Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_xManadisx_ schreef:Jillsil schreef:Nee na grondig onderzoek door mij in eigen persoon (onder de bank met zaklamp en zelfs de bank verplaatst) moet ik toch echt concluderen dat het een schaduw geweest moet zijn. Anders was het monster zeker gevonden
Nou, dat hoeft niet hoor! Hier is er nog steeds 1 zoek. Die liep op zijn dooie akkertje over de bank, ik durfde hem bijna te slaan en toen verdween hijnchter de bank. De afstand tussen bank en muur is ongeveer 10 cm. Dus ik gelijk kijken(nouja eigenlijk de buurman, ik was nog in shock)
Hele bank omgekeerd, achter de verwarming gekeken, onder de kast. Nergens. Beest paste niet eens onder een glas zo groot. Nu een week later durf ik pas weer een beetje op de bank te zitten, gewapend met een atlas, maar het monater is nooit meer gezien.
Jillsil schreef:Gisteravond zag ik DE schaduw weer. Vanaf de tv kast onder de verwarming door naar de bank. Ik gelijk op volle oorlogssterkte. Defquon1 is er niks bij dan. Zaklamp onder de bank, alles opzij. Op de bank zitten en staan en overal heen schijnen maar zonder resultaat. En mijn vriend...... die kwam niet meer bij van het lachen want hij had niks gezien. Vol angst afwachten waar het monster dan zichzelf gaat laten zien, zie er nu al tegenop.
elenaMM77 schreef:Jillsil schreef:Gisteravond zag ik DE schaduw weer. Vanaf de tv kast onder de verwarming door naar de bank. Ik gelijk op volle oorlogssterkte. Defquon1 is er niks bij dan. Zaklamp onder de bank, alles opzij. Op de bank zitten en staan en overal heen schijnen maar zonder resultaat. En mijn vriend...... die kwam niet meer bij van het lachen want hij had niks gezien. Vol angst afwachten waar het monster dan zichzelf gaat laten zien, zie er nu al tegenop.
ergens zit een mugje met een inimini zaklampje iedere avond hysterisch te lachen ben ik bang
kleine sadistjes zijn het
Anoli schreef:Dan zou ik mij serieus gaan afvragen hoe ie zo groot is geworden.
Anoli schreef:Ik voel een research onderzoek aankomen... beetje jammer alleen dat ik die dan niet zelf kan uitvoeren vanwege mn angst...
Was toch een leuke afstudeerstage zijn

. 
Anoli schreef:Cinderella schreef:Ik ben ook echt onwijs bang voor spinnen, er schijnen trainingen of iets te zijn dat je angst ervoor weggaat, maar no way dat ik een joekel van een spin op me laat lopen...
Ik heb een dierverzorgende opleiding gevolgd, en voor een toets moest je toen reptielen hanteren. Nou joekel van een slang zelf gepakt uit het terrarium, idem voor de hagedisachtige, en toen moest die vogelspin.
Ik heb huilend geweigerd, en kreeg dus een onvoldoende voor de toets. Opleiding wel gehaald hoor
@ Britta: ik zou willen dat ik zo kon leven, maar ik kan het écht niet. Die angst zit zo diep en is zo alles verlammend, ik kan niet eens meer helder denken dan. Bedoel ik spring normaal toch niet bewust mn moeder in dr nek

phormicola schreef:Ik moet er ook aan geloven, er zit een zwart monster op de muur!Hij is heel bizar, poten voor en achter z'n lijf, als een soort pijl. Mijn man ligt nog op bed, gelukkig blijft de spin ook zitten. Zodra m'n man wakker wordt mag ie aan de slag
Ik zou hem met mijn hysterische ninjamove wel uit bed krijgen denk ik zo