Fitness Beginners gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 11:36

Sporten in een korte broek is me nu toch nog wat te koud :')

RoodZonnetje

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 12:49

Oef ik heb spierpijn :+

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 12:56

Manzano, welkom!

Oei Gianti, dat is inderdaad heel onprofessioneel van die trainer. Dat andere je raar kijken oke, maar een trainer hoort nooit zo te praten over andere sporters. Tenzij het tegen de regels was, maar dan moest hij je maar aanspreken.

Ik sport trouwens in een niet heel loszittende joggingbroek, de oudste tanktop die ik heb en nog een gehaakt shirtje er boven. Boeit mij echt helemaal niet hoe ik er uit zie als ik sport, als ik maar buiten de sportschool er maar goed uit zie, haha :p

Gisteren hebben wij voornamelijk benen gedaan.
Eerst warming up op de crosstrainer voor 13 minuten
3x 16 walking lunges per been met 8 kg
3x 16 death lift van 10 kg. Eerste keer death lift trouwens, aparte beweging..
3x 16 squat met 10 kg
nog wat arm oefeningen tussendoor voor triceps en biceps
nu heb ik spierpijn bij mijn kont :+

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 13:03

Ik heb trouwens een puma broek te koop.. Maat 34 en model met rechte pijpen

En goed bezig meiden *\o/*

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 13:04

Ik heb een paar running-tights......... dat is toch ook wel prima geschikt voor fitness?? Niet zo'n zin om meteen weer te moeten shoppen haha. Wil voornamelijk ook m'n hardloopschema op de loopband oppakken (en daarnaast wellicht nog fitness als ik het red qua tijd).

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 13:08

Tuurlijk kan dat :)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 13:10

Mooi!!! Dat scheelt weer :)
Ze zijn niet zo charming, maar dan moet ik dat maar als motivatie zien om ze charming te laten worden :D :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 13:30

Ja toch en gaat er gewoon om wat jij lekker vind zitten :D

Wil vandaag even handschoentjes scoren.. MN handen zien er niet uit..

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 13:35

Ik begin ook redelijk wat eelt te kweken, is goed voor je *\o/*

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 13:36

Ik heb genoeg eelt :') maar 3x paaldansen +3x krachttraining is toch teveel voor MN handjes :')

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 14:21

manzano schreef:
Ik heb een paar running-tights......... dat is toch ook wel prima geschikt voor fitness?? Niet zo'n zin om meteen weer te moeten shoppen haha. Wil voornamelijk ook m'n hardloopschema op de loopband oppakken (en daarnaast wellicht nog fitness als ik het red qua tijd).

Ja hoor sport ik ook in :D

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 14:47

Mehh.. Wilde vanavond mee doen aan bootcamp maar heb sinds vanmorgen 5 hechtingen in m'n buik, schuin boven de navel. Bootcampen is dus geen goed idee denk ik :P Hebben jullie ideeën voor iets 'vervangends'? Vanavond doe ik sowieso maar even niks, maar wilde morgen misschien eens spinning proberen...

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 14:51

heb je een operatie gehad, of "gewoon" een wond? Ik zou even rustig aan doen iig... Iets waarbij je je buik niet teveel beweegt. Spinning kan, maar volgens mij zou ik gewoon even een paar dagen stil blijven zodat de wond ook kan helen...

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 16:30

"Gewoon" een wond. Heb een verdachte pigmentvlek weg laten halen :) maar de wond is zo'n 4 cm lang. Punt is dat ik vrijdag naar Argentinië ga en dan een maand weinig kan sporten (ga wel gewoon om de dag lunges, squats, jumpingjacks, opdrukken, sit ups enzo doen hoor, maar dat is niet hetzelfde als de groepslessen Bootcamp), dus vandaar dat ik graag door wil gaan deze week.. Ik moet ook mijn eigen hechtingen eruit halen als ik in Argentinië zit, heb zo'n speciaal mesje meegekregen van de huisarts :') best eng

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 20:47

Ik heb een beetje moeite met namen onthouden, dus ik reageer voortaan zonder namen te noemen, als dat oke is.

Welkom Manzano! Ik sport bij Ouderijn, bevalt mij heel goed, op fietsafstand. Waar zit newstyle? Ik ken het niet.
Succes met sporten, morgenochtend paardrijden, ik kijk ernaar uit.

Ik ga maandag een pilatesles proberen, bedankt! En anders ga ik over op funxtion op maandag.

Paaldansen, tof! Daar heb je veel uithoudingsvermogen en spierkracht voor nodig, knap!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 20:53

Ik ben even druk aan het zoeken naar een workout voor overmorgen, dan slaap ik namelijk in een hotel. Mijn man gaat met zijn ouders naar een concert en ik blijf lekker in de hotelkamer met een dekentje en een goed boek, hopelijk een lekker bad in de hotelkamer, haha :D

Heb nu een krachtprogramma gevonden en dan kan ik altijd nog een insanity erbij doen.

Vandaag een deel krachttraining en een deel cardio gedaan. Maar ik kan beter 1vd 2 doen, als ik beide doe zo doordeweeks merk ik dat ik beide eigenlijk net niet volledig doe... Toch maar gewoon mijn schema aan blijven houden.
Doordat mijn gewicht zo stil staat merk ik dat ik steeds meer ga sporten om te compenseren, maar daar heb ik doordeweeks eigenlijk geen puf voor...

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 23:47

Emita, ik zo toch maar rustig aan doen, straks gaat het irriteren en dat wil je helemaal niet als je straks op vakantie bent.
Gianti, wat onprofessioneel, vind dat je gewoon moet kunnen aantrekken wat je wil.
Wel gaaf dat je zoveel paaldanst, kan me voorstellen dat je daar een mooi lichaam van krijgt!
Secricible, wat dacht je van een pilatus workout? Niet op dezelfde manier intensief als insanity, maar kan toch zeker een pittige workout zijn zonder het hele hotel wakker te stampen.

Vanavond weer lekker gefitnessd. Eindelijk van die verkoudheid af, dus kon weer voluit. De gewichten weer wat opgevoerd (volgende keer nog zwaarder) en flink los gegaan op de loopband. Zal zo heerlijk slapen denk ik.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 00:00

Niet overbelasten he emita!!

Thanks mama3! Je bouwt er wel snel kracht mee op :)

Lieke lekker bezig geweest!! Altijd lekker als je weer voluit weer kan trainen!!

3 dagen achter elkaar intensief paaldansen + op 1 dag kont meegenomen in gym eist wel z'n tol.. Ben bont en blauw.. Blaren op MN handen en kapot.. Morgen even rust dag en dan weer rocken

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-14 00:07

Welkom Manzano!

Gianti snap wel dat je handschoentjes wil! Bij 2 fitness apparaten heb ik al ontzettende last en had ik het liefst ook handschoenen haha. Dus snap wel dat jij ze echt nodig hebt!
Bij ons sporten heel veel in running tights!

insanity lijkt me behoorlijk zwaar! Doen jullie dat gewoon thuis? En hebben jullie dan een DVD?

Fijn Lieke weer lekker aan de gang!

Gisteren 1,5 uur gesport en vandaag ook weer 1,5 uur! Morgen weer een uurtje Bodypumpen! Donderdag en vrijdag vrij af en zaterdag en zondag weer knallen!
Merk wel dat alle kracht oefeningen en buikspieroefeningen steeds gemakkelijker gaan!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 01:02

Hier helaas een off weekje denk ik.
Pijnstiller/ontstekingsremmers waren op en die heb ik dus kennelijk heel hard nodig.
Door de lyme ineens weer allerlei ontstekingsreacties en pijn.
Spinning wel geprobeerd maar alles deed me zeer, zelfs het zitten op de bodybike.
Toen maar gestopt en eerst een basketbal net de sportzaal in gesleept, om te merken dat dat die kant op niet ging passen met t plafond en de andere kant was geblokkeerd. :')
Toen dat zware ding terug gezeuld, om te ontdekken dat ik ook geen bal had omdat het hok met de ballen op slot zat. :')
Een andere was wel open, en daar lagen hockeysticks. :Y)
Nou ja dan maar even klooien met hockey, alleen in een ruimte ter grootte van een gymzaal. :D

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 08:29

Heftig moonfish, sterkte!

Sanne goed bezig! Ik heb de filmpjes op internet gevonden dus dat is ideaal.
Gianti, indrukwekkend hoor!
Lieke, bedankt voor je suggestie, ik ga even kijken! Heb je idd lekker geslapen?

Ik doe een vreugdedansje, gisteren na 3 weken stilstaan eindelijk weer beweging in de weegschaal!

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 09:28

Oeii ik heb spierpijn in mijn buik :+
Maandag sportschool + 15 min trainen voor slapen.
Dinsdag sportschool + 20 min trainen voor slapen.

Misschien ga ik vandaag ook sportschool :D

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 09:41

Rianne, wat train je voor het slapengaan?

De spinningles zit al vol helaas.. Dat wordt dus gewoon fitnessen dan! Even kijken wat lukt :)

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 10:00

Vanavond voor de 1e keer bodypump ( het heet hier anders, club power). Ik was ( en ben nog steeds) enthousiast maar vrees dat ik echt ga klungelen ten opzichte van die lui die het wel goed kunnen :')
Ik doe wel al ruim een jaar fitness dus ik hoop de oefeningen snel onder de knie te krijgen...hoe lang deden jullie erover?

Verder maandag wezen aquafitnessen en gister wezen paardrijden :)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 11:09

Mama3 schreef:
Welkom Manzano! Ik sport bij Ouderijn, bevalt mij heel goed, op fietsafstand. Waar zit newstyle? Ik ken het niet.
Succes met sporten, morgenochtend paardrijden, ik kijk ernaar uit.

Oh dan woon je vast bij mij in de buurt :D :D
Ouderijn heb ik ook nog naar gekeken, dat is ook vlakbij. Bevalt het goed??

Newstyle zit in Maarssen (bij station en industrieterrein bij de Andy's zeg maar), in De Meern en in Leidsche Rijn (bij Terwijde). Althans dat zijn de dichtstbijzijnde..... zitten er ook nog aantal in Utrecht zelf (en 1 in Leiden).