Cindeeh schreef:Colien schreef:
Tijdje niet scooteren haha?
Ja denk dat ik wacht tot ik nr school ga. Nu de winter eraan komt, is het onhandig namelijk. Ik heb die scooter gewoon hard nodig. En na de winter als t goed is mn rijbewijs en kan ik eerder de auto pakken.
En dat zo min mogelijk aanraken? Tja infectie tegen gaan? Ik geef eerlijk toe ik er ook aan zou friemelen omdat ik die korstjes irritant vjnd hehe.
Afblijven lukt bij mijn TFH beter dan bij mijn gewone helix moet ik zeggen, als ik nu wil frutten ga ik wel aan mijn helix frutten die is toch al genezen
Blacky94 schreef:Het verschilt per piercer maar wat ik zelf aanhou is dat zolang mijn piercing niet loopt te klooien ik er ook niks op ga stoppen (behalve bijv water onder de douche en schoonspoelen na het haren wassen).
Je lichaam heeft een zelfhelend vermogen en zolang dat niet nodig is ga ik dat zelf liever niet verstoren.
Doet ie vervelend dan behandel ik het wel een paar keer met zeezout oplossing of nu ik hem al wat langer heb soms sterilon met mijn conch omdat het voornamelijk lijkt alsof er momenteel een soort van vochtbultje aan de achterkant zit en sterilon wat dat betreft meer uitdroogt. Moet je daar wel weer mee uitkijken dat je het niet te lang gebruikt en daardoor dus niet ook alle goede bacteriën doodt, maar met een kraakbeen piercing die er al wat langer in zit vind ik sterilon in geval van vochtbultjes ed wel fijn.
Sterilon mocht ik absoluut niet. Water, zeezout of tea three olie, dat laatste werkte tegen de vochtbultjes werd me vertelt
[***] schreef:Colien schreef:Wat ik trouwens raar vind, bij mijn helix moest ik geregeld eraan draaien zei de piercer maar bij mijn TFH mag ik er helemaal niet aankomen, schoonmaken moet ook heel minimaal. Mag er water over laten lopen, met zeezout of tea tree olie. Maar hij benadrukte dat dit zeker niet dagelijks mocht (water erover lopen natuurlijk wel ivm douchen). Gisteren direct tea tree olie gehaald en gezien 1 van de 3 wat prikte heb ik er dus tea tree olie op gedaan waarna het prikken weg was. Iemand die weet waarom dat niet zo vaak mag?
Ik denk omdat je lijf het zelf op moet lossen en er dus niette veel op moet gaan doen.
Het was dezelfde piercer als bij mijn Helix