelbijter, bij al sinds kindzijnde. Heb al een byte-ex geprobeerd, geen succes. En acrylnagels laten zetten, maar deze knapten er zo af. Kon niet eens een pinpas uit de automaat halen, terwijl ze niet eens zo lang waren.
Ben nu aan het sparen voor een nagelbijt-arrangement, weet het anders ook niet meer. Deze bouwt het echt op voor nagelbijters en houd het 10 weken lang bij. Merkte namelijk wel dat ik niet op de acryl beet, alleen t viel er zo snel af omdat ik gewoon geen ondergrond had.
Zie al een paar succesfoto's! Hoe doen jullie het?
Hier gaat nog steeds alles perfect! Laatst even nieuwe nagellak gehaald, ik vond dat ik dat wel verdiende haha. Ik kreeg vandaag zelfs een complimentje over dat mijn nagels er zo leuk uitzagen met die nagellak, van iemand die niet eens wist dat ik gestopt was. Jullie kunnen wel raden wat voor smile er op mijn hoofd stond ...
Goldie
Geplaatst: 26-03-15 20:51
Succes bokkiej!
Ik doe niks speciaals, medebokkers helpen tot nu toe nog... Wel altijd een vijl in m'n tas zitten voor als iets mij irriteert Heb al ruim 2 weken niet gebeten ik zie al verschil nu volhouden...
Volhouden meiden! Ik hou 't wonderbaarlijk genoeg nog steeds vol.. Ben benieuwd hoe het gaat als ik straks weer in NL ben, hoop dat ik dan niet weer in m'n oude gewoonte verval door m'n drukke/stressy leventje..
Goldie
Geplaatst: 01-04-15 23:06
Hier gaat het nu ook al een aantal weken goed...vandaag even moeite mee gehad, maar volgehouden... Net nagels even gelakt (ook al mag t niet op r werk eigenlijk), eindelijk een beetje nagels om te lakken en is weer een motivatie om vol te houden... Had vorige week een examen en zelfs toen ben ik er vanaf gebleven
Hoe gaat het bij de rest?
Animal
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-15 23:13
Hier zijn ze er weer af.. Maar, wel door de vijl en een stuk langer dan nagelbijtlengte! Ik heb niet meer gebeten, maar doordat ik afgelopen weekend wat schapen moest verlossen heb ik mijn nagels kort gevijld. Dat is wel zo hygiënisch en zo prettig voor de ooi
Het deed trouwens wel pijn in mijn hart om er een stuk af te vijlen, maar ze groeien wel weer aan.
Goldie
Geplaatst: 01-04-15 23:19
Ja idd, zonde dan maar je hebt iig niet gebeten! Goed hoor
_Patriciaa
Geplaatst: 03-04-15 19:44
Super hoor!!
Ik heb echt de meeste moeite tijdens het autorijden.. maar ze zijn nog steeds mooi!
Zitosh
Geplaatst: 03-04-15 19:47
Ik heb me laatst ook laten gaan
Vandaag wel 2 nieuwe nagellakjes gekocht! Heb ze er maar meteen op gesmeerd
Hoe houden jullie ze goed schoon, ik blijf altijd een beetje zo'n randje houden
Ik vind m'n handen er nu zoveel vrouwelijker uitzien al
xZiva_
Geplaatst: 03-04-15 23:48
Ik heb al 1,5 week niet gebeten en ook niks gebroken ondanks mijn werk
Alleen heb ik altijd een beetje een raar randje als ze groeien.. Ik heb best witte nagels van mezelf, maar dat randje word niet wit? Hebben jullie tips? Versteviger misschien
Heb geen voor-foto, maar het was echt heel kort
Nu:
Close-up van het randje wat ik bedoel (dit is overigens bij elke nagel zo)
Tazzey
Geplaatst: 04-04-15 16:15
Rebecca schreef:
Nagelvijl foetsie , knipper ook dus heb nu 4 oorlogsnagels , doet zeer maar die velletjes moeten eraf
Nagels knippen is heel erg slecht voor je nagels, dan kun je ze beter even laten tot je je vijl gevonden hebt. Je nagel bestaat uit laagjes en als je knipt dan pers je die laagjes zo hard samen dat ze los komen van elkaar.
Jullie gaan wel goed meiden!!
Goldie
Geplaatst: 04-04-15 20:15
Geen idee Ziva...
Bedankt voor de tip Tazzey
Net m'n nagels gelakt... Ben er alleen niet zo goed in