Ik zou het niet weten Kiwipitje! Gisteren lekker tapas gegeten en ga vrijdag naar Sumo achja probeer het wel in mijn schema te laten passen en gewoon erbij blijven sporten.
Vandaag geen zin gehad maar omdat ik morgen naar Sumo ga ben ik toch maar even gegaan. Kunnen jullie elke keer hetzelfde blijven doen? Bij mij lukt het niet hoor om precies alles volgens schema te doen. Soms doe ik er wat oefeningen bij soms ipv, soms langer cardio of soms langer kracht.
Ik vind het best lastig om me aan me schema te houden merk ik, ik denk te makkelijk ach 5 minuten minder of een tandje lichter kan ook. Soms maak ik het mezelf te zwaar en dan ga ik over mijn grens en voel ik me de dag erna zo @#$%^ dat ik helemaal wil stoppen, dan is het goed om weer even eraan herinnerd te worden waarom ik het ook alweer allemaal doe.
Eten gaat steeds beter, alleen de maand van de feestjes komt er weer aan en dan kan ik die lekkere hapjes toch niet weerstaan. Gelukkig zijn we nu met zijn allen aan het sporten en dieeten geslagen thuis, dus dan is het wat makkelijker vol te houden
Ik doe juist niet lichter maar zwaarder En 'slecht eten' kun je ook in je schema laten passen. Ik ga vanavond naar Sumo dus de rest vd dag let ik wat meer op. Net zoals met kerst, als je gaat gourmetten dan eet ik op de dag zelf wat minder en/of de dag erna minder.
SuzanLarissa
Geplaatst: 07-11-14 13:39
Ik ga vanavond boksen En vanaf volgende week heb ik een eetschema dus dat word lekker knallen de komende weken!
SuzanLarissa
Geplaatst: 11-11-14 18:58
Omg... net mijn nieuwe rooster voor de periode gekregen kan wel janken! Elke dag tot 4 uur en 1 x tot 5.. Was al druk maar nu helemaal Gelukkig maandag en dinsdag ochtend vrij dus dan word het Maandagochtend: Trainen Dinsdagochtend: Paardrijden Dinsdagavond: Trainen Woensdag middag: Naar paard daarna direct door naar sportschool Donderdag helemaal vrij Vrijdagmiddag: Paardrijden en dan direct door naar sportschool mwehhhhh Zaterdag en/of zondag trainen en paardrijden
Hopelijk heb ik binnenkort een brijrijdster dus dan krijgt mijn paardje in elk geval ook aandacht op de dagen dat ik er niet ben
Gisteren weer heerlijk benen getraind, gaat echt lekker. 120 kg Leggpress, 80 kilo in Smith machine squat en 134 met Calf Press. Helaas hebben we geen squat rek dus kan niet heel zwaar los squatten Dus ik squat en lunge met 20/25 kilo los met de stang van Bodypump Maar het is een heerlijk gevoel dat mijn benen elkaar niet meer raken tijdens lopen, klinkt heel stom maar dat is lang geleden dat dat zo was
Goed bezig Suzan larissa!! Lees elke keer weer vorderingen bij jou!
Ik doe nu ook twee keer per week kracht (full body) en elke dag een half uur core. Merk echt verschil. Heb een aantal doelen gesteld en 1 daarvan was een zichtbare sixpack voor december. (Werk er al wel meerdere maanden aan hoor). Hoop dat het lukt!
Dankje !! Oewh mooi doel! Ben benieuwd of het je lukt! Mijn eind december doel is platte buik en pas in april die zichtbare buikspieren haha Ik heb een klein hang buikje... mwehh
Heb je een foto van je buik ?
xNathaliee
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-14 21:52
Ow SuzanLarissa dat 'benengeval' ik heb geen eens idee meer hoe dat is lijkt me heerlijk haha. Ik ben hard op weg. Ook me buik kan zeker een stuk platter en wil er lijnen in. En zo kan ik nog wel een paar doelen opstellen
Ja ik ben weer goed bezig, na een flinke dip toch alles weer goed op aan het pakken.
Dinsdag, donderdag en zaterdagochtend aan het hardlopen. En dinsdag-, donderdagavond en zondag krachttraining in de sportschool. Maandag, woensdag, vrijdag en zondag paardrijden. Ook me eten goed aangepast op het sporten. Ik merk dat het zijn vruchten af begint te werpen.
Kiwipitje, heb op je instagram gespiekt. Wat een vorderingen!! Kan je trots op zijn!
Heb zo snel niet een foto suzanlarissa. Alleen een oude foto van half jaartje terug.http://instagram.com/p/ppG-GbzGBp/ Hoop dat het lukt. Schuine lukken wel maar onderin is moeilijk gebeiedje. Dus misschien dat die wel een maand extra nodig hebben. Vanmorgen ze weer flink aan het werk gezet dus ik voel ze wel nu
Zou ik wel blij mee zijn! Minder vet, meer spieren en minder buik is goed toch?!
Ik lig er al sinds woensdag uit.. ben die avond op weg naar de sportschool aangereden op de fiets door een auto. Gelukkig op lage snelheid maar heb 2 dagen niet goed kunnen lopen en kan nog steeds niet op mijn rechter bil zitten.. en geen gewone broek aan. Mijn kont is 2x zo dik. Ben op de motorkap gekomen en toen op het asfalt, maar al met al valt het heel erg mee. Ben alleen bang dat ik mijn kont nog wel even ga voelen.. kan de boel wel aanspannen dus geen spierschade maar wel weefsel kapot denk ik..
Dus ik verveel me dood, kan niet te lang lopen en alleen maar hangen of liggen n heb geen eetlust, wel handig dat wel want wou toch gaan cutten Maar dus lekker minimaal een week naar de klote.. en ik was ook nog vrij
Morgen ga ik weer aan de slag hopelijk alles weer, allen veel beweging/trillingen doen pijn en zitten is nog niet prettig Begin nu echt op een regenboog kont te lijken haha en hoop dat die zwelling wel gaat afnemen
Ennn grote kans dat ik er weer een week uit lig... gvdomme Vanmiddag met paard naar buiten doen , schrok hij opeen heel hard en springt met volle gewicht tegen mijn helende gekneusde kont aan.. echt volop met zijn schouder er tegen aan. Ik kon wel door de grond heen zakken, ging bijna van mijn stekkie midden in weiland. Al strompelen een gestoord paard de goede wei in gedaan en toen jankend op de fiets terug naar huis.. nu weer liggend op de bank, nu voelt het alsof er iets compleet kapot gescheurd is Zucht Dacht dat de boel al redelijk geheeld was maar het tegendeel is dus bewezen.. ben benieuwd hoe ik er morgen aan toe ben. Anders maar kruk en kussen mee naar school om te lopen en te zitten, heb vorige week al zat lessen gemist
Oh nee he het zit jou ook niet mee Hopelijk valt het allemaal mee. Ik ben afgelopen week niet geweest, even een dipje. Heb thuis wel wat oefeningen gedaan maar niet zo intensief als normaal. Vandaag ga ik weer beginnen.
Iemand heeft me volgens mij vervloekt of zo Ik loop nu met een kruk, heb heerlijk geslapen.. ahum kan amper omdraaien. Merk nu goed dat het echt een spier is die het meeste heeft opgevangen, moet echt oppassen dat ik hem niet aanspant want dat doet nogal pijn
Dipjes horen er inderdaad bij..Lekker weer aan de slag vandaag en dan komt het helemaal weer goed!
was van het weekend ook helemaal blij dat ik vandaag weer aan de als kon maar dat word hem dus niet. Benen trainen had ik sowieso al op een laag pitje gezet en gedacht van ach over 3 weken doe ik die wel weer als alles helemaal goed is maar dat kan ik nu wel voor langere tijd vergeten denk ik.
@SuzanLarissa echt balen meis! Het lijkt idd wel een vervloeking Hoop dat je er snel weer bovenop bent
@Nathalie dipjes zijn idd bekend en horen er ook even bij, gelukkig weer lekker aan de slag!
Hier gaat het goed, ik heb mijn schema toch iets aangepast, zodat ik wel een rustdag tussendoor heb. Dat houdt wel in dat ik 1 dag zowel rij als sport, maar dan pak ik een staptraining mee voor mijn paard. Ik durf nog niet op de weegschaal te staan, maar zie wel dat er wat meer vorm in me lijf begint te komen en mijn conditie gaat zeker goed.
@Suzanlarissa dat is echt balen zeg! Genoeg rust nemen dan gaat t snelst over maar dat is wel lastig!
@ Nathalie, volgens mij heeft iedereen idd zo af en toe wel dipjes, hoe ging het gister?
@Brighteyes, verstandig dat je een rustdag neemt, ik heb ook wel eens gemerkt dat dat toch best belangrijk is! Of in ieder geval, mijn lichaam heeft dat bestwel nodig anders stort ik op gegeven moment gewoon vanzelf in Maar niet teveel doen blijf ik moeilijk vinden want ik wil als ik er voor ga er graag helemaal voor gaan.
Ik heb vandaag op de atletiekbaan gelopen! Die zit bij het sportcentrum hier maar wist niet of ik die wel mocht gebruiken maar vandaag besloten dat gewoon te doen en ik ben niet weggestuurd dus het zal wel goed zijn Ik kwam erachter dat ik elke keer last van iets kreeg waarschijnlijk omdat ik normaal eigenlijk altijd op asfalt liep en toen moest ik zondag een proef rennen in een manegebak (ja doen alsof ik een paard was zegmaar) en dat ging echt zo lekker dat ik wel langer door had willen gaan Dus toen dacht ik misschien moet ik gewoon meer op ondergronden met meer demping lopen, en vandaag had ik nergens last van met lopen dus ik hoop dat dit voorlopig zo blijft dan kan ik weer wat meer opbouwen, heb nu zo'n 4/5 kilometer gedaan inclusief heen en weer naar huis (sportschool op 600m is best ideaal )